God morgen lørdag

Ruby

Tomleskolt
Medlem
God morgen lørdag

God morgen fra Bangkok. Deilige 23° ute og solen skinner, kaffe, julekaker og forum, samt litt nyheter, alt er bare stas. (Havreflakene tålte ikke baggasje håndteringen) :D
Ikke andre planer for dagen utover det vanlige.
Ha en glitrende flott lørdag :)

c29d1162c654fba7c0c84bbaaef0ba61.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Last edited:
Re: God morgen lørdag

God morgen fra Natai Beach. Dette var andre boller ja.. Dette er litt det man forventer av Paradis etter så mange timer på fly. Fantastisk strand, hotell og ikke minst herlig rom.Kvelden i går var på Anantara Mai Khao som er noe av location for White Lotus 3. Sabla fint, men vi trives faktisk bedre her. Nyt helgen.

7fbc6055-0d40-4353-a336-6f341f7256f4.jpg

4b501efa-de0b-4b98-b75a-3e0484273aa2.jpg

1639a681-fbf5-412a-9569-be02208b240b.jpg

IMG_3649.jpg

God morgen fra Langtvekkistan. Om 2,5 timer forlater vi Samarkand med toget. Det blir en del timer som må fordrives i Tashkent, før vi tar oss til flyplassen. Flyavgang kl 21 til Almaty med Air Astana, som selvfølgelig er nytt flyselskap på lista. Jeg tror flighten blir med en 320 Neo. Vi skal bo på intet mindre en landets tidligere stolthet innen hotell, Hotell Kazakstan. Det skal vist være den 3dje høyeste bygningen i byen. Jeg håper i alle fall sengene er bedre en den vi har hatt de siste 2 netter, for dette var ikke så mye mykere enn å sove på gulvet. Selv en fakir ville klaget på denne sengen. Håper dere har sovet godt og lenge .i en passe myk seng. Fortsatt fin dag.

Glad lørdag fra Ris. Stille og rolig morgen med aviser, forum, kaffe og firkløver. Opphavet skal besøkes i løpet av formiddagen og til kvelden skal det vel nytes noe rødt å spise samt drikke. Nyt videre!

Ha ha, så folket tror de kan friste meg med bilder fra Phuket og Bangkok? Her har vi nemlig store planer for dagen. Jeg skal lese ferdig det jeg tror er siste bok om Hillevågs-gjengen til Mr Renberg. Skal også lære en 12-åring at kleshauger ikke skal ligge i sofaen, men brettes pent og legges i skapet på rommet.

1abb32d1b43663bbf779e72c97991196.jpg

Har igjen fått bekreftet at D2 prøver då hardt å være trendy, men igjen faller gjennom. Taiwan er jo bare såååå 2024.

Ellers så sitter jeg og lurer på om det er em god ide å forsøke å krysse grensen mellom Canada og Usa i april i leiebil. Hvor mye ugang vil vår nye venn i Amerika skape av tollkaos etc på grensen mot nord?

Last edited:

God morgen fra Forus! Da var man i gang med årets første vakt. Så blir det egentlig mest spennende å se hvor mye snø det blir i løpet av dagen. Passe utfordrende kjøreforhold til kontoret i dag morges. Var sikkert lurt å beregne litt ekstra tid selv om det var lite trafikk. Spinnglatt!

Mornings fra Clarion Bristol i Arvika. Planen om en liten tur på treningsrommet og mølleøkt fikk seg en brå kansellering når jeg stod der med to ventresko. Ikke en gang av samme merke. -18 ute nå, så da blir det inn i hockeyhallen å varme seg. Blir å heie på et par kamper før turen går til Oslo og et 70-års lag. Men først får vi se hva jordbærgutten har disket opp med til frokost. Ha en fin dag.

God morgen fra Grønland. Ferdig pakket for en helgetur til Strömstad for å besøke broder på hytta. Litt forsinket romjulsbesøk, men mesteparten av julematen utgår med unntak av rakfisk[emoji846] Ser ut til å være kalde, tørre og fine kjøreforhold. God helg!

God morgen fra Kongsberg. Her er det 15 kalde på morgenkvisten. Og siden jeg helst bør unngå smitte blir det nok mest inneaktiviteter i dag. Får se om det kanskje blir en liten bridgeturnering på nettet etterhvert.

God morgen fra Haugesund, herlig snøvær, og er jo blitt vant til daglig måking og skraping etter fine dager på fjellet i uken :)
Klør i bookingfingeren mht. til første postene i denne tråden. Reserverte Sas på poeng OSL-BKK i månedskiftet i går, så får en booke Krabi eller Surat Thani seperat :)

God dag fra Bergen.

Diesel varmeren er startet og snart blir det ut å måke frem bilen. Den er godt innesperret av brøytekanter.
Ellers, blir det en dag på sofaen.

FQTV

G’moorgen! Nydelig vær her i strandkanten, men bikkjekaldt.

Hjemreisedag, ikke med Boeing, Airbus eller Tupolev, men en kjedelig Subaru. Inflight serveringen blir nok ikke bobler og grevling, men en flaske Deer Park kildevann og det blir nok en fuelstopp for påfyll av bensin og vomfyll et sted underveis.

Sikker på at det blir en episk ‘doggie dance’ når vi møter opp på hundepensjonatet.

Vil savne strandturene ….

Back