• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Lillestrøm

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgen fra Lillestrøm

He, he første... Ok da... Stor dag på "farmen" i dag...Les hagen... Kjølig men ok. Kos dere:cool:

Re: God morgen fra Lillestrøm

Glad morgen fra bryggekanten i Tønsberg. Snart ut i møter - Vestfold på tvers i dag. Kvelden tilbringes på Verdens Ende... Kanskje blir det et bad i fjorden også. Ha en bra onsdag!

God morgen fra Sola!

Jobb og atter jobb! Unge Sirpjalle skal gjøre masse han ikke kan i dag og! Så da er det vel egentlig ikke lov å klage?!

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra hovedstaden. Dagens utfordring er og holde en 2-åring unna muffinsene vi har bakt til dagens sommerfest i barnehagen, slik at det faktisk blir noen igjen vi kan ta med. Et eksternt møte i dag, og lite fornuftig og ta seg til på Prærien, så da blir det gjemmekontor. Ha en fin dag

Grynt fra Tananger

Litt mer arbeidslyst i dag (men ikke mye). Gleder meg til det blir helg! Kjedelig at det er 3 arbeidsdager igjen :(
Hjelper heller ikke på at det er strålende sol ute. Det er 12°C borte hos sirpjalle, men det kommer til å stige i løpet av dagen.

Ha en bedre dag forumister :)

God snart ettermiddag fra Oslo. Motivasjonen for å lage en presentasjon om masteroppgaven er lik null. Men men - ser at det er fare for to storstreiker samtidig. Det kan bli ragnarok og tvungen lønnsnemnd, tror ikke regjeringen tillater stans i norsk luftfart på den måten - er jo en del som skal avgårde til sykehus etc som må ta fly. Så fort de ville stenge ned oljebrønnene ble det jo lønnsnemnd selv om det ikke satte liv eller helse i fare. Kun økonomien til Norge for en stund... En tilsvarende streik i 2012 som var mye mindre av omfang ble jo stanset ved lønnsnemnd.
http://www.vg.no/forbruker/reise/loennsoppgjoeret/regjeringen-stanset-vekterstreiken/a/10073850/

God dag fra Oslo ! Her er man ferdig med en utrolig døll lunsj i ny kantine - knapt lunken pasta, små lakereker over og en klatt creme fraiche. Kontrasten stor til gårsdagens seksretter+ på Statholdergaarden. Fra terningskast 6 til 1. Nuvel - hver eneste dag er en Oslo-dag, fint vær i dag også, så ein skal ikkje klage og syta ! God onsdag ønskes1

'Morgen fra Vestsørøst. Nydelig vær men vanskelig å opparbeide den store begeistringen. Vår eldste hund, som lenge har vært dårlig, er nå så dårlig at det ikke lenger er mulig å utsette det uungåelige. Så det blir siste reis til dyrlegen i ettermiddag ...

Fokus på jobb og andre ting blir vel deretter....

God morgen fra Springfield. Gjort unna litt arbeid og nå er det frokost. Og hvem trenger vel meny når man er i Junaiten? På stambrakka får man akkurat det man vil ha. Hardkokt egg, rugbrød toast og litt frukt.

Nå blir det en kjøretur opp til Queensbury, NY, før kvelden avsluttes i Albany.

Ha en fin en

Hardkokt egg, rugbrød toast og litt frukt.

Øh? Hvis jeg googler American Breakfast kommer det opp noe annet ...

All-American-Breakfast-Photo-Attributed-to-Author-Carlos-Menendez-San-Juan.jpg

God kveld. Nærmer seg solnedgang over prærien. Krysser fingrene for at piloter ikke tøyser det til i morgen, back up løsning fra bgo på ettermiddagen er Widerøe til Torp, men de har vel ikke øl og knekkebrød ombord?

Hvorfor det står "like" fra meg på at ln-mow skal til dyrlegen med hunden sin for siste gang vet jeg ikke...

Sent from my iPhone using Tapatalk

'Morgen fra Vestsørøst. Nydelig vær men vanskelig å opparbeide den store begeistringen. Vår eldste hund, som lenge har vært dårlig, er nå så dårlig at det ikke lenger er mulig å utsette det uungåelige. Så det blir siste reis til dyrlegen i ettermiddag ...

Fokus på jobb og andre ting blir vel deretter....

Foeler med dere, det er en tung tur aa ta....

Sånt er så grusomt trist. :(

Øh? Hvis jeg googler American Breakfast kommer det opp noe annet ...

All-American-Breakfast-Photo-Attributed-to-Author-Carlos-Menendez-San-Juan.jpg

Dette er hva jeg kaller en Breakfastus Norvegicus...

Ser rimelig kjipt ut, selv om jeg hadde fått med skåla med ananasbiter. Men det er jo hårfint sunnere enn din variant. Noe jeg glatt veier opp med å helle i meg vin i Hilton loungen akkurat nå.

Back