• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Tokyo

fluxie

Flyprat fusentast
Medlem
God morgen fra Tokyo. Nå går turen hjemover etter 1 uke i Tokyo. Billettene t/r Tokyo som ble booket i fjor var faktisk litt billigere enn de som UA solgte i går, så det er ikke bare UA som er generøse. Ha en flott dag til alle!!
7e0cff52ca9d5305545ff0fa7c5e5655.jpg

God morgen fra Sandaker. Skogen kaller for dagens innsats. Middag hos noen venner i kveld, og bør kanskje pakke litt før turen går til London i morgen? Ha en fin dag

Også god morgen fra Lillestrøm. UA 39 i dag for tredje gang vå en måned. Blir greit å føle hvordan vinteren var i gamle dager i NYC. Varlser om -7 til -11 på dagtid. Har nok klær :lol:

God morgen fra Snillfjord! :)

Her har været hatt et lite tilbakefall med et tynt snødryss i natt og kan nå melde om skyet, -1 og helt ok vær for øyeblikket. Er vel et drag av nordavind som har gitt et hvitt fargestrøk på omgivelsene tenker jeg. I dag blir det shopping til den store gullmedalje, så da må en innstille kroppen på mye stress.

Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag! :D

God morgen fra et sted utenfor Ski.

Litt tidlig ute før et kundebesøk men greit med god tid når en skal igjennom Oslo på morningen.

Hele -4 her. Men solen er i ferd med å bryte igjennom morgen disen. Ser ut som en fin dag å farte rundt på.

Ønsker alle en trivelig dag :)

S

God torsdag fra gate 58a på OSL. Ser ut til at det er mange cheerleadere som skal med samme fly. Sikkert noe stevne eller konkurranse på gang. Personalet på gaten har allerede bedt dem slutte å slenge damer opp i taket.

Hva med en dobbel Flyprat-selfie i Goose bay ? :D

G'morgen .. sol og fint i dag også, men igjen kjølig. Kaldfronten ser ikke ut til å berøre Florida i nevneverdig grad, så håper Robertaas har med seg badebuksa.

Håper på mindre action på jobb i dag .. nok styr med 2-for-1 Valentines-salg i gang.

God ettermiddag fra innenriksloungen til SK på OSL. Her går det i pølser og øl før det blir et kort hopp over fjellet til SVG.

Ha en fin dag!

Da er jeg i united loungen på T2 det må jeg si er en annen klasse en de de har i merica.
Denne er meget bra med bra mat og drikkeutvalg.

Kaldfronten ser ikke ut til å berøre Florida i nevneverdig grad, så håper Robertaas har med seg badebuksa.
I tillegg til en ekstra dags skift (klarer ikke få unna Orlando-programmet på kun en dag) så er både badeshorts og vanlig shorts pakket. Ryggsekken er altså helt på bristepunktet.

Overraskende og hyggelig å treffe på forumfolk på flyet.

Automatisk passkontroll funket ikke på terminal C på EWR. :(

Ellers så var mange av cheerleaderne som forventet, mange av dem rushet helt bak i flyet på søk etter sete 58A. :colgate:

God natt fra Inverness,
Offsite møte her i morgen. Full dag på jobb som vanlig på Forus , WF366 og -WDL over til Scotland i kveld , 2 timers tur med bil opp til Inverness.
Innsjekket bagg kom ikke med fra SVG til ABZ!!!!!!!??????
Det kan jeg ikke huske har skjedd noen gang tidligere.
Andreas , what's going on with your firm?
Det blir jo ikke billig for bolaget å ettersende baggen i morgen formiddag med bil 2 timer vestover til Inverness og 2 timer tilbake til ABZ.
Vel , jeg tar kvelden og så kommer det en dag i morgen og.
Ny tannbørste er anskaffet på den lokale Tesco sjappa i mellomtiden. Regning med handling fee sendes WF. Det skulle bli ca 2 mill.

Cheerleaders ja, de raste forbi meg og klaget på sååå lite fly, var vant til 3+4+ 3. Måtte være charter sa en !!:headbang

God betaling for ekstra stopp Goose Bay

Like etter ankomst NYC forrige uke tikket inn mail fra UA om å kontakte dem for appreciation grunnet stoppen forrige torsdag.

Sjekket mailen i dag. 8.750 poeng eller $ 175 e-check for framtidig bruk.. Ikke gærnt .

Jeg synes for flygærn morsomt å se en meget øde plass ... Kun en annen UA maskin og en Antonov 124 der.^_^

Back