• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default God morgen onsdag :-)

Ruby

ScanFlyer Gold
Medlem
God morgen fra Bangkok. Her er dagen akkurat startet og solen er på vei opp i øst. Temperatur er i skrivende 20°C, perfekt for en nordboer 🙃
Straks kaffe deretter settes kursen ut på lett trim.
Frokost får bli ute på en foodcourt.
Ha en glitrende flott onsdag :-)

Kaffen er varm, den lille elektrikeren varmes opp slik at turen opp til toppen av byen byr på akkurat passe komfort. Lunsj på Nobels Fredssenter i formiddag og sentrumskontor resten av dagen. Besøk hos opphavet og en treningsøkt i ettermiddag/kveld…skal se at det blir tid til litt nytelse også.

Morn fra havet.

Kaffien til påtroppende skift er klar.
Turens siste nattskift er snart gjort.
søkt på awardfares etter CT tur. Vil booke noe før 1.des når prisene stiger og min CT går uansett ut 31/12.

Sånn går nattevaktene.

Morn fra Tønsberg. Gårsdagens optimisme hjalp lite og dagen gikk bokstavelig talt i dass. Heldigvis stilte bestemor opp og tok seg av gutta. Får sende de i barnehagen snart så blir det en dag til på horisonten for å komme seg til hektene igjen

God morgen fra Asker. Straks klart for avreise til kontoret med L1, må bare få levert en på SFO. Ingen barn som skal på trening eller kamp i dag, så får fokusere på egen trening. Ha en fin dag.

God morgen fra Krokstadelva. I dag skal man overtar ett nytt hus. Tiltaket til riktig side av Drammenselva, nå blir postnummeret igjen 3050! Ønsker alle en flott dag!

God morgen fra Oslo. Jobb, før ferden går via FRA til SKG i ettermiddag. Satser på et hyggelig gjensyn med Aegean, noen år siden sist.

Så du skal på kampen i morgen? Kult. Får satse på at Brann varter opp med noe bedre enn mot Molde sist. Det var skrekkelig. Jeg blir å følge den på fjernsynet.

Kaldt i Kongsberg i dag med -10 grader. Jeg har fått fyr på vedovnen så da blir det nok snart levelig temperatur inne. Ellers ble det klart mandag kveld at jeg må gjennom en liten operasjon for å få lagt inn et nytt katerer. Dette er ikke noe store greier heldigvis. Sykhuset ringte meg i går og time er satt opp på fredag. Ikke noe venting med HelseNorge sitt Pandionkort i lommen.

Jeg må få ordnet litt praktiske ting i heimen i dag. Viktigst av alt er å få ny fjernkontroll til TV'en. Den sluttet helt å virke når jeg skulle skru på Glimt kampen i går. Måtte ty til nødløsning med å koble PC'en til TV'en. Det gikk heldigvis fint. Men dette bør jo være i orden til Brannkampen i morgen. Skal prøve å få lurt inn en liten bridgeturnering i formiddag også.

Gääääsp och god morgon!

Tåke över hela Göteborg idag, även inne i mitt huvud. Sakta börjat på en TR för att få tyst på "Someone". Blir lunchbesök från Norge idag så en perfekt ursäkt att komma ut från hemmakontoret en timme eller två...

God morgen fra Lillestrøm og litt hjemmekontorering og Google-Meets (nå er Teams også snart helt ut) før det er juleshopping-dag (del 1). Det kjenner jeg gleder meg til.

Koselig å gå inn på hjemmekontoret er det også når kaffen er varm og det lyser i KLM landsbyen i vinduskarmen.

Ha en super tirsdag

Her er det også gjemmekontor i dag. Passer fint når det nærmer seg 6 minus ute.... Må dog ut på et møte i ettermiddag, men skal prøve å holde meg inne frem til det. Lillelørdag, og satser naturligvis på en tresiffret lottogevinst i kveld.
God onsdag ønskes!

God morgen fra hyttekontoret, espresso maskinen har trykket oppe og dagens første møte er gjennomført. Allerede i god gang med neste Prosjekt, som krever litt papirarbeid, Finger avtrykk for FBI vandelsattest - heldigvis er slikt elektronisk, kanskje en liten tur innom Crux Fermentation Project for å møte svoger og en nevø.

Back