God morgen fra Lillestrøm

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem

Klar for BKK , men mye rart i check-in... SK har ikke greid å sjekke oss inn til MUC , og selvfølgelig ikke videre til BKK. Sistnevnte gjorde jeg i dag tidlig hos TG .. Så der har jeg boarding pass nå med 1K og 2K..^_^

Men underlig, LH er 1t 50 min forsinket , ikke 0740, til tross for flyet kom inn i går kveld. Spiller ingen rolle, god tid til tur til byen med grisemat og schnaps..:drunk: Ha en fin dag , forumister...

Re: God morgen fra Lillestrøm

God morgen fra Forus!

Da var det "fredag" i dag for min del, og må innrømme at dette ikke blir feil gitt. Litt forskjellig som må avsluttes og arkiveres før man kan ta helg med god samvittighet.

Litt småtteri som må unnagjøres i kjelleren i kveld før man for hjelp av et forum medlem her inne i morgen kveld.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra Lillestrøm. Her bærer det straks opp til OSL, der BA8278 skal ta meg til Ålborg eller Århus.

Husker aldri hvilken av dem, men jeg skal til Danmark og det begynner på 'Å'. Gøy å fly knøttlite fly.

En glitrende dag ønskes alle.

God morgen fra MS Polarlys som er på vei inn til Florø nå.
http://www.marinetraffic.com/ais/shipdetails.aspx?MMSI=259322000

I mangel på hotellrom i Florø og aaaaaalt for sent å komme seg dit med fly i dag, så utkonurerte Hurtigruten med WF/SK faktisk :)

Skulle jeg tatt flyet ned i dag, hadde jeg ikke vært framme før 11.50 (eller 13.25 pga lite ledige plasser)

Last edited:

Mornings fra bondekommunen rette vest for hovedstaden. Litt amputert dag på jobb før SAS skal ta med OSL-CPH-GVA, før det blir buss siste stykket til Megeve. Ha en fin dag

God morgen fra Helsfyr.
Her har en vært igang noen timer allerede, noe som gjorde at en sto opp på en ukristelig tid - da en måtte gjøre noe hos en kunde før de ansatte der starter dagen.
Ellers satser jeg på at dagen går greit for seg. Ha en bedre onsdag.

God stressende morgen fra et av JBVs mange lokaliasjoner, rakk såvidt en kaffekopp når jeg kom lenge før dagen opprinnelig skulle starte og først nå kom jeg på at det kan være fornuftig å puste litt innimellom. :)

Lurer på om jeg skal sette på en alarm eller to for ettermiddagen så jeg ikke kommer for sent til middagen i kveld!

Ha en fin dag :)

God formiddag fra det Sørlandske.
Minus 5 og delvis skyet.
Kontoret er inntatt for siste gang denne uken. I morgen tidlig går turen til Tyskland for en langhelg med øl og ompa. Skulle noen være i nærheten, så kan dere se etter meg på Damensalong Rumpfenbehle eller Der Alte Kameradische Sangenverein.

Hepp hepp!

BF:cool2

God morgen fra Hringaríki, hvor man har hatt base over helgen mens man har saumfart Gamlebyen (Oslo) for potensielle leiligheter. Og bare for et par timer siden kom endelig OBOS-medleskapet til nytte, og forkjøpsretten godkjent på en nyere 2-roms på Etterstad. Så da blir det flytting fra Bergstaden til Gamlestaden rundt påsketider.

Det burde i hvert fall være grunn nok til å gjøre som Bizflyer: :cheers:

Ha en fortreffelig lillelørdag!

God formiddag fra Trondheim
Klarert for tjeneste igjen etter gårdagens *gåpåjobbforderetteråblisjukåtaxihjemåliggeåspyådrite*-hendelser. Unner ingen dette.....OK kanskje Lik Sliten Navarseter men ikke flere(tror jeg)..
Litt uggen enda men det går seg til...

Husker aldri hvilken av dem, men jeg skal til Danmark og det begynner på 'Å'. Gøy å fly knøttlite fly.

En glitrende dag ønskes alle.

Husk å spørre om du får knøttliten salt også..... :-)

Ha en strålende onssssssssdag :D :D

God ettermiddag fra Midtøsten hvor det er full gass som vanlig.. i dag viste bilen 30 grader ved ett tiden som er deilig å se igjen.

I kveld skal vi i tradisjonens tro (hvert år) feire 13 februar for at vi ikke trenger en amerikansk handelsstandsdag for å vise følelser og ha det bra. :p

I dag skal dragen vises frem på MJs Al Qasr og jeg gleder meg som et postbud.

SudCaravelle said:
I kveld skal vi i tradisjonens tro (hvert år) feire 13 februar for at vi ikke trenger en amerikansk handelsstandsdag for å vise følelser og ha det bra. :p

En av de beste "investeringer" jeg har gjort var å gjøre det tidlig klart for dama at Valentines ikke feires :)

En av de beste "investeringer" jeg har gjort var å gjøre det tidlig klart for dama at Valentines ikke feires :)

Lurt - men send henne gjerne blomster paa kontoret i dag, hvor du understreker hvor "laim" det er... Det tar litt piffen ut av disse originale romatikerene som gleder seg ett aar av gangen. :lol:

Huff, Valentine, har vært gift 25 med absolutt siste , nr 2, dette ble klargjort for 25 år siden.

Dagen er fullstendig ute av kalenderen, men jeg sier også " I love you " i morgen tidlig som også de andre 364 dager i året..:devot:

God formiddag fra Brasil :). Årets kollektive bygdefest, aka karnevalet, drar seg mot slutten. Fem dager med rendyrket hedonisme er straks over. Men folk har holdt koken helt til siste slutt. Imponerende! :)

Det er vel bare til hun snur ryggen til deg flere kvelder på rad, så tar det nok ikke lang tid før den "feiringen" blir igangsatt. MED renter!

Ikke mye valg her i utyskets hjemland ... :headbang

Velvel - snart til dagens innsats. Regnet i hele natt, men det ser ut til å gi seg rundt lunchtider .. Med litt flaks får vi kanskje noen solgløtt før det blir mørkt.

På tide å tryne i dusjen ....

God ettermiddag, over halvtråkket uke og godt er det!

Men underlig, LH er 1t 50 min forsinket , ikke 0740, til tross for flyet kom inn i går kveld.

Det kan være crewet som skal reise ut har vært forsinket inn og trenger hviletid.

Nettopp, det ble forklart før avgang... Mye snøvær i MUC i går...:)

God lunch fra Chicago. Her koser man seg i godvaeret. Klarer ikke helt aa venne meg til aa jobbe hjemmefra. Etter aa ha closet et par gigantiske avtaler i dag var jeg paa vei ned for aa hente meg ett par pils i kjoeleskapet kl 1230.. ;)

Back