God Morgen fra Seattle

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Her i nordvest har vi hatt to vulkanutbrudd idag .. ett med aske og lava og ett med fyrverkeri. Foerstnevnte har faatt god omtale ogsaa i norske media, det andre er nok litt mer 'saert'.

Seattle Mariners' Ichiro Suzuki slettet i kveld en 84 aar gammel rekord da han slo sin 258. hit for aaret i baseballsesongen. Mariners har hatt en elendig sesong og gaar ikke videre til playoff, men Safeco er likevel stappfull i sesongens siste matcher. 'Hele' Seattle ville ha med seg rekordsettingen som altsaa kom i kveld.

Mt. St Helens slapp altsaa en liten rap idag ogsaa .. heldigvis driver asken soerover, saa Seattle-omraadet er ikke beroert.

Ellers er det fortsatt fint .. gradvis litt skarpere luft, men det taaler vi!

Replying to Topic 'God Morgen fra Seattle'

Riktig god morgen fra Tromsø også.

Har i morges skrapet is fra frontruten for første gang :(

Her tegner det til å bli en flott og skyfri dag , dog med en temp som ikke er så veldig høy.

Ha en fantastisk dag

LN-FHU :sarc

Morn morn... nå fikk ikke jeg sove lengre. Endelig en natt uten å måtte stå opp tidlig, og dette er lat jeg presterer. Men jeg er utvilt i det miste. I dag skal jeg på innflytningsfest; samboern til min beste kompis har hørt mange historier om meg i beruset tilstand, men aldri sett meg drikke i løpet av det halvannet året de har vært sammen, så i dag skal jeg ta mine forpliktelser alvorlig. :)

Og godmorgen fra AAR.
Første dag med nyt job....Ja....det vil sige at det er ikke mere SAS som vi er ansat
af, men et selvstændigt selskab ved navn SGS Scandinavian Ground Service.
Nu må vi se hvordan det spænder af...
Arbejdet er jo det samme.
---
Godt efterårsvejr i AAR idag..ca 10 grader her på morgenen og overskyet.
---
Vulkanudbrud i Nordvest USA...Lyder spændende....ER det Mt.St Helens der rør
på sig igen...
Kan huske efter eksplosionen sidste gang var vi henover ca 1 måned senere..
og det var da lidt chokerende at opleve de kræfter,der var blevet bragt til udfoldelse
---
Baseball med Mariners...ja det var ikke godt det....Jeg holder nu lidt mere med
Detroit Tigers
Hav en rigtig god dag
Hilsen
Ole

Glad lørdag... Kom hjem 01.30 i natt etter en meget hyggelig kveld på Hvalstrand Bad. Nå skal huset ryddes - før det kommer gjester! Ha en bedre lørdag!

Svinetidlig oppe i dag - arvingen fant plutselig ut at han hadde sovet lenge nok. Har forsøkt å snike til meg litt søvn mens junior ser på tv, men blir umiddelbart irettesatt hver gang han oppdager det... :zzz

Gleder meg til dagens höjdare, bursdagsselskap for min kjære - og kjøpe ny bil! :)

Ha en brillefin efterårsdag.

Gleder meg også til å høre om bilkjøpet...

God Lördag morgon,

Middagen med goda vänner följdes av ett par drinkar, och plötsligt var klockan 0200 innan jag var hemma. I dag skall jag tvätta och lite annat tråkigt innan jag åker till mor och far för att få mat. Tror jag stannar där en dag eller två. Ni får alla ha en riktigt fin helg.

God morgen fra Bergen også.
I dag er det ikke lenger sol og skyfri himmel,-men derimot grått, vått og surt.
Storm i vente skal vi tro værmeldingen. Er på jobb nå,- så er det helg helt til neste mandag.... -Skal ha "høstferie" neste uke. Da reiser jeg sammen med de to elste sønnene inn til sogn.......

Og denne dagen er det en god dag i Andenes/Andøya også!
SAENAN / ENAN 020750Z 17009KT CAVOK 08/05 Q1018 NOSIG
FTENAN / ENAN 021206 17010KT CAVOK

"Kæm som hadde trudd det?"

Lurer ellers på om jeg skulle tatt en tur ANX-BOO-ANX søndag for å dra på Luftfartsmuseet...

oida, så ble jeg trukket til PC'n i dag også, når jeg egentlig skal støvsuge og gjøre klar heimen før damene kommer hjem i morgen. Nå henger gaver fra familie og venner til tørk - små klær som ser ut til å passe en liten dukke og ikke en fremtidig flyspotter. Blir vel lit mer klesvask også, før jeg må en tur innom kontoret før jeg skal opp og se min lille prinsesse igjen. Ha ein framifrå lørdag!

God morgen fra Thailand Også. Her er det nå rukket å bli ettermiddag og vi er nå installert i leiligheten etter en lang flyreise( landet i morges med TG951 fra CPH) Har rukket å få spist den første Thom Ka Gai og badet i havet. Nå er det bare å pine seg litt utover ettermiddagen slik at man kan treffe puta med god samvittighet tidlig i kveld for så å våkne uthvilt i morgen tidlig etter 12-13 timer på øret. DA er den verste jetlagen borte og jeg er klar til å jobbe herfra i en måned framover.

Det er en fæl jobb, Odd, men noen må tydeligvis gjøre det....:sarc

Originally posted by CK

Det er en fæl jobb, Odd, men noen må tydeligvis gjøre det....:sarc

Du har helt rett. Men jeg ofra meg nå i oktober ....;.)

God Morgon från stockholm, klockan är nu 11:39 och har redan hunnit med att fota på ARN, samt hällt i sig 2 st 0.5 liters Coca-cola. Nu ska jag editera lite bilder samt gå igenom nu JP Airline Fleets som hamnade i brevlådan under veckan.

Vädret: +4 klockan 08:00, nu är det runt +10-12 grader, tidvis sol.

God morgen fra OSL , oppe for å se litt 737...- not, men for å hente Dessa og Jr, som fikk fly med WF i dag, selv så ble det leiebil som en følge av urolighetene i Røyken tidligere i uken.

/G

Da får vel jeg ønske en god kveld, og en kommende god natt.
Er fortsatt trøtt og sliten etter å ha stått unødvendig tidlig opp igår (seks) :zzz
for å komme seg hjem til fedrelandet etter et par dagers avslappenhet i Palma, Mallorca.

Snart slutt på høstferien nå, har allerede begynt å se frem til juleferien. :p

Back