God morgen fra SEATTLE

Merkelig at under superbowl popper det liksom frem en mange nordmenn som aldri følger med på NFL ellers. Blir litt som å kun se VM finalen i fotball. Skal innrømme at jeg nok er en av dem hva gjelder superbowl, men årets finale stod jeg over etter en lang og slitsom helg var det greit med litt søvn.

Nå skal du høre her, jeg ser både på kvart- og semifinaler i fotball VM (og EM) også :old

Planer for dagen blir å finne litt ut av hvordan man programmerer i C. Kjøleskapet trenger no påfyll også skal man unngå å sulte

Merkelig at under superbowl popper det liksom frem en mange nordmenn som aldri følger med på NFL ellers. Blir litt som å kun se VM finalen i fotball. Skal innrømme at jeg nok er en av dem hva gjelder superbowl, men årets finale stod jeg over etter en lang og slitsom helg var det greit med litt søvn.

Er Season Tickets nok ? skjønner ikke helt hva du forsøker å si her, det er kanskje ikke naturlig å oppdatere et Flyforum med alle detaljer på vei mot SuperBowl, men her inne finner du "Nordmenn" som reiser fra Norge for å se på playoffs, Season Ticket holders, med en stor vennekrets hvor mange jobber i et firma som malte en 748f med Seahawks logo og fløy den som et stort 12 tall (og som har oppnådd lavere decibel nivå ved takeoff enn jubelbrølene fra the 12th man på Centurylink Field (737-800 under 13o Decibel - 12th man 137,5 decibel).

Beklager men dette ble som Audi reklamen under Superbowl.....

Enig med dc-8-63!

Har selv vært på kamp i Seattle flere ganger, og har mange venner i byen der! Har sett alle Superbowls og Playoffkamper siden rundt 1990, så kan vel ikke si at jeg heller "popper opp" plutselig.. hehe. :)

Men la folk tro det de vil, skulle gjerne vært i Seattle denne uken gitt, tror det blir festlig!

Kim

Hu hei detta var moro! Party på båten og mange sure i oransje som forsvant under halvtid ...
gyguruva.jpg

Er Season Tickets nok ? skjønner ikke helt hva du forsøker å si her, det er kanskje ikke naturlig å oppdatere et Flyforum med alle detaljer på vei mot SuperBowl, men her inne finner du "Nordmenn" som reiser fra Norge for å se på playoffs, Season Ticket holders, med en stor vennekrets hvor mange jobber i et firma som malte en 748f med Seahawks logo og fløy den som et stort 12 tall (og som har oppnådd lavere decibel nivå ved takeoff enn jubelbrølene fra the 12th man på Centurylink Field (737-800 under 13o Decibel - 12th man 137,5 decibel).

Beklager men dette ble som Audi reklamen under Superbowl.....

Mente egentlig sånn generelt, har en haug med folk jeg kjenner som ser lite NFL og bare Superbowl. Sporten er jo rimelig marginal her til lands. Kudos for sesongkort, da har man med en ekte supporter å gjøre (og det viser at man kan ta så feil) :) Ja jeg er ihvertfall i den gruppa som jeg snakket om.

Back