God morgen fra Vadsø!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgen fra Vadsø!

Uforskammet fin form selv om jeg bare sov drøye tre timer i natt. Nå går turen videre rundt omkring i Finnmark og Troms.

Re: God morgen fra Vadsø!

God morgen fra Forus!

Kjenner det blir en lang dag i dag, og unge lovende skal gjøre ting han ikke kan pluss mye annet. Alene på jobb er av og til noe herk!

Ha en fin dag folkens! :)

God morgen fra Elvebyen Drammen. Det var min tur til å stå opp med rekrutten i dag, men det gjorde ikke så mye da rekrutten bestemte seg å våkne klokken 0715.

Bare 7 uker igjen av pappaperm+ferie :(

Thomas

God morgen fra OSL. Til BGO , tilbake i morgen. Brenner de siste Eurobonus poeng og første innenlands på 12 år !! Så eksotisk ^_^

God Morgen fra Bodø. Overskyet og kaldt her nå, men stikker til London sånn rundt halv ett og der er det visst nok strålende sol og 25 grader. Blir kjekt. RIAT til helgen da :)

God morgen fra Oslo, måtte innta frokosten på kontoret idag da det var så fantasisk deilig å slumre litt. Normalt sett slumrer jeg aldri, men alltid på de siste dagene før ferie blir jeg litt ekstra sårbar for det meste.

Ei flaske gul enke ligger til kjøl også..obligatorisk å ha når ferien starter!

Jobbe i noen timer til da, hjem og mikse i seg no middag før jeg kanskje tar turen utover Nordmarka for å få tatt et, eller kanskje to bilder av et sikkelig lok ikveld.

Ha en fin dag!

God morgen. Operations normal fra Akersgata i Oslo :) Ikveld blir det nok smaking på en ny vin og tv.

God morgen fra Akersgata. Fryktelig sommerstille her i huset. Spørs om det ikke blir en laaaaaaaaaaaaang iskaffepause på Stockflets om været holder seg.

Ellers ble dette års siste hotellbooking gjort i går. Føles godt å skulle bo på samme hotell som en prominent Frp-politiker fra Ålesund nylig har skrytt av på TripAdvisor. ^_^

Om nøyaktig 14 dager sitter jeg om bord DY til Varna, om alt går etter planen. :cool:

RIKTIG GOD ONSDAG!

God morgen fra Bislett. Delvis hjemmekontor i dag -- og så er ferien offisielt i gang!

Ha en god onsdag!

God morgen fra det Sørlandske!

Krabbet meg til kontoret i dag også. Hytta i ettermiddag. Må bare rydde plass på kontoen til en del lotto millioner som jeg antar kommer i kveld.

Sommeren fortsetter her i sør med fint vær. Hurra!

BF:cool2

God formiddag fra Fjellhamar

Da var man tilbake på kontoret etter to uker under solen. Litt tungt å komme igang igjen, men det går seg vel til etterhvert.

Ikke så fryktelig imponert over OSL i går som plasserte totalt 8+ flighter på belte 6+8 på ankomst i går. Mens det enorme belt 9 bare hadde 1 liten SN flight. Men siden belte 9 har ankomst på "nye" PMZ så er det vel ikke så poplært for SGH/Røros å kjøre dit....
Og når da begge nevnte handlere er litt variable slik at det står last bag lenge før siste bag, i tillegg til at man ikke plukker av rush bag. Ja da blir det mange irriterte passasjerer som avslutter ferien med eder og galle mot OSL....

S

God morgen fra Bislett. Delvis hjemmekontor i dag -- og så er ferien offisielt i gang!

Ha en god onsdag!

#slacker ;) Sikker på at det ikke hjemmekontor med "g"? Hehehe!

Sommeren fortsetter her i sør med fint vær. Hurra!

Ja nå har du ingenting å klage på til høsten når regnet kommer tilbake ;) Mon tro hva du skal snakke om da! *terge*

Ellers god dag fra Oslo; fortsatt fine 9 uker til litt ferie for denne karen - helt greit, er tross alt Powder Hound ^^

God morgen fra kontoret I Dubai – borte bra, men hjemme best). I dag blir det en lang dag for å bli à jour – og i kveld blir det en herlig middag på Jumeirah Madinat med min gode gjest.

I morgen blir det Oman for første gang, hvor vi skal kjøre til Muscat og tilbringe deler av helgen der (kanskje lurt da de kjører 100% alkoholfritt under Ramadan)

Nyt dagen..

God morgen fra Oslo. 14t på øyet uten opphold var absolutt noe man trengte. En kjapp titt rundt i rommet forteller meg at dagens planer er klesvask og rydding

God dag fra marriot ac palacio malaga. Varmt på solkysten ja. Godt man skal hjem i morgen hehe. Se om jeg skribler ned en tr fra turen med 787.

Back