• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Kristiansand

mcduck

ScanFlyer Gold
God morgen fra Kristiansand :)

Vekkerklokken ringte ikke til morgenen idag og jeg har forsovet meg over 2 timer. Pakker som en gal nå til Københavnsturen og må ut av døra om 10-15 minutter

Ha en super dag uten forsovelser!

Edit: Da sitter jeg på busstoppet med 4 minutter til gode! Og gud vet hvor mye jeg glemte i farta.. jakke ihvertfall, kan melde om en nok så kald morgen her i Kristiansand ;)

Last edited:
God morgen fra hovedstaden!

Her skal det gå slag i slag idag. Junior fyller 2 år og det skal forberedes til familiebesøk senere idag :nor

Ha en flott lørdag!

God morgen fra Oslo nord - klar for en tur til CPH med SK 1467 i dag. Været er på topp i Oslo, så det er bare å komme på visit i Oslo.

Ha en god lørdag:

Jan

Da var jeg endelig godt plassert i gullstua på OSL og venter på SK1455 som tar meg ned til København.

God morgen fra Sandaker. Ser ut som det blir avisning av fryseren i dag etter noen glemte lukke den i går. En time spinning etterpå, samt kona har masse planer for hva som må gjøres. Ha en fin dag

Grattis til JC jr. :nor

Morn.
Offshore Angola er stedet for to dager til. I dag er det øvelse og hamburger på programmet. Biff er ukjent her ombord. Nedgangstidene i oljebransjen merkes. Nå ble biz billettene kuttet så mandagens tur med EK blir i øko. Så her er det bare å drikke kaffi og holde ut dagen så godt man kan :)

God morgen fra Oslo. Trøtt som fy, men det har en vel skyld i sjøl - da det ble sent igår.
Men oppe å går er man nå, så for tiden vise hva dagen bringer med seg. Blir sikkert en fotballkamp eller flere på flimreboksen også. Ha en bedre lørdag.

G'morgen, ja ... Birmingham-Leeds eller Arse-nal - ManC ... choices choices ...

Allerede 25 grader og 95% luftfuktighet ... Frokost fra Guy's Biscuit Barn inntatt .. Jobbdagen sparkes i gang om kort tid.

Re: God morgen fra Indre Østfold

God morgen fra Denver. Som vanlig var jeg helt i krise jet-lag første dagen (igår). Ikke så trøtt, men hodet føltes som en bomullsdott, jeg klarte ikke samle tankene og følte meg helt uttafor. Ikke en god kombinasjon med 12 timer i møter.

Men så kom en roomservice fyr med middagen min igår, og foreslo luftfukter. 5 min etter stod han der og monterte den og det hjalp som bare pokker. 1 time etter var jeg ny mann.

Elefanten... Han skjønner ikke hva jeg prater om. Han har alltid hatt bomull mellom øra og trives godt med det. Dessuten har de smisket til seg en stor sjokoladeboks fra rengjøringspersonalet på hotellet.

Good times

God ettermiddag fra modum,litt sent men :D

Next flight:
Osl- cdg 12/12/14 af1775 (hop).Cdg-gru 13/12/14 af456. Gru-bsb 13/12/14 af6384.
Bsb-the 16/12/14 Jj3882. The-bsb 25/12/14 jj3841. Bsb-cdg 26/12/14 af515.
Cdg-osl 27/12/14 af1274 (hop)

Og deeeeer var iPhøn 6 bestilt .... Chase bestemte seg for at dette var kredittkortsvindel, men litt plunder senere, fikk vi ordnet opp i det.. :)

Da var det bare å veeeeente .......

I seneste laget, så god sen ettermiddag/kveld! :) Dagen har vært dønn stille og bortsett fra en tur til Hommelvik så har jeg ikke gjort noe som helst! :D

Back