God morgen fra hovedstaden.

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Nå er det pakket og klart og senior henter meg straks for transport til OSL. En fantastisk langweekend i gamlelandet er over og det er virkelig noe møkk å si hadet til jentene igjen :(

Plaster på såret er Lufthansas 747 hjem.

Nyt dagen.

God formiddag fra Vung Tau, Vietnam. Etter å ha vært i overkant av 2 uker på landsbygda hjemme hos konas familie, skal de siste 4 dagene før hjemreise brukes ved stranda...:)

Mornings fra Tjøme. Solen skinner og sommeren er tilbake. Blir uansett noe ufrivillig dratt med i en barnedåp straks. Så en tur til Mormor i Sandefjord før det bærer hjem til Oslo. Ha en fin dag

God morgen fra Vigra lufthavn, Sitter å venter på LN-NOR som skal ta meg og min far til OSL. Vi skal få prøvd Dreamliner'n til Gatwick i kveld. :) En riktig god dag til alle forumister ;)

God morgen fra Stavanger.

Strålende vær ute, og indretjeneste i huset i dag.

En bedre dag ønskes dere alle! :D

For ettermiddag fra Kjøpesenteret på Jessheim. Da var det slutt på morroen, og turen er nå satt nordover, denne gang i retning Mosjøen. Har strengt tatt ikke vært der før, så det blir et nytt bekjentskap, om enn ikke i veldig mange timer. Fortsetter nordover i morgen.

Urk og Gulp fra Skaun!

Utørst, uvåken, uvel.......

Jaja, alt bli likar i morra! :)

Kim

Blurp fra hjemmefra. Her har man trimmet med sykkel og planker og push-up(s).

Elefanten begynner å bli møkklei slankingen og mener seg utsatt for et DoS-angrep fra Pappa. Han vil ha Japp, men blir nektet service.

I kveld skal jeg faktisk flytte inn på Losby gods og bo der en natt. Ett av gårsdagens akutte infall...

Ha en fin søndag i solen.

Tjohei fra Telemark en plass. Gamlingene skal straks kjøre meg ned til Geiteryggen. Så blir det hjemover med den herlige routingen SKE-BGO-TRF-SVG. Skulle gjerne hatt plass på en smågris fra Flesland til Sola. Men sånn er det når man reiser Norge-rundt med Widerøe;)

Får ihvertfall poeng å samle på, om ikke annet.

G'morgen vestsørøstfra! Her har Klagende Hund vekket meg jevnlig hele natten .. etter at han begynte å ville fjerne bandasjen på kneet, var det ingen nåde - krage måtte på - og det var lite populært. Burde kanskje slengt rævva hans ut på terassen, men hadde ikke hjerte til det heller. Forhåpendtligvis går det seg til ...

Spås sol og fint i dag. Straks i gang med å sveive igang frokost til guttungen og meg. Pannekaker kanskje ...? Mor dukker vel opp i løpet av dagen. Det skal ha vært livat i Georgia Dome i går kveld ....

God morgen fra Bislett, merker det på formen nå at kombinasjonen av å komme hjem fra ferie og omtrent dra rett på by`n ikke nødvendigsvis er så komfortabelt dagen etter. Satser på at opphavet har maten klar når jeg kommer ut med hurtigbåten etterpå, først må jeg bare orke å traske meg bortover til 12`vern!

Ha en fin dag!

Re: Re: God morgen fra hovedstaden.

God formiddag fra Vung Tau, Vietnam. Etter å ha vært i overkant av 2 uker på landsbygda hjemme hos konas familie, skal de siste 4 dagene før hjemreise brukes ved stranda...:)

Om minnet mitt angående vietnamesiske stedsnavn er korrekt så skal ikke vi så langt unna der på tirsdag. I Bangkok har man forøvrig vært maks turist i hele dag og passe sliten. Butikk med flymodeller er det eneste som står på planen min imorgen egentlig

Ettermiddag fra det Sørlandske!
Dette har vært en dorsk helg. Ikke mye å skryte av egentlig. Nå måtte jeg en tur på jobb for å kunne rekke noen tidsfrister i morgen.
Arbeid kom og du skal motstand finne.

Grått og trist ute, vind, nesten så man ser høsten komme. Mørke tider foran oss, ingenting gøy og se frem til. Er det rart jeg drikker???

BF:cool2

God ettermiddag fra hovedstaden! Etter snart 11 år som Osloborger tenkte jeg det var på tide å få krysset av Forsvarets flysamling og SAS museet på listen. Brukte anledningen til å ta en liten lur og mimre litt i de gamle biz setene:)

ImageUploadedByTapatalk1375633629.192184.jpg

God efta fra den, for anledningen, innleide verandaen.

20130804_173707.jpg

God ettermiddag fra philly. Våknet til et par ubesvarte anrop fra US scareways, og etter litt krangling med to agenter der ble jeg booket om på en E190 RDU-PHL, istedet for den tidligere flighten CLT-PHL, som jeg bevist hadde forsøkt å unngå... Nuvel, jungeljetten hadde first class, dog ikke envoy-seter som opprinnelig planlagt, og man sitter nå med et glass prosecco i us airways Club i Philly. Ferien er såvist over snart...

God ettermiddag fra nz-loungen på LAX. Har vært mye kluss med at gullstatus i Eurobonus ikke er synlig i mange av systemene til Air New Zealand. Håper koffert uten priority-tag dukkker opp på OSL mandag.

Men hvorfor i alle dager står et fly fra Startour rett utenfor vinduet her?

Last edited:
Back