• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Oslo

LN-BLO

ScanFlyer Silver
Mornings fra et regntungt Oslo. Tidlig oppe denne første dagen etter påske grunnet en litt uventet tidlig oppvåkning, men desto bedre tid til å forberede en skikkelig frokost.

Ha en fin tirsdag forumister!

God morgen fra Forus!

Da var man på plass for en ny uke.....

Litt av hvert på agendaen i dag, bla. å få verifisert at Møller Bil faktisk har husket at jeg skal ha bil på verksted i morgen, så får man håpe at de klarer å skru på en dør og bruke mindre enn en uke denne gangen. (Samme døren, som de ikke fikk til før påske) :drunk:

Nuvel, ha en fin en forumister! :)

God morgen fra SAS biz stue på Kastrup!

Synes dagen startet veldig tidlig, men hva er vel ikke 3,5 times deilig nattesövn når en 14 timers dag starter når man kommer frem til Stockholm om et par timer?

Grei tur med WF fra KRS, håper det blir like greit med SK videre til ARN. Og kanskje en liten höneblund blir å innta.

Fasinert over hvor mye folk det er her i biz stuen. Ikke så mange som reiser biz med sas om dagen, og de som slipper inn med gullkort sitter vel oppe i gullstue? Så hvem er de alle sammen?

Er glad for at gullkortet er innen rekkevidde igjen. Ett år uten har gitt et visst savn. Det er jo også typisk at det året jeg ikke har det, har jeg flyaktivitet så höy som aldri för. Er det rart jeg drikker??

Akk ja!
Får löpe å rekke flyet. Avg 0810 herfra, til ARN 0920. Jaja! Sånn går nu dagan!

BF:cool2

Mornings fra Oslo. Litt tregt å komme i gang, og da passer det jo bra at man har mye å gjøre. Tredagers uke på programmet, da det bærer avsted på utdrikkningslag til Zagreb på fredag.
Ellers ble Onda Sea testet ut i går, og de leverte varene, og kan bare tenke meg hvordan Onda Mezzanine da er. Og Petter Stordalen var det, men beholdt for en gang skyld skjorte på
Ha en fin dag

Sommeren er over på østlandet og påskeferien er bare et minne... På tide å komme seg på jobb. Tre uker igjen til jobbytte.

Sola skinner og jeg er så gl...

Nei vent nå litt, det var slik det var i Oslo før påske..
Jeg hadde iløpet av dagene før påske klart å mentalt forberede meg på en påske med pils i hånda og tærne i fjorden på Trøndelagskysten, men den gang ei.
Det snødde slik det aldri har gjort før og mye av påsken gikk med til å få fjerna snøen og sørge for å holde varme i huset.. Nuvel, jeg fikk til slutt påskefjordpilsen min, men den satt langt inne og sommerdekka ligger fortsatt nordpå..

Her på Kløfta har sola gitt tapt og regnet har tatt over, så det er en skikkelig grå og trist "vårdag" på Kløfta.
Her blir det kontor, så må prosjekt trening startes i ettermiddag...

En god dag til dere alle!

God morgen fra Smestad. Her er planene endret ettersom jeg våknet opp skikkelig nedsnyltet i dag. Dermed blir det sengekontor frem til jeg må komme meg til OSL og DY nordover kl. 13:20. Får håpe formen bedrer seg utover dagen, ellers blir det en lang uke oppe i nord.

God morgen!
Her er det første dag i ny jobb, og for første gang på lenge har jeg tom mailboks, tom kalender og ingen spesielle oppgaver på todo-listen. Håper det fyller seg opp raskt, for lediggang er en sær følelse. Blir lang lunch og mye kaffepauser i dag i alle fall :)

Ha en glimrende og rolig start på arbeidsuken alle sammen.

Mornings fra Bodø. Har et kort skift idag, før jeg går på 6 dagers fri. I går hadde jeg med meg smekkfull buss fra Lødingen mot Bodø, og det holdt seg hele vegen. Fire busser var vi. hvorav tre av oss var helt full, og den siste med 50-60% passasjerbelegg. Dvs at det var ca 160-170 stk reisende til Fauske i går. Så man kan si at det var en morsom kveld, spesielt mtp at jeg hadde ansvaret for alle oss... :s Sånn går nu dagan.

Ha en fin dag alle saman! ;)

Gooooood formiddag fra Oslo. Kaffebøtting, regnvær og regningsbetalinger in progress. Ingen mulighet til å kjøpe seg Bugatti Veyron denne måneden heller. Vel, da får man hoppe på bussen og ta kveldsvakten med et smil i stedet. Noen få arbeidsdager før man går på langfri. Ha en flotters dag.

God morgen fra Grønlandsleiret! Er tilbake i hovedstaden etter noen dager i Trondheim. Forlot Oslo i strålende vårvær, ble møtt av mer eller mindre konstant snøvær i Trøndelag, og da jeg returnerte i går var det alt mulig rart innen kategorien frysende f***skap på OSL. Meen, vi kom da ned, og her inne i byen har i hvert fall ikke snøen blitt liggende.

Ble for øvrig svært godt kjent med sete 17F på LN-DYO i løpet av påsken, da jeg endte opp med dette setet og dette individet både på opp- og nedtur.

Sky interior er pent, selv om jeg kanskje hadde trodd at forskjellen fra det gamle skulle være mer merkbar. Inntrykket av DYs WiFi er at denne fungerer spektakulært dårlig, men det er mulig at det er LN-DYO som sliter. Kan vel ikke klage for mye over en "bonusfeature" heller.

Mornings, ble litt forsinket til jobb idag med påfølgende mas men pyttpytt hva betyr det når natten har blitt tilbringt til sjøs på svenskebalja :)

Blir nok en rolig kveld hjemme etter gårsdagen i Danmark hvor påskeøl til fire kroner flaska ble oppdaget :p Ha en fin dag!

God formiddag fra OSL

Her ble man forsøkt lurt med ut på flyet en tur for å "inspisere" litt. Men siden det regner og er rimelig surt, så sto jeg glatt over....

Ellers har man kommet seg godt i gang etter påsken. Har heldigvis holde meg oppdatert på mail igjennom fridagene, så det var ikke så mye å rydde i dag.

Nå er det bare å få kontroll over resten av uka, så blir det bra :)

S

God ettermiddag fra Trondheim
Her har man kommet igang med ny jobb :) , litt å sette seg inn i kan en si, jeg kommer definitivt ikke til å ha tom mailboks framover......
Har ingen andre planer for dagen enn å ta det med ro, ettersom det sitter mange inntrykk igjen etter dagen( har flyttet internt i firmaet):D :D :D

Håper alle får en strålende dag :D

Back