God morgen fra Oslo

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen fra et mindre tåkete Knaus. Nå er det straks ut i en drosjebil og komme seg opp på flystasjonen. Håper på en god de-ice i dag. Litt trist å dra når husstanden var komplett igjen. Det blir noen dager i Vestlandets hovedstad med mye god mat og drikke, og noen fine møter.

Nyt dagen.

Mornings fra Asker. Får vel ta en tur på kontoret snart. Tidligvis hjemreise så jeg får kommet meg hjem og pyntet kaken før det blir dobbel barnebursdag for minstemann og en kamerat. Ha en fin dag.

Morn fra hjemmekontoret. Blir jeg som må følge minstemann til helsestasjonen i dag pga sykdom, men det skal jeg vel alltids klare. Ligger an til trivelig vær på trilleturen frem og tilbake i hvert fall. Sånn utover det så må man vel jobbe litt og sende fakturaen til staten som vanlig.

Våknet på Losby og var allerede her på Lysebu 06:30...godt å være A-menneske. Nå diverse møter her - før det blir middag med en kunde i kveld. Siden mannen skal på julebord - så blir jeg nok her til i morgen. Kjør på - juleselskap hver dag denne uken.

God morgen fra Forus. Varer skal bestilles, fakturaer og avvik skal sjekkes og meldes eller korrigeres.

Men først: kaffe!:old

God morgen fra et mindre tåkete Knaus. Nå er det straks ut i en drosjebil og komme seg opp på flystasjonen. Håper på en god de-ice i dag. Litt trist å dra når husstanden var komplett igjen. Det blir noen dager i Vestlandets hovedstad med mye god mat og drikke, og noen fine møter.

Nyt dagen.

Ble snytt for de-icen i dag..

IMG_1242.jpg

God morgen fra Forus II,
Her i prosjektet er det kaffe-morgenmøte-kaffe-avdelingsmøte-kaffe-teammøte-kaffe-risk møte-kaffe-------.
Det kan fort bli mye kaffe:cool:
Ha en fin dag.

God morgen fra Kongsberg. Gårsdagens blodprøver viste at billirubin har begynt å falle igjen etter å ha steget litt siste uken og over grensen som onkologen har satt. Nå er den på rett vei igjen og planen er cellegift i morgen. Vi skal imidlertid ta prøver i morgen tidlig også for å se at alt er som det skal før de setter i gang. Det medfører i såfall at Flyprat sitt julebord utgår. Det samme gjør turen til Bergen i forbindelse med min tante sin bortgang. Men som sagt endelig avgjørelse blir tatt i morgen formiddag.

Ellers fint vær her i Kongsberg i dag. Mor har dradd til Oslo for å besøke datteren vår, så nå er det stille og rolig i heimen. Lite planer i dag utover kanskje å spille en liten formiddagsturnering i bridge på nettet.

God dag fra Oslo. Tikket inn noen SMSer her nå nettopp og jeg har fått en vakt på julaften kveld. Men vet dere hva - jeg klager ikke. Det er sånn ca dritbra betalt med helgedagstillegg og kveldstillegg. Tjener ganske greit på den vakta for å si det sånn. Helsetjenesten kan ikke bare stoppe opp fordi det tilfeldigvis er jul. Nå straks en treningsøkt før det blir en tur til lagmannsretten for å skrive under domspapirer.

God dag fra Oslo. Tikket inn noen SMSer her nå nettopp og jeg har fått en vakt på julaften kveld. Men vet dere hva - jeg klager ikke. Det er sånn ca dritbra betalt med helgedagstillegg og kveldstillegg. Tjener ganske greit på den vakta for å si det sånn. Helsetjenesten kan ikke bare stoppe opp fordi det tilfeldigvis er jul. Nå straks en treningsøkt før det blir en tur til lagmannsretten for å skrive under domspapirer.

