God morgen fra Lillestrøm

Re: God morgen fra Lillestrøm

Ah. Gudd thørsday fra Risløkka, nordøstre Oslo! (uææææ, jeg er på østkanten)

Sola skinner og det ser ut til å være 20 grader-ish. Shortsvær! :colgate: Stikker en tur til Blindern og deretter downtown :) Ingen ting kan overgå gårdagen i "awesomeness" - men man skal prøve å gjøre det beste ut av disse dagene.

Have a nais one!

Da sitter jeg på 1B på CO139. Let the crossing begin!

Forøvrig rimelig trangt ute på non-Schengen .... Puuuh!!!

Da sitter jeg på 1B på CO139. Let the crossing begin!!!!

God tur - om 2 måneder akkurat følger jeg etter på 039 - dog blir det nok et noe høyere seterekketall for min del denne gangen...

God ettermiddag

Akkurat våknet etter en høneblund med knotten i armkroken. Tror vi begge var slitne etter at han ikke ville sove i natt.... ja ja, deilig å kunne sove litt når en er hjemmeværende.

Leverte min franske stolthet på verkstedet i dag tidlig. Men der lurte de på hva jeg gjorde der.. Viste seg at kontordamen hadde kikket på neste torsdag når jeg fikk time....
Siden jeg ikke trenger bilen som hjemmeværende så jeg ba dem om å beholde den, og ringe når de er klare... Gleder meg ikke til den telefonen. Hadde en liten liste med ting og tang som må fikses på, så de har nok litt å finne på.

Nå blir det å sjekke ut om det lokale bassenget er åpent i ettermiddag slik at jeg kan ta med snuppa for litt svømmetrening.

Ønsker alle en trivelig dag.

S

Ikke god aften fra FRA!

Er nettopp blitt fortalt at vårt fly i aften et fly med gamle seter. Så nå er jeg rimelig pissed, og fortalte TG sitt innsjekkspersonale her akkurat hva jeg mente om akkurat det! Spurte hva de skulle ha for en F upgrade, men det ville de ikke gi! Sa deretter at det er absolutt siste gang jeg flyr TG! Når de ikke kan behandle sine kunder bedre enn det, så fortjener de at velbevisste passasjerer velger et selskap som er mer til å stole på!

Kjerringa i innsjekk noterte ned navnene våre, så hvem vet? Kanskje det ender med denied boarding??

Sitter i LHs senator stue. Ikke mye imponerende den heller. Overflyllt og dårlig utvalg. Mye bedre den de har i DUS!!

Er trøtt som en strømpe og denne nedturen var ikke akkurat det jeg tenkte!

Måtte TG brenne et visst sted!!!

BF:mad:

Uffda, Bizflyer.. Dårlig utvalg i Senator loungen?? Hvilken er det? Jeg fråtsa pølser og alt annet snadder da jeg var der for en måned siden... Trangt kan man leve med

God lunch fra Chicago.

Her er det kjempevær og man avslutter kontoruken om noen få timer. I morgen er det superfakiren kl 0600 til LGA for å delta i to møter før man setter kursen mot ORF og deretter til Newport News der man skal kose seg i helgen med litt flyving og brennevin. Ser at det skal bli godt og varmt, slik at det er bare å pelle seg opp tidlig på lørdag ellers blir det sabla varmt oppe i det blå

Ikke god aften fra FRA!

Er nettopp blitt fortalt at vårt fly i aften et fly med gamle seter. Så nå er jeg rimelig pissed, og fortalte TG sitt innsjekkspersonale her akkurat hva jeg mente om akkurat det! Spurte hva de skulle ha for en F upgrade, men det ville de ikke gi! Sa deretter at det er absolutt siste gang jeg flyr TG! Når de ikke kan behandle sine kunder bedre enn det, så fortjener de at velbevisste passasjerer velger et selskap som er mer til å stole på!

Kjerringa i innsjekk noterte ned navnene våre, så hvem vet? Kanskje det ender med denied boarding??

Sitter i LHs senator stue. Ikke mye imponerende den heller. Overflyllt og dårlig utvalg. Mye bedre den de har i DUS!!

Er trøtt som en strømpe og denne nedturen var ikke akkurat det jeg tenkte!

Måtte TG brenne et visst sted!!!

BF:mad:

Ok, så man vet at TG flyr sine jumboer i forskjellige configer, noen med nyere seter enn andre. Er ikke det noe man bør ta med i beregningen når man booker billetter? Og det er hvertfall ikke innsjekkingspersonalet sin skyld..

