God morgen fra Kastrup :-)

Re: Godmorgen fra Kastrup:-).

God morgen fra jobben på Furuset! Endelig er forumet oppe igjen. Rar morgen uten.
Ønsker alle en fin dag med forum! ;)

Last edited:

God morgen fra Tjøme. Solen skinner og nå er forumet oppe igjen etter litt nedetid i morges. En tur til Sandefjord står på dagens agenda. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra bryggekanten. Faktisk en del aktivitet på kontoret idag...har ikke alle ferie i juli alikevel? Kvelden byr på en treningsøkt - før forfallet fortsetter i morgen. Ha en bra tirsdag du også!

God morgen fra Alcudia - her er varmt og godt fra tidlig morgen. Da er markedsdag i dag og da blir det en tur til gamlebyen i Alcudia for litt titting og kanskje shopping - alltid very nice price for you wife :)

Ha en god dag videre folkens.

Jan

God morgen fra Snillfjord. :)

Skyet opphold og ca 13+ akkurat nå, skjønt sola ikke er helt oppe enda. Derimot er man oppe selv og klar for nok en dag. Forumet nede på morgenkvisten gav sjansen til å få gjort andre småting som å sparke i gang vaskemaskinen.

Her har man sin fulle hyre med å få i havn alt som skal på plass til morgendagen da det dukes for destinasjon Savalen Fjellhotell og Spa i noen dager( 4 netter ). Bilen fikk innvendig pleie i går, men må enda vaskes og på pakke-fronten er jeg ikke begynt, men skal nok lett rekke alt sammen. Midt oppi alt er dagens høydepunkt 2 nye episoder av grensevakten.

Ha en mindre stressfri dag! :)

God dag fra Oslo. 2 timer igjen av arbeidsdagen, hvorav en betydelig del igjen er lunsj. Dessverre er kantina på nytt sted en katastrofe. Vi var nok litt godt vant, med ubegrenset varmmat og suppe. Nå er det bare suppe 2 dager i uka og utskeielsen på fredag er 1 stk wienerpølse og en klatt potetmos. Det er mye kos med misnøye, og det er jo alltid hyggelig. Men i sannhet - hva skal man finne seg å betale 60 kroner for?

Nuvel, det var dagens sukk. Ha en fin-fin tirsdag !

God ettermiddag fra hovedstaden.

Her er det feriestemning på kontoret, dvs. meget tynt bemannet på alle plasser. Men for oss som er her så er det faktisk tipp topp.

I dag ble det installert et fullsize shuffleboard i kantina så da blir det litt "jobb" der senere i dag ^_^

Ha en flott tirsdag, med eller uten superkantine ;)

Fantastisk på Smøla i dag, men regnet kommer vel snart.

Må anlegge småflyplass her ute snart:up:

God formiddag fra verandakontoret. Har ferie men kontorerer med litt forum og reiser siden det er regn i lufta nå på formiddagen. Mer kaffe, søster...

God ferie tirsdag. Skjønt været minner ikke mye om ferie vær, men en får gjøre det beste ut av det. Akkurat nå sitter en å blomstret på Newsman, Kvadrat. Har akkurat kjørt i meg en kaloribombe i form av et stykke Oreo kake. Det fylles også på med flere kalorier i flytende form.
Sånn går no dagan.
Ha en fin fin tirsdag :)

Sitter i United Club på SFO, venter på min flight til Denver som nå har blitt byttet fra B753 til B772, litt usikker på om jeg er glad eller ikke for flybyttet... Men det går greit når man vet at 1L på en B787-8 venter på en i Denver for siste flight ned til Houston.

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    122.8 KB · Views: 172
KAboom, fra Taj i Fnat Fransisco. Her glir kaffeen ned på høykant, før man skal ut på Boudin og spise frokost og så shoppe varme klær på Macy's.

Det er faderullan meg iskaldt her. Pokker ta.

Etter det vår vi vel komme oss ned på Fishermans Wharf en tur. Trikk og sånt.

Ha en fin dag

Det der ser da vitterlig ut som en 320 .....

G'morgen fra et stykke lenger øst. Allerede 33 grader og tordenvær i omegnen. Innevær.

God kveld fra Oslo. Skal leie en bil i morgen for flyttelass da opphavet er på bilferie fra herifra til evigheten. Samtidig skjønner jeg ikke hva jeg har brukt penger på for nettbanken er ikke noe hyggelig. Men har vel blitt litt mye ved å feriere i Norge i helga. Det er dyrt. Ikke lett å unngå å spise mat ute da. Jeg gjør jo generelt det mye pga jeg er for lat til å lage mat selv. Men 19k utbetalt er plutselig blitt til 3k. Og det er så lenge igjen til 12 august. :( Det blir jo da 9000 kroner til husleie, 1464 kroner til Statens Lånekasse, 880 kroner til Telia (ja brukte for mye datatrafikk i utland). Så shopping av nye sko og sekk. Ja ok jeg skjønner jo at jeg bruker mye penger. Får kanskje bare spise brød frem til da. :old

God kveld fra Bergen. Har vært på Royal gin og burger og spist middag, og der hadde de jaggu fått Stone IPA på kran. Kanskje det snart er Arrogant Bastard å få I byen? :)

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Back