God morgen fra Senator MUC

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Eksellent , top service fra TG SYD BKK MUC i First . Ekstra moro SYD BKK. Vi var alene i F, forøvrig smekk fullt fly. Så fruen og jeg hadde to CA pluss en "hovmester". Kan ikke bli bedre på en flybillett til kr 1.150 pr pax :colgate:

God morgen fra Bologna. Skal nå ut til tulleflyplassen BLQ hvor de har plassert loungen i avgangshallen.

Ha en god en alle som holder seg jnna tulleflyplasser.

God morgen fra Oslo nord - flott vær og god temperatur denne morgen. Sitter å planlegger noen denne våren for å bruke opp noe av de 300.000 poeng jeg har i Eurobonus - så for vi se hva det blir av det .

Ha en flott dag der du er nå.

Jan

Grynt fra Bryggen i Bergen

Er ganske stiv og støl etter gårdagens aktiviteter sammen med en gal, og da mener jeg gal, gjeng. Kan trøste meg med at det er noen som garantert har det verre enn meg, og da tenker jeg ikke på han som havnet på Haukeland :p

Hjemreise om noen timer og så på jobb i morgen, høres ikke veldig fristende ut nå, men skal nok gå.

Wish me luck!

Ha en bedre dag enn oss som var ute i går :p

Mornings fra Sandaker. På tide og rømme hjemmet for en skitur i Marka med en kamerat. Ha en fin dag

God ettermiddag. Ble desverre ikke noe skitur her siden jeg har en femåring med feber som ligger på badet og klager over vondt i magen. Spent på hva som kommer...

God søndag fra Trondheim
Lat dag idag, planlegger litt core-aktivitet ila kvelden....
Ha en strålende søndag.;):D

'Gjesp* ..... grått og trist men behagelig temperatur her i nord-Georgia ... Godt å komme hjem etter begravelses-'festlighetene' i SC .. Begravelser i Sørstatene er ikke som begravelser andre steder.. i tillegg ble man teppebombet med robo-telefoner, TV-reklamer og alt det andre nominasjonsvalget førte med seg. Men nå er det vel vår tur - kun en uke til Super Tuesday.

Ha en god dag, alle som ikke får telefoner fra rabiate galinger som Rubio og Cruz ..

Ha en god dag, alle som ikke får telefoner fra rabiate galinger som Rubio og Cruz ..
Får man ferdig innspilte beskjeder eller er det noen i andre enden? Om det er noen der der kan man jo prøve å overtale dem istedet. Spør om de har hørt om Sanders for eksempel?

Har en fortid med mye moro med å prøve å overtale sjokkerte forkynnnere på døren om å vende om til Satan.

Får man ferdig innspilte beskjeder eller er det noen i andre enden?

Hehe .. nei, de dager er det slutt på. Dette er 'robocalls' .. høyst automatisert.

Ser forøvrig at Trump er i by'n i dag og Cruz i morgen. Fordelen med å være en del av 'Super Tuesday' er at det er mange stater å spre sin innsats på ...

Forøvrig svært liten sjanse for at noen av dem finner veien opp hit uansett, selv om vi har en av Georgia's beste burgersjapper i nabolaget .. ;)

Ble skitur på fjellet etter frokost. Nå tilbake i byen og snart klar for bobler i 1. etg. God søndag kveld til dere alle.

- "er and en fugl?"
-"???????"
- "det er ikke en fisk, sant?"

Mia hadde strengt tatt rett. God kveld fra Lillestrøm!

Så du holder med Trump altså? ;)

Det er jo klart en formildende omstendighet å tøffe rundt i en gammel Sterling-757 ... :up:

12729303_10100123031042526_6412887475170044020_n.jpg

(nesten live - foto Ashley Askew)

Last edited:
Back