God morgen fra Østen

Farmer

ScanFlyer Crusty
God morgen fra Østen

Da var første arbeidsøkt unnagjort for i dag, og en bedre lunsj er inntatt med alt det gode det Thailandske kjøkken kan by på. Livet leker kan man vel si når man kan sitte i 30 grader ved bassengkanten og innta lunsjen sin. Alternativet hjemme er jo definitivt ikke slik på denne årstida. Dere får ha en riktig god dag hvor enn dere er.

Replying to Topic 'God morgen fra Østen'

God morgen fra Oslo... Her er det mørkt, det regner og tempraturen er 4 grader. Det er helt klart forskjell på oss... Blir et par møter (planlegging av Dubaituren) før jeg tar toget til Gjøvik klokken 12.00. Ha en bedre start på uken!

glad "morgen" fra Asker - nå som far i trepersoners huslholdning. Første natt med prinsessen gikk fint, og nå har pappa fått litt "fri" for å gjøre flygreier på PC'n. Ser at det snart må ryddes plass på pulten til en vippestol der pappas lille jente kan lære forskjellen på 737 og MD80....

God ettermiddag fra Kløfta :D

Helgen vel overstått til en viss grad... magen har gått helt i stå etter en tur på Burger King på lørdagen. noe som har ført til ganske lite nattesøvn og endel "flyving"...

For de som skal til svinesund på handletur.. lite tips.. vær litt forsitig med B K på grensa der... Min bedre halvdel er i fin form,men jeg var ikke så heldig *urg*

Hei O.
Nå gikk det opp for meg "Bonden" fra MJF er. Du får kose deg i Thai-land.

Ole B.

Originally posted by Olebno

Hei O.
Nå gikk det opp for meg "Bonden" fra MJF er. Du får kose deg i Thai-land.

Ole B.

hehe. Begynner du å bli gammel og treg i oppfattelsen ?:) Har det utmerket her på fritida på ettermiddager og kvelder og nyter livet!

Mulig det bare er meg som ikke har fulgt med godt nok her, men er Farmer'n nå bosatt i Thailand?

Originally posted by Blubird

Mulig det bare er meg som ikke har fulgt med godt nok her, men er Farmer'n nå bosatt i Thailand?
Neida, bare for en måned. på wideroe.no har vi nå døgnåpen kundesupport ved at en av oss 6 ansatte alltid jobber her nedefra og har "nattskiftet" fra midnatt til 0800. Mye bedre å jobbe slik enn å jobbe natt hjemme. Dermed er vi her i omganger på en mnd

Og det var ingen som ble syke av at de måtte ned dit to ganger i året????

Pussig.... :hoho

Vi har visst hatt en del med hverandre gjøre for lenge siden den gang du drev med Notes.

Ser for meg en person med Wideroe.no -pin på Hawaii skjorta og en rød/lilla paraplydrink på en eller annen vanvittig strand utenfor Pattaya som besvarer spørsmål på Widerøe-chatten... :zzz

Originally posted by LN-KOG

Og det var ingen som ble syke av at de måtte ned dit to ganger i året????

Pussig.... :hoho

Vi har visst hatt en del med hverandre gjøre for lenge siden den gang du drev med Notes.
Nei, men vi er da nordlendinger hele gjengen, og så ble det gitt noen dagers varsel ..:D Hvem skjuler seg bak LN-KOG da?

Originally posted by Farmer

hehe. Begynner du å bli gammel og treg i oppfattelsen ?:) Har det utmerket her på fritida på ettermiddager og kvelder og nyter livet!

Har ikke helt blitt enig med meg selv hva som er problemet, men siden jeg ble farfar for snaue 2 mnd siden, er det kanskje alderen.

Back