God morgen fra Lillestrøm

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgen fra Lillestrøm

Oppe tidlig, fint vær 11.5 grader.. Til LHR og videre med SQ A380..

Ha en fortreffelig dag og flott helg...:cool:

God torsdag

God morgen fra E18 retning OSL, hvor DY skal ta meg til ALC. Ikke ofte jeg er oppe 0230, men de gangene jeg er det, er det vanligvis fordi jeg ikke har lagt meg enda. Satser på samarbeidsvillige vektere og lite kø. Men nå skal jeg prøve å få en time til på øyet.

Re: God morgen fra Lillestrøm

God morgen fra SVG avd utland!
Her har man ikke hatt blund på øyet i natt! Startet 0130 fra Krsand og ankom Sola 0440 etter en fin kjøretur i en lys natt med klar himmel helt til vi kom til skyene litt før Ålgård!

Masse folk som ventet på å få sjekket inn, men business innsjekken til SAS var folketom, så innsjekken gikk på under 5 min og boarding kort helt frem til Langtvekkistan.

Boarding til CPH om 20 min. Dette går foreløpig som smurt!!

Ha en fin dag alle!! Nå er det ferie!!

BF:fly

Glad torsdag morgen fra en helt vanlig arbeider på en helt vanlig arbeidsmorgen. Om en liten stund settes kursen mot Tjøme og to dager på Rica Havna Hotel. Helgen tilbringes litt lenger ut på øya før neste uke starter med to dager på Quality Tønsberg Hotel. Håper at været er bedre ute på Tjøme/Verdens Ende enn her i hovedstaden. Ha en flott dag/helg!

God morgon!

Ledig men ändå tidigt uppe då jag har en del ouppklarade affärer att ta hand om under dagen som kommer kräva en hel tid av mig.

Kvällen avslutas förhoppningsvis med en Cessnaflygning över Uppsala/Arlanda. Ha en flott dag forumister!

God miorgen fra Stavanger!

Da var det en ny dag, nye muligheter. Var vedlikehold i går, så jeg satser på at ingen ringer meg på morgenkvisten før jeg er på vei ut døra i det minste!

Ha en fin torsdag folkens! :)

God ettermiddag fra Auckland. Sportspressen står fremdeles på hodet etter at "All Whites" presterte 1-1 mot Slovakia, og nå hevdes det aptpåtil bestemt at Italia er bekymret i forkant av sitt møte med laget som aldri før har tatt et eneste VM-poeng... :p

Nuvel, nok om det. I dag fikk jeg tilsendt esker for å pakke bøker og slikt i. Om to uker skal flyttelasset være underveis til Norge, og 2. juli følger jeg etter.

God morgen fra Tananger

Her er man tilbake på jobb etter en tur til Bergen for å stå å hoppe blant flere tusen andre på tirsdagskvelden. Meget bra som vanlig ;)
Hadde et fin tur ellers også, og det vil nok komme TR fra denne turen når reisekameraten har kommet seg hjem fra Oslo ;)

Kom hjem til leiligheten igår kveld og skulle slå på laptopen, men noe knitring fra pcen før skjermen ble svart, stoppet meg fra å komme meg online...
Håper det kun er skjermen som har tatt kvelden og ikke skjermkortet... Men det finner jeg nok ut i dag.

Ha en fin dag forumister :)

God morgen. På T-banen på vei til jobb. Møter, møter og flere møter før lunch, og forhåpentligvis litt mer produktivt arbeid etter det. Også får man teste brannmurene litt på jobben da jeg har planer om å få streamet Argentinakampen i bakgrunnen mens jeg jobber. Ha en fin dag

Og da var man fremme i Gullstuen på Kastrup etter en nattlig omvei rundt SVG.
Grei tur i fullt fly og nå er det en drøy time til neste flight, som er i biz selvfølgelig!

Jaja! Fortsat mange timer til man er fremme! Er det rart man drikker?? :drunk:

BF:cool2

God morgen fra t-banen mot sentrum.

Et allmøte før lunsj står på planen . Ellers dår vi se hva dagen bringer.

