God morgen godtfolk.

Vede

ScanFlyer Dusty
Medlem
God morgen fra Sola International. Melder om 18grader og skyet i dag. Skal visstnok komme regn seinere. (SJOKK! :drunk:) Er på jobbb til 11.30 så vi får håpe det ikke regner før jeg har komt meg hjem. Ha en fin dag.

Go' Aften fra Loveland, CO.
Akkurat ankommet hotellet vårt for natten - Candlewood Suites, rett ved I-25. Siden igår da vi dro fra Denver, har vi vært innom Mt.Evans, Vail, Beaver Creek, Rocky Mountains National Park, Estes Park - og nå altså Loveland.
I morra vendes snuten mot Mt Rushmore i SD :-)

God morgen fra MJF. Dagen sliter litt med å vekke meg, men det blir vel bedre etter hvert. Skal straks gå å få meg dagens første kaffe, slik at kroppen begynner å fungere.

God morgen fra Stjørdal

Da er man sjekket inn og venter på drosje som skal frakte meg til TRD og et lite hopp til kongens by. 2F og 3A er reservert og det blir "flying breakfast" idag. SAS Business Lounge skal også avlegges et besøk for første gang.

Ha en fin-fin dag folkens :nor :nor :nor

God morgen fra Forus!

Da var det faktisk torsdag! Fytti katta så fort uka går..... Blir et par timers jobbing før kursen sette mot Stavanger sentrum og besøk i en bank.

Ha en fin dag da forumister!

PS! Zico77, jeg regner med at jeg dukker opp i kveld på Harbour ;)

God morgen ja!!

Igjen bærer det inn til hovedstaden for å se Metallica!!! Godt det ikke er Valle Hovin man skal på, med det været som er meldt... Stakkars Madonna-fans... :p

God morgen fra Lilletorget! Kan forsikre fansen at det står en rekke trailere utenfor Spektrum allerede. Glad jeg slipper både Madonna (mest pga været) og Metallica! :lol:

Nedtrappingen til det som vel er årets tredje ferie er i rute. Nå er det bare noen vakter som jeg skal sørget for å få dekket, noe fakutrering som skal sjekkes og noe småtterier som skal ordnes. Ingen grunn til å stress.

Apropos konsert, ifølge TVNorge skal Satyricorn, som skal spille i Bergen i kveld, ifølge vokalisten ha følgende krav til drikkevarer backstage: - Barolo, Brunello og Amarone. :thumbup

Last edited:
God morgen

Trøtt som juling, med må opp siden elektrikeren kommer straks for å avslutte jobben. Heldighvis ikke så mye som skal gjøres i dag.
Etterpå blir det å sette kursen ut av byen og mot Sarpsborg for littbursdagsfeiring for noe slekt. Blir hyggelig.

Været er ikke så veldig oppløftende, regner og det ser ikke så veldig oppløftende ut.

Ønsker alle en trivelig dag

S

God morgen fra en grå hovedstad. Her tar man straks fatt på nest siste arbeidsdag før kursen settes over dammen med det flyselskapet jeg har som profilbilde, i en etasje jeg aldri har reist i før ;) Ingen store planer for dagen bortsett fra å få unna ting som ligger og slenger. Ha en fin torsdag alle sammen!

God morgen fra Oslo. Det regner ute og arbeidslysten har vel vært bedre, men får komme meg på jobb. Egentlig skal jeg på fotballtrening i kveld, men man får se an i dette været. Ha en fin dag

God morgen fra Nydalen. Lite på agendaen idag...
Måtte solen titte frem og det ble sommer igjen ! :cool::cool:

Ha en fin dag folkens...

Go' Aften fra Loveland, CO.
Akkurat ankommet hotellet vårt for natten - Candlewood Suites, rett ved I-25. Siden igår da vi dro fra Denver, har vi vært innom Mt.Evans, Vail, Beaver Creek, Rocky Mountains National Park, Estes Park - og nå altså Loveland.
I morra vendes snuten mot Mt Rushmore i SD :-)

Ta det rolig med shoppingen på outlet-mall'en der da.. :) Hvis dere skal være i Black Hills området en liten stund, så må du bare spørre om tips. Jeg har bodd der i 3år, og er rimelig kjent i området.

Har ellers akkurat våknet i regnværsbyen Oslo, og er straks på jobb. Har fly til BGO i ettermiddag kl. 17, men satser på å komme meg tidligere av gårde. Endelig helg! Skal bli godt kjenner jeg. Ha en fortsatt fin dag alle sammen.

Morn morn, ukes 4 dag med kontorarbeid venter, og man begynner endelig å bli ajour etter sommerens stilletid. I dag er det og nærmt nok til månedsslutt til at man nå skal begi seg ut på dette koselige arbeidet som heter fakturering... ha en bedre dag.

-A

Kan forsikre fansen at det står en rekke trailere utenfor Spektrum allerede.

Står nok i rekke der selv om 10 timer, ved inngang 10, vilket sist gang var like ved der trailerene sto...

....men først må man komme seg inn dit, parkere bobilen (som jeg har rappet for anledningen, igjen) på Sjølyst, lage litt middag, drikke litt øl, osv... ^_^

....men først må man komme seg inn dit, parkere bobilen (som jeg har rappet for anledningen, igjen) på Sjølyst, lage litt middag, drikke litt øl, osv... ^_^

Tøft liv. Blir nok hardt tenker jeg. :) Hmm, kjenner jeg er litt misunnelig, gitt.

Ja, det regner kan man si. Også her kunne arbeidslysten vært bedre idag, kan det ha med været å gjøre?

Vel, det er bare å komme igang, ha en god dag!

God morgen fra et solfylt midtpunkt i kongeriket.
Her venter vi på kundebesøk fra det store utland, som tar veien til vårt eminente kontor for å se hva vi har å by på.
Billett til Singapore neste uke er på plass, så da får jeg testet Biz på TG`s direkterute.

Vått og trist i hovedstaden - godt man har kort vei til bussen i begge ender av transportetappen. Kaffen er på plass,og nå står word på planen atter en dag. Har håp om å bli ferdig med rapporter og andre småkjedelige ting ila. uka.

Bare litt tunkling i admin-avdelingen her nå mellom slagene i Word også ser det ut som.

.... i en etasje jeg aldri har reist i før....

Finanskrisen gjør ting med folk, JCNorway nå som cargo i kjelleren :rolleyes: :lol:

Ha en fin dag!

God morgen fra Lilleaker,
Her ble hjemturen avbrutt i går ettermiddag for et ekstraordinært møte i morgentimene(les trouble shooting)
Det er slikt som inntreffer fra tid til annen.
Hvor ble det av sommerværet?
Det man kan si er at det er fint vær ute til å være innendørs i!
har allerede brettet opp skjorte ermene , så her er det bare å hive seg rundt slik at SK flighten i ettermiddag kan nåes i tide.
Ha en flott dag alle optimister.:)

Back