• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Morgen Norge!

Her borte i vest fortsetter finvaeret, med temperaturer paa 30 tallet og straalende solskinn....den planlagte turen til SFO maatte avlyses for min del, er hjemme med en syk Beagle...det gaar bedre med henne, men lang kjoeretur i varmen er nok langt fra ideelt....saa den lille Italienerinnen floey med Horizon til Air Berlins foerste hovedkontor i gaar og forsetter til SFO.....

God kveld fra Romeriksportsen. WLAN ombord på NSB-tog til Hamar. Første gang jeg har opplevd det. Artig...

da nærmer vi oss middagstid her i Alpharetta .. Fikk vår nye vaskemaskin og tørketrommel i går, og jeg mangler allerede en sokk ...

En fin opptreden i gymsalen i dag lover bra foran møtet med København onsdag.

Back