God kveld fra Oslo. Vært en rolig dag i dag. Avslutningsfest for SFO-barna så det var hyggelig. Oppdaget da jeg skulle kjøre scooteren hjem etterpå at noen j*vler hadde stjålet scooterhjelmen min, så jeg må kjøpe ny før jeg kan kjøre. Hvem stjeler en scooterhjelm? Sure penger. Jaja, nå blir det pils og fotball på Kontraskjæret. :)

Uffda, Bizflyer.. Dårlig utvalg i Senator loungen?? Hvilken er det? Jeg fråtsa pølser og alt annet snadder da jeg var der for en måned siden... Trangt kan man leve med

Ja, de har visst noen kalkunpølser her! I Tyskland! Frankfurternes hjemland! Ærlig talt! Så er det noe penne pasta med tomatsaus, noen sylteagurker, rundstykker med ost og skinke! Ikke imponert! Senator loungen til LH i DUS ligger mange hakk over denne i B piren i FRA!

Ok, så man vet at TG flyr sine jumboer i forskjellige configer, noen med nyere seter enn andre. Er ikke det noe man bør ta med i beregningen når man booker billetter? Og det er hvertfall ikke innsjekkingspersonalet sin skyld..

Jeg har vel heller ikke påstått at det er innsjekkingspersonalets feil!! Men kjerringa lyver meg rett opp i ansiktet når hun sier at det er første gang dette skjer! Alle som leser på Flyertalk vet at Thai har en lei tendens til å bytte til gammel konfig!!

BF:cool2

Jeg har vel heller ikke påstått at det er innsjekkingspersonalets feil!! Men kjerringa lyver meg rett opp i ansiktet når hun sier at det er første gang dette skjer! Alle som leser på Flyertalk vet at Thai har en lei tendens til å bytte til gammel konfig!!

Sorry, da er jeg litt mer med.

Leser ikke de foraene på FT, så dessverre. Lyver hun, er det selvsagt grunn til å bli irritert.

Ja, de har visst noen kalkunpølser her! I Tyskland! Frankfurternes hjemland! Ærlig talt! Så er det noe penne pasta med tomatsaus, noen sylteagurker, rundstykker med ost og skinke! Ikke imponert! Senator loungen til LH i DUS ligger mange hakk over denne i B piren i FRA!

Skjønner. B loungen har rett og slett ikke plass. Jeg tar alltid A senator loungen, den er mye bedre. Der har du også Tower Lounge rett opp trappen som er Business, men god også med en av disse nye sandwich stasjonene der de mekker sandwich fersk foran deg.

Skal bli bra i 2012 når den nye piren åpner med flere større lounger

Var ikke noe kalkunpølser, men skikkelige pølser da jeg var der sist.

Da bærer det ut på Mir og deretter Last Train... Jaja, lykke til til meg :p

God kveld,
En travel dag er til ende. Siste jobbdag før første del av sommerferien.
I morgen tidlig settes kursen sørover til Provence.
3 uker med nytelse ser familien fram til.
Ha en god natt folkens.

G'kveld fra Njuuark ... sitter her hos Delta og håper på plass klokken 1800 ... foreløpig ser det lite lovende ut, men man vet jo aldri. Overfarten var flott .. CO har et knallprodukt på C og 2+2 i 757 er det beste som fins.

Når de har problemer så blir naturlig kundene som forventer ny konfig skuffet når de får gammel, men Thai bruker nok flyene sine så godt de kan - dette kan skje med alle selskaper som har forskjellige konfigurasjoner.

Kan jo være at Oslo-flighten som ble et døgn forsinket pga teknisk forårsaket en større byttekabal for å unngå kanselleringer, da er tross alt gammel konfigurasjon bedre enn ingen. Å bli sur på innsjekkingspersonalet hjelper uansett veldig lite.

Endelig fremme i ABQ. KLM leverte varene greit nok foran gardina OSL-AMS-ATL. KL hadde nesten fullt hus over dammen. DL leverte også varene ATL-ABQ med stinn brakke. Det var rundt 10 på venteliste og overbooket flight ATL-ABQ - aner ikke om alle kom med. Vi landet 10 min sen pga. noe thunderstorms rundt ATL som skapte litt rusk i trafikkavviklinngen. Har funnet et hotellromsuite på størrelse med en liten byleilighet og nå er det bingen bare jeg finner senga her inne.

Back