God morgen fra Gotland

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
Morn morn! Her våknet man av dønningene som bryter mot land utenfor her. Grei lyd å våkne til! En formiddags avgang med SAS og ATR tar meg etterhvert til Arlanda. Først siste rad i flyet som er Plusness deretter første til OSL. Litt kort opphold egentlig, sa det til hun som driver stedet ved innsjekk i går. Da sa hun: Men du liker jo å fly... Joda, nesten litt flaut hun husket det etter en måned. Vel, i slutten av juli skal jeg hit igjen litt lenger med min kone.
Ha en flott tirsdag alle sammen! :)

Last edited:
Glad morgen fra Verdens Ende. Blå himmel, sol og nok kaffe...deilig morgenstund. Da blir det vel snart et morgenbad. Ferie:-)

Good morning fra et sted oppe i Groruddalen - sitter på kontoret med en svart kopp kaffe og sola har varmet kontoret så jævlig denne morgen - rene badstuen.

Ha en flott dag der du er.

Jan

God morgen fra Grønland. Solen skinner og i går dumpet det ned et brev i postkassen med avsender Statens Vegvesen. Endelig alle papirer i orden for registrering av MC, så da er det Risløkka neste. Ha en strålende tirsdag[emoji3]

God morgen fra trikken. Som nevnt skinner solen i hovedstaden, selv om det ennå var litt kjølig i bare skjorte. Feriestille på jobb, hvilket passer bra da jeg uansett må få unnagjort et par ærend. Ha en fin dag

God morgen fra flytoget. Siden NSB har kansellert alt og halvparten av flytogene også er kansellert så kjører Flytoget med bare ett vognsett og ikke 2 som vanlig. Det er norsk logikk på sitt beste. Blir spennende å se hvor lang køen er i passkontrollen. Noe tid til lounge tør jeg ikke ta idag.

Ha en god en alle som ikke er imponert av norsk logikk.

God morgen fra Ruters grå. Sommerruter betyr mer folk på de banene som går så her er det ingen sitteplass

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God morgen fra Torshov. Her er det gjemmekontor, før man setter snuten mot barte-byen i ettermiddag. Spennende om det er flere enn vanlig på flybussen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra flytoget. Siden NSB har kansellert alt og halvparten av flytogene også er kansellert så kjører Flytoget med bare ett vognsett og ikke 2 som vanlig. Det er norsk logikk på sitt beste. Blir spennende å se hvor lang køen er i passkontrollen. Noe tid til lounge tør jeg ikke ta idag.

Ha en god en alle som ikke er imponert av norsk logikk.

Jøss hvordan gikk du frem for å få visum til Aserbajian (regner med at det er dit du skal ut i fra din signatur)? Nei vent Dublin kanskje. Jaja spørsmålet mitt blir uansett ikke noe mindre irrelevant.

God morgen fra Oslo sentrum. Trafikken på E18 hadde ikke fått med seg at det er ferietid. Good day!

Jøss hvordan gikk du frem for å få visum til Aserbajian (regner med at det er dit du skal ut i fra din signatur)? Nei vent Dublin kanskje. Jaja spørsmålet mitt blir uansett ikke noe mindre irrelevant.
E-visa online. Raskt og enkelt, se sidene til UD. Måtte bare laste opp jpg av bildeside av pass og svare på om jeg hadde vært i et lite okkupert område mot Armenia. De som har tenkt besøke området bør reise til Aserbaidjan først, motsatt blir vanskelig.

Galway står først på planen nå.

God fomiddag fra Igalo!

Spaserte i går inn til Stari Grad, etter at robertaas sa han hadde vært der. Var en fin Borg med flott utsikt over Adriaterhavet og innseilingen mot Kotor/Budva. Så har jeg vært der også!

Svipptur til Dubrovnik i helgen, så tror jeg det blir en taxitur opp til Bosnia og en sør til Albania. Sånn bare for å se litt og krysse av i boka :)

Stranda i ettermiddag, små 37 grader her i dag!

Kim

God morgen fra MUC, nye satellitt med K gates. Fin LH tur i C, videre C til FCO. Perfekt inn på K3 ut K4, Senator ved K11 :lol:

G`mornings fra Sola. Kan melde om strålende vær på disse kanter. På kontoret roer det seg ned nå, det ryddes unna og en er snart klar for fri resten av uka.
Ha en glitrende flott dag :)

'formiddag fra beste stoppen på 2ern!
Trefellingen utenfor virker å være over, så kanskje er det trygt å prøve puten etter nattens dont i samfunnets tjeneste. Hvis det ikke bare er lunch da...
Klippegjengen glimrer med sitt fraværende totaktshelvete, sikkert i samråd med sagegjengen, også kommer de i morgen i stedet.

Last edited:
God kveld fra øst Europa. I morgen går turen videre herfra (ARN) til FRA og MAD. Sjallabais!

Back