God morgen fra Salalah

petter380

Powder hound
Medlem
God morgen fra Salalah! Vi ankom SLL tidlig torsdagsmorgen og fikk sjekket inn allerede 0800 - syyyykt digg! I går kjørte vi østover og i dag skal vi vestover. Nå skal vi se soloppgangen :)

Virkelig et herlig land, landskap, folk, mat, klima osv. - hint, hint folkens [emoji3]

Smågruer meg til Muscat søndagskveld med 30+, jaja bedre enn hjemme uansett [emoji6]

Hola. De 30 har vi her også. Men nå holder det. Hvem kan jeg ringe?

Kvinnfolket og svigermor skal på slektstreff i helgen. Så da blir det samlermesse på Delta-museet og litt spotting på meg. Heeelt fortjent, selvfølgelig.

Lørdagskvelden blir nok viet høy musikk og skotsk myrvann. Cowabunga!

God morgen fra Hvalstad. Arvingen av fyrt opp Netflix og jeg Nespressomaskinen. Besøk i kveld, løpetur, rydding i garasjen og litt handling står på programmet. Men først må det fases inn et fly i Airlinesim. Ha en fin dag

God formiddag fra Ris...så lenge er det lenge siden jeg har sovet... #tenåring !!! Nå er det snart klart for en treningsøkt på Nordstrand før kveldens middag skal fanges hos Jacobs. Ha en fin fin lørdag du også.

God sen morgen/formiddag fra Snillfjord. :)

Vått, grått og kjølig utendørs, perfekt vær til og holde seg inne.

Lørdagen byr på lite av storslagne planer, men om man får gjort litt huslige plikter igjennom dagen så er man kommet langt. Får man brygget seg en gryterett til middag i dag så bør dagen være godkjent.

En god en ønskes. :)

God morgen fra Den Haag. Trodde jeg skulle til Hilversum i går, men det skulle jeg tydeligvis ikke.

Litt kjipt å oppdage skjeggkre på rommet når jeg våknet, så da blir det full bagasjehåndtering når man kommer hjem.

Ha en fin en

God formiddag fra Grønland. Fruen er på jobb, så her er det stille og rolig. Kaffe i koppen og F1 og Moto GP på TV-skjermen. Blir muligens utflukt til Stabekk senere i dag Ingen reiseplaner kommende uke. Ha en strålende helg!

God morgen fra Salalah! Vi ankom SLL tidlig torsdagsmorgen og fikk sjekket inn allerede 0800 - syyyykt digg! I går kjørte vi østover og i dag skal vi vestover. Nå skal vi se soloppgangen :)

Virkelig et herlig land, landskap, folk, mat, klima osv. - hint, hint folkens [emoji3]

Smågruer meg til Muscat søndagskveld med 30+, jaja bedre enn hjemme uansett [emoji6]

Syntes og Oman var en herlig oase. Muscat tiltrakk meg mer enn glitter og glans i Dubai.

God dag fra Bad Reichenhall i Tyskland! Tre måneder siden sist vi var her. Fint vær og en 20 grader er greit. OS leverte to fine turer også. Først biz og 1A deretter eco i Q400'en. Alt litt før tidsskjema. Så får man håpe på oppgradering på hjemveien på onsdag også. Flott moderne leilighet denne gangen, så frokost må ordnes selv. Straks ut en tur! Ha en fin en!

God ettermiddag fra det sørlandske.
Frokosten er nettopp inntatt. Kroppen hangler enda med influensa. Tysk hostesaft i grønn flaske hjalp tydeligvis ikke. Men det er mulig jeg ikke drakk nok av den. Får gjøre et nytt forsøk i kveld.

Ingen andre planer for dagen enn å fyre av en dansk flæskesteg i ovnen i kveldinga.

Fortsatt god lørdag ønskes!

Her nytes lørdagen fortsatt i morgenkåpe, nettopp spist en god frokost/lunsj!

Skal vel gløttes litt fotball i løpet av dagen, så skal det pakkes litt! Over dammen med SK939 i Plus på mandag, og messe i Las Vegas hele neste uke.

Kjenner at det skal bli godt å komme til litt varme igjen, etter en iskald høststart her i Trøndelag!

Oj, der ropte rødvinen og minnet om at den også skal luftes i kveld ja. :)

Kim

God ettermiddag fra Stavanger. Her var en litt uggen på morran etter å ha tryllet i seg en flaske Barolo mm i går. Har nå vert en tur utomhus å blandt annet hilst innom på Ex-svigerbeist. Der ble det selvsagt både kaffe og wienerbrød. Sitter nå å klargjør for avgang til butikken hvor det må handles litt.
Kvelden blir nok fremfor TV’n.
Ha en super lørdag :)

God dag fra midt i havet. Her måtte vi i livbåtene i dag, da en manuell melder ga generalalarm. Selv med en POB på godt over 200 så gikk det helt smooth.

Heldigvis var det kun en teknisk feil, så vi slapp å evakuere. Bank i bordet, jeg håper jeg slipper å oppleve det noen gang.

Hei fra Stavanger. Formen er sånn litt under «midt på treet». Men man kom seg nå opp og ut likevel. Frokosten ble inntatt på kafé med en kompis og etter litt shopping og et frivillig besøk på Amfi Madla var det godt å komme hjem til godstolen og pop-anlegget. Blir nok å sløve resten av ettermiddagen og kvelden før dagen avsluttes på konsert med «Kvelertak».

Back