Også får man teste brannmurene litt på jobben da jeg har planer om å få streamet Argentinakampen i bakgrunnen mens jeg jobber.

Har du ikke 7 stk 42-tommere hengende på veggene rundt på kontoret? Ingen behov for streaming her i gården :colgate:

Ønsker alle reisende og ikke-reisende forumister en fin torsdag!

Godmorgen

I dag skal jeg reise til Nederland for å besøke flystevne på Gilze-Rijen. Den er på fredag og lørdag og selv om værutsiktene er ikke alt for gode håper jeg på fine dager.

G'morgen fra SAS Park Ro.. RadissonBlu i Fornebuparken ... prøver å komme til hektene etter en fantastisk fest på Sjøflyhavna med gamle FU-kolleger. Nesten 300 møtte opp og jeg tror ikke restauranten var helt forberedt .... Men de mestret jobben bra likevel og selv om det til tider var lang kø i øldisken, var det ingen sure miner. Merkelog nok stopper de serveringen så tidlig som 2230, så da ble det forflytning til baren her på Park, hvor stakkaren i en kveldsstille bar plutselig hadde fullt hus.

Dette ser ut til å være den store reisedagen her på forumet ... her bærer det avgårde med CO's andre avgang - skal bli godt å komme seg hjem igjen, til tross for varme og tropeluft.

Tjallabais!

God morgen fra OSL-stugu, her går alt som smurt. Det ble annonsert 20 min kø i security her i dag. Køen nærmest innland startet nesten ved spesialbagasje-båndet. Det var konstant flyt og det tok nøyaktig 6 min 12 sekunder å komme seg gjennom. Bra jobba av de som bemannet slusene i dag.

Jungeljeten har kommet, så KL1142 går nok på rute, deretter blir det A330 og 757 før man kan legge seg i Wild West i kveld.

God morgen fra Majorstua ! Skal si det er mange som skal ut å reise her. Have a nice trip! Men noen må også bygge landet. Imidlertid nyter vi sikkelige arbeidsfolk en øl etter jobben også i dag. Dvs, det blir vel som regel 4-5. :drink

God morgen fra OSL-loungen... Sitter her sammen med Discus og skal fly sammme ruten....

Blir to nye flytyper og to flyselskaper på meg idag :)

SNSK

Morgen fra Oslo!

På plass på kontoret og har relativt dårlig tid med to saker som trenger oppmerksomhet før lunch.

Kvelden skal brukes til å male en vegg i den nye leiligheten..

God tur til dere som er på farten!

Og over Sandvika kom det 2 herlige F16 i rimelig lav høyde akkurat nå :) En fin start på dagen!

God morgen fra et solfyllt Nærsnes. Gårsdagens lunsj i Porsgrunn måtte utsettes, men dagen gikk med til litt sightseeing på gamle trakter. Har ikke vært i Kilebygda (hybel) og på Gulset (leilighet) på over et kvart århundre. En minnerik og nostalgisk opplevelse. Kanskje ikke alltid man skal oppsøke gamle trakter, men nå angrer jeg ikke. Nesten 7 år i Norving på Geiteryggen ble det på meg.
Nå venter egg og bacon, så skal hagemøblene trykkspyles. I kveld bærer det avsted til Sagene og møte i Vinklubben. Hvite 1.er cru burgundere står på programmet. Mener jeg har en flaske Puligny Montrachet liggende i kjelleren. I vinskapet på kjøkkenet ligger en Meursault, så noe får jeg med meg.
Haen fin dag.

G'torsdag fra Maura. Straks klar for jobb, etter at man må levere en sykkel med flatt hjul på et sted hvor de reparerer sånt - etter at de forrige gang fant ut at "her var det da ikke noe gærent", pumpet opp hjulet, og sa den var ok. Hun som eier sykkelen syklet kanskje ca. 7 kilometer på den før det var flatt igjen :rolleyes:

Deretter jobb, hvor jeg håper jeg blir litt tidligere ferdig enn i går.

God torsdag, folkens :)

Back