God morgen godtfolk.

God Morgen fra Langevågen.

Idag kommer reiseruta for en tur til Bahamas i helga, blir spent på kva routing, selskap og flytype det blir!

...her er en klar for 5k i Battle Point...maa ut foer 06:00 ellers blir det for varmt...ny varme rekord i Seattle i gaar 105F....noe kjoeligere i dag "bare" 95F....

Huff - rene vinterværet her i Atlanta i forhold! :lol:

23 varme akkurat nå .. skyet .. torden i omegnen. Ikke noe særlig annet enn jobb som står på programmet i dag.

...her er en klar for 5k i Battle Point...maa ut foer 06:00 ellers blir det for varmt...ny varme rekord i Seattle i gaar 105F....noe kjoeligere i dag "bare" 95F....

Leste om det ja... drøyt 41 grader er heftige saker såpass nært kysten! Ligger vel et høytrykk og lurer der.

Det gjør det også her oppe i Nord :) 20 grader, blå himmel og fjelltur på oss i dag igjen!

3749601306_ac1d242c4f.jpg

Last edited:
God ettermiddag fra Flybussen til Bergen. I dag hadde jeg griseflaks at jeg i det hele tatt kom meg til Bergen, ettersom alle fly frem til 23:40 var full. (Det samme var det første i morgen tidlig). Slapp likevel med på Standby på SK271, og er dermed reddet. :)

God ettermiddag! =)

Sitter og lager trip-report fra Ungarn, og regner med del 1 kommer ut i løpet av et par timers tid.. =)

Ellers har jeg en HERLIG (!) lukt i leiligheten min!
Har kjøpt en oljelampe, og fått fatt på JetA1 - så nå lukter det skikkelig flyplass i leiligheten!! :D :D

MS20303.jpg

God ettermiddag! =)

Sitter og lager trip-report fra Ungarn, og regner med del 1 kommer ut i løpet av et par timers tid.. =)

Ellers har jeg en HERLIG (!) lukt i leiligheten min!
Har kjøpt en oljelampe, og fått fatt på JetA1 - så nå lukter det skikkelig flyplass i leiligheten!! :D :D

ayay , og så bare griser å se på RYG, eller et JK innom med MD'er som du kan beføle en gang i blant ?

Yes - DY har jo sine daglige - pluss en og annen charter, så jeg får langt i fra min daglige fly-dose.. *snufs*
Da er jo dette en unik måte å få fix'et mitt på.. ;)

Har skrudd den litt ekstra rik i tillegg, slik at det blir mye uforbrente gasser og røyk som danner en litt tynn tåke i leiligheten også.
Måtte forøvrig ta ut batteriene av røyk-varslerne her også - men det setter jo bare sin ekstra sjarm. :)

Jauda, da har man vært på plass en stund... Marinert og grillet indrefilét, gratinerte poteter, og øl... Maassse øl.. :p

Er ennå noen timer igjen til Metallica går på, så man får nyte noen øl til på Sjølyst Marina... :colgate:

God ettermiddag fra sørøst. Massive regnbyger som passerer i dag og i skrivende stund buldrer det intenst fra ett eller annet sted lenger sørøst. Hører dog ut som det kommer hitover.
Ser det er noen som skal på konsert her, selv drar jeg sydover i morgen for å nyte alltid glimrende U2 i en (forhåpentligvis) sommerlig Göteborg.

God aften fra Krsand hvor det stormer og regner!

Dagen har blitt tilbragt på Evje, og kursen settes atter mot Evje kl 0545 i morgen. Det er schwein-frülich! Flere tusen mennesker skal samles der i 8 dager fremover for å prøve å treffe blink. Så får vi håpe at det ikke går svin-aktig godt? Er det nå blitt politisk feil å si at man føler seg pigg?

Ja, er det rart at man drikker!

Nå uler stormen igjen! Natta!!

BF:cool2

Back