• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra UAE.

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Da var fatter levet paa DXB og dagen er i gang paa kontoret. Man blir aldri lei den foelelsen av aa hente/lever paa flyplass - og jeg maa si den hektiske (men velorganiserte) stemningen paa DXB med alt av kulturer blandet er herlig. Senior blir mer og mer imponert over landet han hadde lite tilo overs for (men da med jobbrelaterte reiser som referanse)

I dag er det full speed etterfulgt av kos i sofaen som gjelder.

God morgen fra Trosterud.
Fullt trøkk på jobb i dag før sofaen venter i kveld. Begynner også så smått å se frem til helgens SK tur i C.

God dag ønskes!

Mornings fra Oslo. Dag to av arbeidsbutikken venter, før det blir å slenge på meg ski og hodelykt, og komme meg ut i Marka. Ha en fin dag

God morgen fra havet,
Blir en dag ekstra her ute, så returen utsatt til fredag. Skikkelig sommervær her ute sammenlignet med forrige uke. Forskjell på 15 m og 3 m bølger gitt.

Mårn fra Trondheim
Full gass her også - før det blir å legge seg under kniven for litt småtteri.

Hæv a nais dei :) :)

God formiddag, her er det vinterferie i dag har jeg funnet ut. Det blir ski og øl i den rekkefølgen :spin

God morgen fra OSL!

Noen fridager foran oss, Reykjavik, spa, god mat og drikke frem til søndag..

Ha en flott uke forumister!

Kim

Morn fraa Playa Blanca, Lanzarote. Ikkje saa verst her, passeleg sommarvarmt for ein kald nordmann... Eigentleg beste canarioya eg har vaare paa, mindre folk, rolegare stemning og ganske fint. Litt vel mykje oerken, men det gaar. Ha ein bra dag!!

God morgen fra Lillestrøm. Har hjemmekontor idag for å sortere ut av litt greier... Og vente på IKEA.

I dag ryker den siste store "globetrottende ungkar image skaperen min" nemlig at jeg ikke har sofa. Etter 4,5 år i den nye leiligheten kommer nemlig IKEA med sofa. Ikke at den er spesielt fin, men den blir fin å ta cowbowstrekk i.

URK, jeg må være på vei over i det bestående. Hjelp.

Ha en fin dag.

G'onsdag. Viking Lotto er levert, og jeg håper at ikke lønna i går ødelegger for det, med blokkering av kontoen. 163 mill. oppe de pengene hadde gjort seg.

Nuvel, ha en god dag. T-24 til kantine og Kløbb Jurop.

God morgen fra det solrike vestsørøst. Gamle Snorkende Hund har allerede inntatt favorittplassen og gjør sitt beste for å lulle meg inn i den samme drømmeverdenen hvor han befinner seg. Det passer imidlertid dårlig akkurat nå ...

Som sagt, sol og fint, og hadde det ikke vært for den grusomme blæsten fra Tommyland, ville det vært direkte trivelig ute.

Velvel - spilleren er innstilt på opptaket av siste Herreavdelingen og etter litt småsurfing sparker vi arbeidsdagen i gang.

God kveld fra politikerkantina til Swiss på ZRH.

Grei tur med SAS fra Oslo, bra belegg også - 9 av 10 seter i biz opptatt og mange rader på ekstra. Biffen som ble servert var meget rå, men kjøttet var overraskende mørt og godt.

SAS-klypen var på plass på brettet og søte bjørner i glassbolle her i kantina - kan det bli bedre?

Enkeltsete videre til BKK i natt - kan ikke huske at det var det jeg hadde på bestillingen, men ingen ting er bedre enn det.

SAS greier å sjekke kofferten videre med Thai innenlands også (med separat billett), nok en grunn til å ta SAS-flighten fra Oslo i stedet for Swiss som aldri greier å sende kofferten helt fram.

Klar over det, men valget står fortsatt mellom SAS-flighten og Swiss, jeg gidder ikke fly med Menzies...

Dama i gullinnsjekkingen til SAS var ikke kjempehappy med det nye innsjekkingssystemet - mange tastetrykk og kansellering av webinnsjekk (som jeg gjorde for å velge sete hos SAS), men hyggelig og serviceminded samt kunnskapsrik var hun absolutt.

Om det var det som gjorde at jeg fikk nytt og bedre sete hos Swiss til BKK vites ikke, men jeg er absolutt fornøyd.

God morgen fra Lillestrøm. Har hjemmekontor idag for å sortere ut av litt greier... Og vente på IKEA.

I dag ryker den siste store "globetrottende ungkar image skaperen min" nemlig at jeg ikke har sofa. Etter 4,5 år i den nye leiligheten kommer nemlig IKEA med sofa. Ikke at den er spesielt fin, men den blir fin å ta cowbowstrekk i.

URK, jeg må være på vei over i det bestående. Hjelp.

Ha en fin dag.

Ikea ja. Herlig. :rolleyes:

Eftan fra en Delta buss mellom ATL-ORD. Dagstur til Atlanta i dag. Bikkjekaldt (som notert lenger opp her) kl 0450 i morges i Chicago, flott vaer soerpaa med solskinn og rundt 10-15 grader tipper jeg.

Startet morran med en kaffeflekk MIDT paa lys genser, noe som ofte setter tonen for dagen, men dagen ble slett ikke verst alikevel.

Kjoepte opp til Delta Premium Economy eller whatever det heter med bulkhead vindu, men ble boota ut da de frekt som f... byttet en MD90/717 med en skranglebuss fra To lose. ;)

Midtgang ble det ihvertfall paa rad 10 og nettet er 100000000 raskere enn norvisjn.

Hjemme foer middag, Dallas i morgen.

Back