• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Sandaker

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Frokost er inntatt og det er på tide og komme meg på jobb. Høstlig ute, men med 10 grader før sju er ikke temperaturen så ille. Hjem og lage pizza i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Stavanger. Det luftige været fra i går har roet seg, opphold er det også. Frokost i gang nå og om få strakser settes kursen mot Sola. Dagens høydare blir forhåpentligvis øl- og vinlotteri.
Ha en super dag og nyt helgen :)

God morgen fra Oslo nord - flott morgen og mye mindre vind enn i går. Det er tross alt frèdag folkens - bare å gjøre seg klar for helg.

Jan

God morgen. Det hjelper kraftig på humøret når en fireåring og femåring steller seg selv og ikke gjør alt mulig annet selv om dagen startet 04.55 for den ene.

Præriejobbing i dag. Satser på jeg får jobbet med deg jeg sjal og ikke SAP. Alle her vet vel at tyskerne aldri tapte 2. Verdenskrig. Vi kjemper enda...

Sent from my iPhone using Tapatalk

G'morgen fra Det Store Kjøpesenteret. Hu hei hvor mye folk ... fikk likevel avlevert koffert og karret meg gjennom security på få minutter. Fant meg et stille hhørne og her kom de jammen trekkende med en 736 også. Bare velstand. Neste stopp Amsterdam.

God morgen. Dagen gryr over Oslo i fint høstvær. Ja takk, mer kaffe.

God tur til MOW og alle andre som skal på langtur eller bare en tur i butikken.

Mornings fra siste stopp på en av Ruters vestgående.
Herlig nattvakt er over. Stille og rolig og en DIGER fårikål-gryte!
Blir litt mer av det samme ikveld, men da i selskap med både øl og dram :)
En grom slutt på uken ønskes samtlige.

God morgen fra Lillestrøm. Strakk meg litt ekstra lenge i dag. Så blir det å begi seg til jobbhelg i eksotiske Horten noe senere i dag. Ja ja ja...

Men først kaffe

Ha en fin en

God lite för tidig morgon från MIA!
Skall om ca 45minuter ta Camaron ner till Key West för att se vad man hittar där. Vädret skall bli relativt OK så det blir nog cab down. Ha en fin fredag!

G'ettermiddag fra Trondheim
Definitivt ikke cab-vær her om dagen....MEEEN kjøre MC DET kan man... ;)
Kjapp tur til legen for en sjekk , deretter hjem til kone krone og to skrikerunger :D:D

Ha en fortreffelig dag :D:D

.....,og her kom de jammen trekkende med en 736 også. Bare velstand. Neste stopp Amsterdam.

Og det ble faktisk en veldig fin tur. :)

f57fa56ca9dc546d4cdcfe82f5801f62.jpg

God fredag herfra. Siste ordinære feriedag, og her har jeg likegodt tatt fram støvsugeren, samt begynt å rydde litt. "Besøk" senere i dag av noen som skal tukle med sikringsboksen min.

Ha en fin en videre :)

God aften fra Forus. Her ble det overtid gitt. Ikke feil med noen ekstra shilling i lønnsposen.

God ettermiddag fra Fort Lauderdale.
Blå himmel, noen skyer og 31 grader med litt bris.
En ypperlig dag å sitte i skyggen men en iskald halvliter.
Lite å gjøre idag. En kompis kjøpte hus på gata mi. Skal inspisere det idag.
På kanal med egen brygge.
Hvis noen tenker på slikt så var den endelige prisen 506 000 dollar.
Det er et marked for kortids utleie til 250-300 dollar per dag, så det kan være investering.

Back