• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Mjævritius..

Re: God morgen fra Mjævritius..

Fra SAS Plus til SAS Minus? Kjipt!

God dag fra Gamle Oslo. Jobbedagen er over. Etter hvert klart for lammekoteletter, kantareller, Gulløye-poteter og en bedre rød.

Glen Garioch skal testes ut med blåmuggost til dessert. Neste lørdag skal destilleriet inspiseres. Av meg.

God lørdag!

Kvelden frå Trondheim. Fekk jammen mail med godt nytt frå Optiontown i dag! Då får eg testa sas longhoul for første gang, i Plus. Då har eg vel tilgang til lounge i København, håpar eg. Elles er det litt regn for første gang på mange veker her oppe. Haust?

(...) siste helg før siste arbeidsuka før ferien ;)

+1! Gleder meg til å skru av jobb-PC'n på torsdag - da venter 2,5 ukers ferie med 14 flights - alle på Airbus foruten en B73X (satser på at TK sender en Airbus) og de to på MD'n til SK :D

God kveld! Sitter og teller på knappene om jeg skal forsøke å få meg en billett til MD80-turen... oh, the choices!

God kveld! Sitter og teller på knappene om jeg skal forsøke å få meg en billett til MD80-turen... oh, the choices!

Den er utsolgt men du kan jo prøve på milepoint om det er noen som vil selge billetten sin.

Nye interne Inflight Catering regler vedr- EBP. Kun gratis mat og softdrinks og kun til medlemmet, ikke lenger for reisefølget.

"Viktig å havne på riktig side av Cabin divider."

Jeg var på en dags kurs i gamle-dager hvor vi lærte å flytte denne på BA 757-200, kanskje viktigere for "The British" enn for oss Nordmenn.

Nye interne Inflight Catering regler vedr- EBP. Kun gratis mat og softdrinks og kun til medlemmet, ikke lenger for reisefølget.

"Viktig å havne på riktig side av Cabin divider."

Jeg var på en dags kurs i gamle-dager hvor vi lærte å flytte denne på BA 757-200, kanskje viktigere for "The British" enn for oss Nordmenn.

Intresant at de begynner å stramme inn for EBP, før de har lansert EBD(eller hva det blir).

Back