Jeg håper å slippe å tilbringe julaften på arbeidsplassen din. De har gått greit så langt, men jeg har vært på Riksen diverse andre høytidsdager de siste årene og bidratt til at dere har arbeid. :D

Jeg håper å slippe å tilbringe julaften på arbeidsplassen din. De har gått greit så langt, men jeg har vært på Riksen diverse andre høytidsdager de siste årene og bidratt til at dere har arbeid. :D

Altså ingen vil jo være på sykehuset i jula. Jeg tror iallefall vi kan si en ting som er felles blant alle pasientene - ingen av dem er der direkte frivillig iallefall eller har noe sterkt ønske om å være der. Men vi får gjøre så godt vi klarer for å gjøre det best mulig for folk.

God formiddag fra hjemmekontoret på Grønland. Dagens første kaffe nytes sterkt forsinket[emoji846] Men nå er det heldigvis litt Teams-pause. Etter hvert skal man ut i provinsen per automobil for et eksternt møte. Og dagen avsluttes på kontoret i Groruddalen. I kveld blir det restemiddag fra helgens pinnekjøtt bespisning. Kanskje er det litt øl og akevitt rester igjen også… Ha en finfin tirsdag!

God formiddag fra et solfylt og kaldt Skaun!

Kom meg hjem fra Miami i går ettermiddag, akkurat tidsnok til å vinke til kona som boardet flyet til Oslo i det vi taxet innpå naboparkeringen på Værnes. Var godt å sove i egen seng, nå skal tannlegen besøkes (urk) før man må pakke igjen før ny avreise i morgen. Da lander jeg på OSL samtidig som kona boarder flyet hjem til Trondheim, så får vel vinke igjen da...

Kan trygt si at det gledes til helg hjemme i egen stue, med masse julepynting, gode rødviner, hjemmelaget mat og bare kos!

Neste uke er årets siste reiser også planlagt, kona må til Stockholm noen dager, mens jeg skal til Røros og EB`s gamle "hus" på Ertzcheidergården. Da dukker også resten av familien min fra Danmark opp for et erkenorsk julebord og førjulsfeiring i flotte omgivelser!

Nyt tirsdagen!

Kim

God morgen fra Lommedalen. I går fikk jeg VW bussen EU godkjent, noe som alltid er deilig med en gammel bil. Så kjørte jeg rett på Isi gjenbruksstasjon og kastet ca 200kg med stål og 50 kg med annet. Så hjem og fylte opp med 3 sett sommerdekk, som skal i vaskehallen og vaskes før de kan settes bort for vinteren. I dag får jeg begynne igjen på konas Prius så vi kan få den også EU godkjent og solgt. Kveldens plan er å være til stede når fotball landslaget scorer masse mål mot Nord Irland på Ullevål. Så håper jeg vi klarer å få tak i en Japansk utvekslingselev som bodde et halvt år hos mine foreldre, for 30 år siden. Vi har funnet henne på Facebook, men hun har ikke svart. Hun skal bo relativt sentralt i Tokyo. Om vi ikke kan bo hos henne, så kan hun vøre vår guide i Tokyo. Og noe mer rekker man vel ikke.

God tirsdag fra Santiago hvor hjemmekontoret er godt i gang. Bursdag i heimen i dag så da må det vel bli noe ekstra godt senere.

Hei fra Sandnes. Deilig med en dag uten nedbør. Håper det fortsetter. Dagene med pappaperm går med til å «holde ungen i live» som de sier. Så det går en del i diverse underholdning og bespisning. Ble en trilletur opp til nærbutikken hvor en denne burgerkongen ser ut til å etablere seg like ved i løpet av vinteren. Ser ut som det kommer et bilvask-anlegg også. Så da kan man vel anta at det vil komme hurtigladere også. Nuvel.

Dersom alt går etter planen i morgen blir det en aldri så liten flytur. :-) Ikke bare sånn for moro skyld. Men nesten.

Last edited:
Hu og hei .. på plass i kontorstolen etter en tidlig tannlegetime. Sår i kjeven, men sånn er'e vel ...

VPN-tunellen er åpen og fiberen er smurt.

Back