God morgen fra Göteborg

Re: God morgen fra Göteborg

Og Norge fastslo i dag at USA med 5 smittede pr. 100.000 er for farlig og stoppet for at Nordmenn bosatt i USA kan besoeke familie i Norge uten karantene hotell ;)

Som norsk og fullvaksinert slipper vi vel unna om vi får registrert vaksinen i Sysvak. Leser det ihvertfall slik ..

Som norsk og fullvaksinert slipper vi vel unna om vi får registrert vaksinen i Sysvak. Leser det ihvertfall slik ..
Det endret seg i dag - det var som du beskriver frem til 23:59 Juli 8 2021 - fra midnatt er det ingen kjære far med gå rett i karantene :rolleyes:

Det endret seg i dag - det var som du beskriver frem til 23:59 Juli 8 2021 - fra midnatt er det ingen kjære far med gå rett i karantene :rolleyes:

Les unntakene. Din kjære far med fullvaksine gjort i Norge trenger ikke karantene. Du og jeg med utskrift fra MyChart er jeg litt mer usikker på, selv med registrering i Sysvak ..

Les unntakene. Din kjære far med fullvaksine gjort i Norge trenger ikke karantene. Du og jeg med utskrift fra MyChart er jeg litt mer usikker på, selv med registrering i Sysvak ..

Ikke kjaere far men lille meg som i gaar kunne kom paa besoek uten karantene - men i dag ryker det rett i karantene i 10 dager - Ferd Berfel wins again !

God morgen fra frokosten på Scandic Mölndal. Ungene har spist opp og nå blir det å slappe av med en kaffekopp mens de herjer på lekerommet.

I Göteborg utan att ge besked!? MAKAN! :old

Back