God Morgen Fredag

LCH78

www.lch78.net
Medlem
Da var man kommet til Fredag og ukens siste da. Ut er det KALDT var hele -9 når jeg suste på jobb i morratimene. Satser på en rolig dag i dag også :)

God Morgen fra MJF!

Natten har tatt med seg mange mange minusgrader bort fra Mosjøen, og vi er nå nede i respektable 6 minus. Kjører splittvakt @ MJF i dag, og suplerer med noen timer @ WIAS HQ.

Ellers er det den 12. desember og det skal bakes Lussekatter i hjemmet i kveld (tror jeg), eller skulle vi gjøre det i morgentidlig sammen med Snupp? :rolleyes: Jo, det er lørdag og friiii i morgen :colgate:

E!

God morgen fra Forus. Første nattevakt av tilsammen fire på rad er snart unnagjort. Hjemme venter en stue sterkt preget av oppussing og malingsrot. Så det blir ikke noe opphold der. Man får nok snirkle seg ganske direkte i seng ja. Men først litt frokost på veien hjem.

God morgen - trosser sykemeldingen og prøver meg på jobb igjen i dag. I ettermiddag blir det Luciafeiring i barnehagen - onkel gleder seg. Ha en flott fredag!

Riktig god morgen fra EBG-loungen på ARN terminal 4.
Er på tur til Örnskoldsvik med Golden Air, og fant til min gledelige overraskelse at det jammen er en Lounge på innlandsterminalen også.
Det blir nok en lang dag i dag, som forhåpentligvis ender hjemme om alle 4 fly i kveld korresponderer som de skal.
Ha en flott dag !

God morgon frå TRD :)

Tilbake i det kalde midtnorge. No har endelig forskjellen på Bergen og andre deler av landet starta å gjera seg gjeldande :) Null regn, og stabilt kaldt (knakk-knakk) ;)

Ikkje lenge til helg, og då vanker det besøk av svigers. Då gjelder det å diske opp med gourmetmiddager, julekaker og alt som godt kan tenkes. -Det kan bli ein hektisk slutt på denne veka .......

Ha ein flott dag! ;)

God morgen fra Oslo. Da var man på plass på kontoret for å gjøre dagens arbeidsinnsats. I ettermiddag blir det å sette kursen mot Beitostølen hvor jeg drar med meg 8 venner på hyttetur. Ha en fin dag

Er er det noen som tar feiringen på forskudd, lussekatter og kaffe ble servert ved ankomst kontoret. Litt krangling med gjenværende demoner i systemene i dag så håper vi på en bra dag downtown Oslo.

Ha en fin siste-hverdag-i-uken-dag!

God morgen fra Oslo! Siste dag før kursen settes hjemover igjen. Forhåpentligvis før 16.00 :)

Har self blitt forkjølt, så det blir vel å ta det rolig og holde sengen i helga.... :p (men det er det dessverre ingen mulighet for)

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra Bodø! Ikke så veeldig kaldt ute, -1 men med vind 18G30Kts så blir det kaldt!
Snart helg, og blir nok å se noen episoder av Hells Kitchen som jeg har liggende hjemme :)

God morgon från Uppsala!

Kolsvart ute fram till för 15 min sedan och då uppenbarade sig en riktigt grå himmel ovanför lärostaden. Idag blir det till att avsluta mina två större projekt den här terminen så att jag med gott samvete kan ta helg. Nu är det två dagar kvar.
Ha en fin helg folket!

God morgen fra Lilletorget. Her våkner man vel etter hvert. I påvente av mange av jul og mange trøtte januarmorgener er 200 Nespresso-kapsler nettopp bestilt. Ellers ser man for seg en helg på arbeidsplassen, og det er for så vidt greit.

God formiddag fra Starbucks i Barcelona. Hadde sett frem til en helg med litt sol og varme. Vel, får vel være fornøyd med 1 av 2...... Det er vel ca. 7 grader ute nå. Godt jeg tok med meg vinterjakken, ja! Er meldt kaldere fremover, så det er nok bare å pakke ned shortsen igjen, tenker jeg. Jaja, klager ikke så lenge ølet er kaldt, og det er jo ingen fare for noe annet nå :)

Hasta mañana!

god fredag fra kjøkkenbenken i Asker. Startet dagen med luciafeiring i banehagen vi også - og så var det rett hjem og sjekke Wikipedia hvor ordet "lussekatter" kommer fra (tips - sjekk den svenske utgaven). Hjemmekontor med excel og ppt i dag, og en og annen mail fra HQ, men det virker som man har tatt helt Luciafri i STO,for det er dørgende stille derfra i dag. Sønnen i huset (snart 9 mndr) har oppdaget skapdører, så det blir nok en tur til Claes Olsson eller IKEA i løpet av helgen for å kjøpe barnesikringer til skuffer og skap.

Jeg begynte å bli bekymret av alt dette Lucia-pratet, men det er heldigvis fortsatt 12. dec, ikke 13 som jeg begynte å lure på!

Her går helgen med til Excel - eksamen i modellutvikling mandag kveld... Vurderer dog å gi meg selv fri i dag...

God ettermiddag fra Forus,
Arbeidsuka er over og neste post på programmet er nok et julebord ikveld.
Ser fram til førsteklasses mat og drikke på en av Stavangers bedre restauranter og god kolleger.
Det blir det tredje julebordet denen uka , men her hopper ingen halte høns så det er bare å stå løpet ut.
For livsnytere er dette ingen sak.
Helgen skal brukes til julehandel og forberedelser med familien.
Ha en god helg alle forumister.

...og den flinkeste i Luciatoget i ettermiddag var selvfølgelig vår nevø. Ingen over - ingen ved siden!!!

God formiddag fra Chicago.

Vant en stor kontrakt i gaar, saa jeg tok det eeeeasy paa morran i dag. Bikkjekaldt og klart ute.

Blir noen faa timer paa kontoret foer jeg setter snuta hjemover.

En god helg oenskes alle

JoeW - det finner du nok ut med årene når du får barn eller nivø/niese. :old Tror det er noe med kombinasjon av egen alder og differanse til barnas. Da blir de flinke til ALT.

Forøvrig fredagsstille her inne i kveld - nå er det ut med gaver og ting og tang, det er derfor jeg ikke drikker i dag.

Back