På vei med flytoget til Lillestrøm straks. Sendte fruen til MNL med 62 kg bagasje . Kun nylonbagger. Rimowa har for stor vekt.:colgate: SQ ... Greit med * G .
Go morgen fra Trondheim
En halv blå på termometeret i morres, tegner til å bli en fin dag, ut å spise med familien etter jobb.
Aner meg at kvelden blir rolig -kanskje blir det litt rydding i kjellern.....
Morn frå nytt campus i Trondheim. Dvs eg er berre på besøk sidan eg er på kurs. Skal bli flink på kommunikasjon, har eg tenkt.... Så no skal vi lære rosablogging. Ha ein bra dag, alle!
God dag fra Akersgata! Her er man godt i gang med kaffekopp nummer tre. Håper på en rolig dag bak persiennene. Lutefisk på programmet i ettermiddag. Det skal sannelig smake. Antar at det er en viss mulighet for at det blir akevitt og øl til seansen. God torsdag!
Morn fra Trøndelagen, en sen god morgen men shit au! -6 og knallvær med noen få skyer på himmelen later til å bli nok en flott sen høst/tidlig vinter dag på fjellet. Var griseheldig da UN 453 med reg EI-UNT fra LED til PUJ passerte for kort tid siden. Den svitsjet over på rett vest og passerte nydelig rett over heimen på 36,000 ft og jeg fikk jaggu til noen helt OK bilder også, ikke at man ser at det er Transaero, men likeså ble det gode bilder. Det sies også at lyden er halve opplevelsen, men det var mer som hele opplevelsen da B777-maskinen passerte ja, et herlig trøkk som en fly-interessert vet å sette pris på.
Good day fra ABZ,
Kjølig vær her over på øya , det går mot vinter........
Interssante møter idag før returen med 4616 som vanlig i kveld.
Ha en fortsatt fin dag alle.