God morgen fra Lillestrøm!

Re: God morgen fra Lillestrøm!

They may have won a battle, but they won't win the war.

Dette ble vedtatt av en utdøende rase (bokstavelig talt) og det går nok ikke så mange år før pendelen svinger tilbake. Vi ser jo også en stor ulyst i det juridiske systemet i å følge opp dette. Over tid vil dette i verste fall bli en sovende lov, i likhet med loven om utroskap, som forsatt er i effekt her i Georgia.

I mellomtiden er dette et veldig stort land, og de som setter 'fun' i fundementalism blir sakte færre.
Ikke glem at det ikke er så lenge siden Agnar Mykles bøker var styggedom også.

USA ligger sånn rundt en generasjon bak, men vi følger etter. Men det tar tid å 'svinge et hangarskip'.

Du har et stort problem Dude !! When you walk in the Room do you have Sway !! (Ikke ?? Du mangler en Favourite Feiste Lesbian Podcast !!! Ta en pause fra FOX og bruk 30 minutter med Kara Swisher Sway !!

Eller hold deg laaaangt unna Ezra Klein Podcast - spesielt episoden om Dodds (FACTS ALWAYS HURT SOOO BAD!!!)

Du har et stort problem Dude !! When you walk in the Room do you have Sway !! (Ikke ?? Du mangler en Favourite Feiste Lesbian Podcast !!! Ta en pause fra FOX og bruk 30 minutter med Kara Swisher Sway !!

Eller hold deg laaaangt unna Ezra Klein Podcast - spesielt episoden om Dodds (FACTS ALWAYS HURT SOOO BAD!!!)

Har ikke hørt noen av dem. Blåøyd og optimistisk logisk vikingtro har ført meg uskadd gjennom to stasborgerskap og syv flyselskap.

God kveld fra det Sørlandske!

Her har det vært jobb på gjemmekontoret siden første telefon ringte kl 0750. Men nå tar jeg kvelden og spretter en flaske Fat Sassy Chardonnay fra Tim Bish Nye Sjøland.

Skål og god helg. Her i sør regner det forresten, så ikke noe galt med å sitte inne og drikke da....

Det der er noe herk, og må alltid skaffe en dyne til å slike situasjoner, hvis ikke ender jeg i løpet av natten uten dyne...

Endelig kan du ligge i skje med kjerringa hele natta! Bare å klamre seg fast... Whats not to like?? :stir

God kveld fra det Sørlandske!

Her har det vært jobb på gjemmekontoret siden første telefon ringte kl 0750. Men nå tar jeg kvelden og spretter en flaske Fat Sassy Chardonnay fra Tim Bish Nye Sjøland.

Skål og god helg. Her i sør regner det forresten, så ikke noe galt med å sitte inne og drikke da....

Endelig kan du ligge i skje med kjerringa hele natta! Bare å klamre seg fast... Whats not to like?? :stir

Får håpe du ikke har jobbet konstant siden 07:50 den dagen denne tråden er fra, for den er fra mandag.

Back