God morgen (Maaandaaag)

G'day fra Amerika Sørøst! Her er det 17 grader med deilig grått høstvær med periodevis regn. Føles helt herlig!

Sitter her ned åpent vindu og jobber ivei. Om litt skal dressen stappes inn i en liten kabinkoffert og så får vi håpe den passer når jeg kommer til Det Store Landet i nord i morgen. Det skal bli Compass Airlines og E-175 ifølge reiseplanen, nytt selskap for meg.

kekker;678766 Så her sitter jeg med en havarert pc og venter på at IT support skal sette opp en ny snyltePC til meg said:
Du har greid å knuse skjermkrystallene, skjermen på pcen må nok byttes. Greide selv å forårsake det på min laptop. Satte og lekte med en flaskeåpner (svingte den rundt fingeren) så plutselig fløy den bort på pc skjermen på laptopen min. Da ble den sånn der.

Du har greid å knuse skjermkrystallene, skjermen på pcen må nok byttes. Greide selv å forårsake det på min laptop. Satte og lekte med en flaskeåpner (svingte den rundt fingeren) så plutselig fløy den bort på pc skjermen på laptopen min. Da ble den sånn der.

Jeg koser meg med abstrakt kunst på kontoret mitt, mens jeg venter på å få gjort de siste oppdateringene på min "nye" pc...
Det er ikke verdt pengene å skifte skjerm på en slik pc, da får det heller være..

Men irriterende er det så absolutt!

Back