God morgen fra Kamala

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen fra Phuket ja.. Ble enn veldig fin dag i går med masse snorkling og mye fint å se på. Ble til og med en temmelig god lunch på et resort på en bitte liten øy. Kvelden ble avsluttet på familiens favoritt-kjede; Hooters. Var faktisk litt deilig med en matbit uten koriander og lime

I dag forlater vi Phuket og drar nordover. Nå skal det bli deilig med litt skikkelig White Lotus-kos. Her blir det to roms villa med basseng og greier på denne sjappa:

IMG_3451.jpeg

Last edited:
God morgen fra Kamala.

God morgen fra Bangkok :)
Her sitter en godt plantet i sofa’en med kaffe, forum og litt utsikt.
Frokost blir til brunch og inntas utomhus før det blir vandring og kontorering på eftan.
Det er blitt fredag, så kanskje jeg parkerer meg selv på manne parkeringen, The Tap room på kjøpesenteret Central i kveldingen, for der har de masse godt spesial øl.
Ha en strålende fredag :)

26685327a1c14fd982c5489278fb4b29.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Last edited:
Re: God morgen fra Kamala.

Morn fra Shohjahon Palace i Samarkand. Et moderne fresht, rent hotell, skal både ha basseng og boblebad. Men hva hjelper det når madrassen er steinhard. Når vi er hjemme fra denne 24 hotellers ferie vil jeg ha sirca 150 hotellnetter på 13 mnd på ca 90 hotell, men jeg har aldri opplevd makan til hard madrass. Vegg til vegg teppe vi hadde da jeg var liten er jo mykere. Etter en 2:35 timers togtur fra Bukhara der vi hadde avreise 1min før tiden og ankom 9 min etter tiden var det taxi til hotellet og rett på rommet. Toget var i 2+2 konfigurasjon, vesentlig mindre benplass en på forrige tur og understell på setene som gjorde det vanskelig å dytte bein under gjorde at jeg var glad denne turen ikke var på 6,5 timer. Denne turen er planlagt som en ren narow body tur, jepp, til japan med narrowbody. I går kom mail om å by på oppgradering til biz på Air Astana. Nå er plutselig Almaty-Astana flighten byttet ut med 767, noe jeg aldri har flydd. Dermed blir det enda en ny flytype. Air Astana har de 3 siste 767 som er bygd, så spennende å se hvilken det blir. Nå ned til Frokost, så skal vi på Sightseeing til fots.
Ha en fin dag, med eller uten oppgradering

Fin fredag fra Ris. Nyheter, forum og kaffe før jeg tar den lille italieneren opp til toppen av Oslo. Date med mannen foran peisen i ettermiddag…klart fredagen skal nytes!

God morgen. Det var ikke planen, men starter med litt hjemmekontorering så får vi se om formen blir bedre utover dagen. Skal jo egentlig trene styrke i dag også. Denne uken gikk fort, får se om ungdommen vil lage taco-fredag.

God morgen fra Oslo - heller ikke planen å ligge våken og være uvel i hele natt gikk vel til sengs i 22 tia. Får se om Paraceten hjelper noe som jeg nå følte jeg hadde behov for. Får vel forsøke å sove litt.

God morgen fra Øygarden, der det har snødd 10-15 cm. Skikkelige brøytekanter er ikke vanlig på disse deler av landet, og det er det vel kanskje ikke her ute heller, men inne i sentrum var det det. Det ser også ut til at dette skal vare i hele neste uke også, så da ble det omsider litt avbrekk fra høsten, som har vart siden august.

Mornings fra Asker. minus 5 ute, fyr i peisen og et barn er levert på SFO. Litt amputert arbeidsdag før det blir debut med eldstemann på hockeycup i Sverige. Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Eldstemann er i barnehagen (endelig, som han så fint sa det selv), mor er rundtom på mammaperm-ting og jeg kan gjemmekontorere i fred og ro. Greit jeg ikke er på kontoret i dag, da mitt vanlige tog tydeligvis har klart å bomme på skinnene på Drammen stasjon og forsøkt å kjøre på stein i stedet for.

Morn fra Forus,
Her over i sørvest var bilen nedsnødd for første gang denne vinteren i morges. Etter litt kosting og de-icing gikk ferden til jobb som vanlig. Dog ser det ut til at mange holder seg hjemme i dag. (Pingler)
Morgenmøte gjennomført , tid for en fredag morgen kaffe og drøs med kolleger.
Ha en fin fredag.

God morgen fra Kongsberg. Her har det ikke snødd noe mer, men det var rundt -10 på morgenkvisten. Det blir en rolig dag her i gården med mest innetid. Prøvene i går viste at imunforsvaret er på helt lavmål nå, så da gjelder det unngå å bli smittet av et eller annet. Det blir kanskje tid for en liten bridgeturnering på formiddagen? Vi får se.

God morgen fra Forus. Snø på bakken gjør noe med stemningen. Det blir tross alt lysere ute enn når bakken bare er våt, som jo ofte er tilfelle på disse trakter. Mange er nok hjemme i dag, men jeg observerte også biler på vei til jobb som jeg misstenker kjørte på sommerdekk. Slike burde holde seg hjemme. :headbang

Nuvel, kaffe inne med sol og snø utenfor vinduet er ikke feil på en fredags morgen. Snart er det helg...

God morgon frå Trondheim! Stikkordet er vel snø... Eg fekk frøkna avgårde på jobb, og fekk hjulpe nabodama fram etterpå. Og her vi bur er det slett ikkje uvanleg ille. Er nok mykje værre andre stadar i byn! Eit evenement i ettermiddag, så er det helg, og berre å stålsette seg for arbeidsveka neste år. Først: Male lister på eit rom som skal bli oppgradert heimekontor. Heimekontor viser seg å fungere dårleg i 2025, så satsar på at det rommet blir ganske lite brukt...

Elles les eg at eg skal unngå å prøve å få gullkort på BA dette året også :) :fly:

God morgen fra LA100. Straks klare for takeoff og noen dager med pisco og vin i Elqui-dalen ��

G’morgen fra Kysten. Står over morgenkaffe på balkongen i dag. Null grader frister lite, selv med vakker soloppgang.

Siste dag her i Myrtle. I går ble det litt spotting, putt-putt og vandring langs boardwalk’en. Så vi er flinke turister.

Straks frokost før jeg tar min time langs stranden.

Da er det tid for hjemreise til Europa!

Det blir med Thai sin eldre B777-300ER. Den har riktig nok eldre konfigurasjon men det får bare duge. Hva gjør man ikke for å slippe å fly economy på Long Haul?
Og dessuten; “life begins at the END of your comfort zone 😉

Good natt!

God kveld fra Granka. Her har vi brukt dagen på noe så teit som Acuario Puema del Mar og det var faktisk skikkelig stas. Ikke noe abusement park med delfiner og sånt.

Nå blir det snart mer kjøtt og vin.

Ha en best fredag

God morgen fra Kamala.

God kveld fra Granka. Her har vi brukt dagen på noe så teit som Acuario Puema del Mar og det var faktisk skikkelig stas. Ikke noe abusement park med delfiner og sånt.

Nå blir det snart mer kjøtt og vin.

Ha en best fredag

Enn sånn abusement park ble jeg lettere forundret over å finne oppi fjellene sør på øya da jeg pedalerte meg rundt der i fjor vinter

Back