God morgen fra UAE.

God formiddag fra gullstua på OSL. Snart er det LX til ZRH, før det blir F med LX 64 til MIA. Resten av familien er plassert i C. :-)

Kom med vær-updates fra Florida, kommer etter om 3 dager! :cool:

God morgen!
Solen skinner, kvikksølvet viser 22 grader og det må for alvor begynnes med å vaske bag, finne frem litt saker og ting og tom. lete etter dollar som jeg vet ligger ett eller annet sted :up:

Have a blast.

35 grader og regn hver ettermiddag. Der har du vaermelding du kan stole paa for Florida.

God morgen fra 3C ombord US2 med gogo paa vei fra Chicago til PHX. 515AM avgang er nok det tidligste jeg har sett siden VDS-ALF med WF back in the day.

La merke til at en SAS Airbus sto parkert med motorproblemer ved United's hangar under take off roll, vi faar se hvor lenge det tar foer den blir fikset. Godt at SAS har nok busser slik at det ikke faar innvirkning paa driften :p

Paa vei til Sacramento for aa besoeke svigers ett par dager.

God tirsdag og god tur oenskes til alle forumister med eller uten mindre hetro jentebiler :p;)

Goood morgen, ja... 22 varme her på mårrakvisten - ventes å stoppe på 33-34 i dag, så ikke så ille som det har vært i det siste, selv om luftfuktigheten kryper oppover. Bulder og brak er lovet i ettermiddag.

Som Tommy nevner har nok SAS litt trøbbel med storbussene sine og dette har vel vart noen dager nå .. registrerte noen kreative slinger i helgen også... Nei, få flåten opp på 25 fly og grafs til dere en del av gjennomgangstrafikken Asia-USA .. Det var omtrent bare crewet og vi foran gardina som ikke var indere/asiater på min overfart for en uke siden...

God morgen fra Vancouver. Det regner, og temperaturen er 12 grader. I dag blir det å besøke Capillano Suspension Bridge, som er en av de mest populære turistfellene her i byen. Senere i dag fortsetter turen over grensa, og videre nedover I-5 til Portland, OR.

God dag ønskes :)

Back