På vei til EWR. Ikke flytog i dag og en mengde kjeltringtaxier på Lillestrøm stasjon kl 0455. Disse , uten å nevne selskap, som har turbofart på taxameteret. Jeg vet hvilke, men bruker kun Nedre Romerike som er direkte fair. God helg..
Hmpf ser må at buss for tog kun gjelder Lillestrøm og sånt rundt Oslo. Hvorfor i helvete satte SJ oss av i Karlstad da?
Ja det er nok den mest sannsynlige årsaken. Der har de jo mannskap på plass. Og er vel alltid personalbytte der. Men men bussen kom nå frem så her er man på t-banen. Rammer uansett få reisende. Er ikke mange som var ombord, bussen var ikke full en gang. Heldigvis var det direkte Oslo så man slapp å kjøre via Arvika og Kongsvinger. Var en buss som ble sendt dit tror jeg.Kanskje mer praktisk for SJ å parkere/snu toget der enn nærmere Oslo?
(Bare gjetter, altså)
På vei til EWR. Ikke flytog i dag og en mengde kjeltringtaxier på Lillestrøm stasjon kl 0455. Disse , uten å nevne selskap, som har turbofart på taxameteret. Jeg vet hvilke, men bruker kun Nedre Romerike som er direkte fair. God helg..
God tur - her er det 130cm pudder omtrent rett utenfor døraHei fra gullstua i CPH. Her skal man chille i 3-4 timer før flyet til NRT. Er blitt femte skisesongen på rad nå, slik at det føles som å reise hjem, evt. som en (årlig) pendler tur. Gledes til ski og snø, onsens og Japansk mat - virkelig heaven on earth for oss powder hounds [emoji5]
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.