God morgen onsdag

Ruby

Tomleskolt
Medlem
God morgen fra Bangkok. Endelig var en «hjemme» igjen. Morgenkaffe er inntatt og en sløver i sofaen. Blir en slakk dag, da det tar tid å komme over skrekkopplevelsen av å reise hit i monkey class, makan asså. Nå skal en stort sett være her fram mot slutten av juni, bare avbrutt av 4-5 vakter på jobb. Men det blir endel hjemmekontorering herfra, litt må en jo bidra med. Ute er det varmt, veldig varmt men poolen har avkjølt vann, og det er der dagen skal tilbringes.
Ha en fin en! :)

f9f19cddc80ef196e022a24420f3b7bf.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Last edited:
Glad onsdag fra Ris. Klar for en dagstur til Trondheim - med etter det jeg håper er punktlighetsekspressen aka Norwegian. Føler jeg har fått utdelt en haug med voksenpoeng når jeg for første gang i dag skal møte i fagrådet som fast medlem for en høyere utdanning. Bruk dagen best du også.

Mornings fra L1. Kontoret kaller, deretter er det barn som skal på svømmeskole og podcaster som skal lages. Ha en fin dag.

God morgen fra Kongsberg. Formen er dessverre ikke den beste i dag med tett nese og sår hals. Heldigvis ikke noe alvorlig, bare en forkjølelse. Passer dårlig da jeg har et hektisk program i dag med først nettundervisning, deretter samtale med assistent livlegen min før det blir besøk hos tannlegen til slutt *o'skrekk og gru*

Morn fra Tønsberg.
Etter at SAS MC endret reglene for opptjening av statuspoeng og man har innredet en bolig så ser det ut til at jeg har shoppet på meg et sølvkort. Da er det ekstra synd at fremtidig alliansepartner KLM la ned på TRF.
I dag får man vurdere å ta litt olje på noen møbler, samt svare på en stillingsannonse som mener SMS og samtale er viktigere enn søknad

God morgen fra Oslo - her tenker jeg å ta en treningsøkt på en dag jeg har satt av til helt fri. Jeg satt faktisk som studentrepresentant i fagråd i UHR (Universitets og høgskolerådet) systemet så er ikke bare godt voksne som sitter der. Norsk Studentorganisasjon oppevner flere dusin representanter til omtrent alle organer innenfor UHR og det er som regel lite kamp om de plassene der. Men det var samtidig også spennende å sitte der, fikk feks tur til Svalbard og sånt.

God morgen fra kontoret. Godt å være hjemme igjen og 2000 fine meter i bassenget fikk brent av litt danske smørrebrød.

Her blir det full rulle i dag og forhåpentligvis alle fem til bords i kveld.

God morgen fra toget inn til bortekontoret. Her skal det virkelig kontoreres i dag. Håper de har noe godt i kantina også. Åjåjåj.

Etc

Hadet bra!

Glad onsdag fra Ris. Klar for en dagstur til Trondheim - med etter det jeg håper er punktlighetsekspressen aka Norwegian. Føler jeg har fått utdelt en haug med voksenpoeng når jeg for første gang i dag skal møte i fagrådet som fast medlem for en høyere utdanning. Bruk dagen best du også.

Det ble seier til DY som landet 20 min før tiden og SAS som landet 30 minutter sent - begge med avgang 08:00:-)

G’morgen! Her ska’rre kontoreres kraftig. Men først skal valpen få strekke på sine lange ben.

God dag fra SK4172 hvor en hyggelig flyvertinne spurte om jeg ikke ville sitte på nødutgang.

Seff vil jeg det, så da ble det 15 A og nå venter vi på pushback.

Ps. Gruer meg fælt til i morgen da jeg må fly DY :(
Ikke jeg som har bestilt, så jeg ser på alternativer.

Last edited:
Back