God morgen fra Sintra

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen godtfolk!

Sitter på terrassen med en kaffekopp og to og nyter stilheten. Termometeret viser 21 grader, så dette blir en fin dag.

Ha en god dag folkens! :)

Mårn! Oppe tidlig idag, OSL venter frem til rundt 15 for litt fly..Ser at Korean er kraftig forsinket idag så jeg håper å få med ankomsten dems før jeg stikker videre til neste punkt på lista.

Ha en fin dag folkens!

God morgen fra Bergen. Vet ikke hvor god morgenen egentlig er, men man er i hvert fall blitt et å eldre siden i går. Sånt skjer vel den beste går jeg ut fra! :)

God dag fra Aalborg Lufthavn. Nettopp landet etter en meget bra tur over med Qi. Ønsker alle en god lørdag!

God morgen fra Four Seasons Miami. Overraskende bra hotell. Min far som var her når vi kom hadde oppgradert oss til Executive Suite som gir plenty med tumleplass for den lille.

Swiss imponerte i går med en meget bra economy flight. Den lille nøt sin første langtur bak.

Donner und Blitzen fra Kristiansand!
Her høljer det ned og ser ut som det er langt på kveld, så mørkt er det ute nå.

Her har man fått sovet riktig så lenge i dag etter at jeg jobbet i natt og er alene hjemme i helgen. Utrolig deilig! Tror faktisk bare jeg vil nyte kvelden hjemme alene her på sofaen, muligens med et glass rødvin på lur. Uansett så frister ikke været med noen store sprell, og så er det TdF på TV nå først!

Ha en fortsatt fin lørdag!

God ettermiddag fra Egersund

Her regner det også, men ikke helt så mye som det virker som om det regner i KRS.
Var innom den lokale Libris på jakt etter noe, og blant alt det de hadde så fant jeg flere bokser med 1,44MB floppy disketter... :drunk: Trodde slikt var forsvunnet for leeenge siden :8:

Her har vi besøk fra den andre siden av landet, og nå skal det fråtses :p

Ha en fortsatt fin helg forumister :)

Da er vi hjemme etter 14 dager på tur. Lufthansa imponerer meget stort på langtur og lille Caroline på 4mnd har sjarmert seg til de beste plassene ombord uansett fly. For hennes del er veldig stor Airbus det beste og jeg er ganske enig. Hun har sovet godt på begge flightene hjem bortsett fra en liten runde med skrik på nedstigning til Frankfurt tidligere idag , men det løste seg godt med lekene vi fikk ombord og farfars alltid behjelpelige teknikk for å løse dotter i ørene på barn.

God kveld fra Santa Rosa, CA. Faatt vaert innom baade Sonoma og Nape idag, samt sett paa en Geysir og forstenede traer. Imorgen settes kursen nedover kysten for vi ender opp i Monterey

Back