• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra gullstuen på OSL

LNv22

ScanFlyer Gold
God morgen fra gullstuen på OSL

God morgen!

Sitter i skrivende stund i *Gold / Scandinavian lounge på OSL med en kopp kaffe før LH skal ta meg til CDG med rute LH865 og LH1035.

Skal besøke en kamerat som arbeider i Paris, hvor vi tar tre dager for så å ta en uke i huset på rivieraen.

Ønsker alle en flott dag!

Last edited:
Re: God morgen fra gullstuen på OSL

Å fy fasan nå skal det bli godt med langfri. En time så er det jetfart hjem. CYA

God natt fra Ft Lauderdale. kofferter er pakket, men selv om man ikke har sett kåken på fire uke skal man fortsatt ikke hjem. JetBlue til SXM med mellomlanding i SJU venter imorgen. På St Maarten venter ett stk seilbåt hvor man skal tilbringe neste uken. Tror det skal gå helt greit det også.

Morn fra Forus. Denne nattevakten går mot slutten og det skal bli godt med noen dager fri gitt. Blir nok en del "indretjeneste" i leiligheten. 14 banankasser skal pakkes ut av. I tillegg trenger jeg et stuebord og litt annet stasj. Så jeg skal nok få helgen til å gå unna.

God morgen fra Skogen. Da junior ikke ville sove lenger fant jeg ut at det var like greit og overlate han til mamma og komme meg på jobb. Få om ingen planer i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra øyen Unguja. Etter en god og langsom frokost skal nå atskillige timer inntas i horisontalen med høy solfaktor.

Ha en god en alle som sløver i solen.

God morgen! En tur innom jobben før en to ukers. Det blir bra!
Ha en fin dag!

God morgen fra DY742
Flott flyvær idag og matfestivalen i Trondheim venter. Så får vi se om Radisson Blu Royal Garden er grei og gir oss en oppgradering denne gangen :D :D
Ha en strålende dag forumister :D :D :D

God morgen fra en solfylt Oslo nord - kort arbeidsdag - gjør ikke noe.

Ha en god helg folkens.

Jan

God formiddag fra skogen her også. Nesten samme skog som Someone, bare litt lenger opp i høyden på Sykkel. Ferien går mot slutten, får nyte siste sommerferiedag 110%. Ha en fin dag du også!

God ettermiddag fra London. Må en rask tur til Oslo den 11.09, booket SAS slik at jeg forhåpentligvis kan være først ute med loungerapport fra LHR T2 :)

Ellers skinner solen. Ha en bra dag

God ettermiddag fra Varna. Blir ønsket velkommen overalt, helt uten statuskort. Nå fisk og øl. God fredag!

G'morgen, ja .. her i vestsørøst titter såvidt solen frem etter et par dagers fravær. Men det spiller ingen rolle - fortsatt fire arbeidsdager før jeg kan ta helg. Sånn er'e!

På St Maarten venter ett stk seilbåt hvor man skal tilbringe neste uken. Tror det skal gå helt greit det også.

Du får legge deg og duppe utti her en plass .. ;) Presidente'n på Sunset Bar smaker også helt OK. :up:

00e.jpg

God ettermiddag fra Rhodos!
Er ikke mer å si enn, Mythos.. Skål. 34 og helt greit vær for tida :)

God ettermiddag fra Køben, nyter det deilige været!

Idag har vi fått med oss Klatreskogen, Tivoli, shopping og mer. På planen senere står Christiania, samt en bedre middag på hittil ukjent sted.

Da en super dag!

God ettermiddag fra Radisson Blu Caledonien Kristiansand. Ned med SAS i går kveld. Bussgate fra 14b-50 gjorde at vi kom agårde et drøyt kvarter over tiden, men landet vel 3 min sent. Helt grei tur ned hit. Ble oppgradert til Businessclass rom pga Consierge sa de, men gud for en tragedie av et varmt, klamt og slitent rom. Sovna vel 05.30 idag tidlig. Litt piping i resepsjonen idag hjalp godt. Ble suite istedet, så godt å hive seg på sofaen etter en LANG (plikt)dag i dyreparken. Ny runde med Julius, Kabelsatan og Kardemommeby i morgen.

Nyt aftenen folkens!!

God ettermiddag fra Radisson Blu Caledonien Kristiansand. Ned med SAS i går kveld. Bussgate fra 14b-50 gjorde at vi kom agårde et drøyt kvarter over tiden, men landet vel 3 min sent. Helt grei tur ned hit. Ble oppgradert til Businessclass rom pga Consierge sa de, men gud for en tragedie av et varmt, klamt og slitent rom. Sovna vel 05.30 idag tidlig. Litt piping i resepsjonen idag hjalp godt. Ble suite istedet, så godt å hive seg på sofaen etter en LANG (plikt)dag i dyreparken. Ny runde med Julius, Kabelsatan og Kardemommeby i morgen.

Nyt aftenen folkens!!

Hoho jeg ble oppgradert til suite på det hotellet for to uker siden med Concierge. Dette med billigste rom bestilt. Så kan godt være at du var uheldig med personen i innsjekk.

Go kveld fra gullstovan. LYR venter. Båttur til Pyramiden i morgen etter det jeg fikk anbefalt fra forumet så får det heller være at jeg tar et senere fly ned fra LYR via TOS på søndagen så jeg får sett litt i Longyearbyen også. Men er europeisk konsept på vei oppover så det kan jo være greit å tømme tralla til SAS i kveld tenker jeg. Neida (joda, neida) - og to hele dager i Dyreparken høres slitsomt ut... Heldigvis greit å være voksen i et voksent følge så man kunne gjøre ting i litt raskere tempo enn med unger.

Men nå er det nesten verste av alt er at jeg ikke rekker innom Nordpolet, men alkohol burde være greit å nedprioritere. Handler jo allerede mye taxfree på mange utenlandsturer. Jeg vil jo si at man har et problem om jeg hadde prioritert Nordpolet fremfor opplevelser. :p

Last edited:

Hoho jeg ble oppgradert til suite på det hotellet for to uker siden med Concierge. Dette med billigste rom bestilt. Så kan godt være at du var uheldig med personen i innsjekk.

Go kveld fra gullstovan. LYR venter. Båttur til Pyramiden i morgen etter det jeg fikk anbefalt fra forumet så får det heller være at jeg tar et senere fly ned fra LYR via TOS på søndagen så jeg får sett litt i Longyearbyen også. Men er europeisk konsept på vei oppover så det kan jo være greit å tømme tralla til SAS i kveld tenker jeg. Neida (joda, neida) - og to hele dager i Dyreparken høres slitsomt ut... Heldigvis greit å være voksen i et voksent følge så man kunne gjøre ting i litt raskere tempo enn med unger.

Men nå er det nesten verste av alt er at jeg ikke rekker innom Nordpolet, men alkohol burde være greit å nedprioritere. Handler jo allerede mye taxfree på mange utenlandsturer. Jeg vil jo si at man har et problem om jeg hadde prioritert Nordpolet fremfor opplevelser. :p

Uheldig med innsjekk kan du trygt si.
Makan til uengasjert kvinnemenneske er det lenge siden jeg har møtt.
Vippa diskret fram Consiergekortet og spurte om det var registrert.
Fikk bare jada, har jo oppgradert deg da.. Men herregud, forventer ikke suiter over alt jeg er, men det er den mest latterlige oppgraderinga jeg har vært borti.

Jaggu mer service hos hun jeg traff på idag, så nå blir det fryd og gammen her resten av helga. ( bortsett fra 8-9 nye timer i dyreparken med jr. I morra da)

Back