• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra San Fransisco

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Vel kveld her, en prøver å tilpasse tiden til hjemme. Sover tidlig ca 19 lokaltid her , vil hjelpe på når en er hjemme på onsdag.

Har hatt herlig vær 22-23 og blomstring plus grønne blader på trær. Ha en topp påskeaften og dag. Som MOW sier har USA ikke oppdaget/hørt om helligdager.

Men jeg har mange ganger vært med de to eneste, Thanksgiving San Diego og hvert år 1. juledag på Hawaii. :up:

Last edited:
Hau hau .. nå er ihvertfall hælja startet. Lørdagen byr på hagearbeid. Søndag og mandag blir det fylling av bokser hos Svigermor i SC ... Det betyr vel ekspressheis til nederste etasje når jeg en gang står skolerett foran St Peter, men det er greit ...

Mornings fra Beitostølen. Dobbel kake som før-frokost, men slik er jo en grei måte å takle dilemmaer på. Tid for påskerenn med tilbehør. Ha en fin dag

e6e6c11afd3613bff995ae80a2859fb8.jpg

God morgen fra Amager:-) Mat og drikke har de mye av her i nabolandet i sør. Beste påskeferien. Nå går snart turen til fots inn til og rundt i sentrum. Nyt påsken du også!

God morgen fra Solibotn. Her er alt som i går. Nydelig vær, blikk stille ute og inne, da alle sover fortsatt. I dag skal det legges ut rebus for leting etter påske egg. Mulig det også blir en fisketur på sjøen.
Ha en fin en :)

Morn fra studentbyen. Her blir det jobb på beste vestkant men der er alle på hytta så det blir lite mennesker og dobbel lønn. Høytider er fint sånn sett. I går fikk man lønn for å ligge på sofaen å se Star Wars

God morgen fra en gammel kafé i Wien. Her blir det kaffe nummer to i dag før turen går til litt shopping og sightseeing etterpå. Sol og en 15 grader er meldt. Ha en fin dag! :)

Morn frå litt lenger nordaust enn Ruby. Her er 60-årsdagen til moderen vel overstått. Gjekk i rimeleg ordna former. No blir det litt besøk på bygda. Påskerebusen vart gjennomført i går, sidan alle har hadde dobbelbooka dagen i dag.

Kort flytur nord att i morgon. Satsa på det går i same stilen. Kidsa er rimeleg fly-rutinerte. (satsa på at jinxen søv i påska :))

Ha ein fin fin dagen!

God lørdag fra lavt og sentralt!
Ser det smøres med blåswix på Beito, så da er vel påskerennene i mål i fjellheimen :D
Tipp-topp vær ute i den virkelige verden, så det blir nok en tur utendørs her også. Dritt med nattvakt, for idag kunne det virkelig smakt med en pilsner utendørs. Får bli i morgen.
Velsmurt påskeaften ønskes!

Nå føler jeg tomhet - Viggo Valle har avsluttet for sesongen og de endte opp på Eidskog i Hedmark... Hva skal man høre på radio da? Kunne virkelig dratt nytte av første premien der som er et reisegavekort til en verdi av 10k. Jaja - da får jeg vel fortsette på prosjekt rydding og pakking...

God morgen fra Geneva. Her bærer det straks ut for å se på en eller annen severdighet. Google fant egentlig bare 3 ting og 2 av dem snublet vi over i går. Så nå er det "The broken chair" med noen flagg og litt styr.

Blir nok noen tusen skritt i dag også etter å ha fått plastret opp Mia etter gårsdagens rusling.

Fortsatt fin Påske ønskes alle.

Nå føler jeg tomhet - Viggo Valle har avsluttet for sesongen og de endte opp på Eidskog i Hedmark... Hva skal man høre på radio da? Kunne virkelig dratt nytte av første premien der som er et reisegavekort til en verdi av 10k. Jaja - da får jeg vel fortsette på prosjekt rydding og pakking...
Ey! Spoiler!!!!!

Vet ikke om nivået på årets skattejegera var det helt store, makan til cringeworthy "ehhhh" og unødvendig repetisjon for å hale ut tiden så kollegas i bakgrunnen kunne google har jeg ikke hørt maken til på 15år :p Manglet noen som virkelig var avslappet og bare tenkte intuitivt. Men de kom seg jo fram om ikke anna.

God formiddag fra det Sørlandske!

Deilig med påskeferie og fint at pol og butikk er åpent igjen i dag. Her må det handles!
Ellers ingen andre planer enn litt småpusling i huset. Fint det!

Skål!

God formiddag fra Galemoen. Og kjære Avinor/OSL: det ville være fint om dere lot oss beholde tilgang til div. systemer til vi faktisk har stengt sjappa i Aviator...:headbang

Back