God morgen fra SK 1464 etter en fin tur over havet i 2B med SK 926. Skulle vært på SK 1462, men de 15min vi ventet på transferpassasjerer på IAD gjorde at de akkurat rakk å stenge korridoren vår ut av IAD pga vær og mye trafikk. Kom inn 40min sen til CPH, men er hjemme i TOS 13:35 uansett.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Morgen fra Oslo. Her skal dagen tilbringes på Lovisenberg Sykehus, hvor planen er at jeg skal våkne opp senere idag, uten mine 2 trøblete mandler....problemet oppstår vel først når narkosen gir seg :drunk:
pas nu på at de ikke fjerner nødderne, i stedet for mandlerne :-D
Etterpå selger hun avføringen sin i små plastbokser.
God fredag ettermiddag fra KRS!
Ble våknet på morgenen i dag av P4 live på lufta og fortalt at jeg har vunnet en tur med DeHavilland Vampire i morgen klokken 10.00 på Kjevik
Så dagen begynte.....sånn passe bra!:colgate::colgate::colgate:
Dette blir vel noe av det største jeg kommer til å oppleve i min flygerkarriere, så jeg gleder meg noe fanatisk mye!!
Ha en super helg folkens.
pas nu på at de ikke fjerner nødderne, i stedet for mandlerne :-D
Jeg vil anbefale is! Masser av vannis! Det gjør godt![]()
For MANDLENE altså :colgate:
Mornings! God tur, Reidar! Så veldig god morgen er det ikke, for her blir avdelingen(e) lagt ned ganske så fort, og en konkurrent tar over. Dermed venter en oppsigelse denne måneden. Men, for så vidt også en liten lettelse, for det er noe man har ventet på - og situasjonen var uholdbar. God helg!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.