Dett i desa her i sør!
Forkjølelsen har gjort sitt inntog, og man sitter her på kontoret med desa i en klut.
Og som jeg har drømt i natt! Skulle ut og fly Asiana i F. 747 må vite, men da jeg stod i gaten og tittet på flyet var det litt underlig, for det hadde form som en firkant helt foran. Og cockpit vinduet var da helt flatt. Tenkte med meg selv at det der var ikke særlig aerodynamisk. Gikk så ombord. Gangbroen til flyet minnet merkelig nok om den på Hjortnes i Oslo som Color Line bruker. Overraskelsen var større da man kom ombord og ble geleidet inn i neseseksjonen hvor Firstclass ligger. Til min overraskelse bestod hvert "sete" av et spisebord for 6 personer, samt et skrivebord med kontorstol. Spisebordet var dekket opp for stor middag til 6. Samme hadde alle de andre 9 plassene ombord der i neseseksjonen. Så den må jo ha vært utvidet en del. Kan det være pga den firkantede formen på flyet? Jeg lurte jo litt på hvor man skulle sove. Kanskje de rigget til seng oppå bordet etter man hadde spist. Og hvem var de andre 5 man skulle spise med? Noen fra business som de skulle invitere frem kanskje?
Vel vel! Det får jeg nok aldri svar på. Men drømmer kan jo være nokså morsomme innimellom. Det er vel derfor jeg drikker!
Hæppi torsdag evryvån!
BF:cool2