• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Forus

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Da var det mandag igjen og man i gang med ny uke og nye muligheter. Det gjenstår å fylle opp dagens første kaffekopp. Så er det bare å se hva denne dagen vil bringe av aktiviteter. Ha en fin en!

Mornings fra Oslo. Kampen i går mellom Liverpool og Solskjærs disipler var trauig affære. 0-0 ebba det ut i. Jaja sånn er det. Får se hva jeg gjør i dag - har nok litt å gjøre på litt ulike fronter. Blir spennende å se hva slags tiltak som gjelder nå, her i Oslo blir det nok ingen forskjell fra tiltakene som har vært. Vi har jo vært tørrlagte i over 2 måneder nå her i byen. Spent om det er noe uteliv å åpne igjen når det igjen blir lov.

God morgen fra Hvalstad. 50% av arvingene levert, så må snart ut en tur til. Men i mens, litt espresso. Litt for mange Teamsmøter for min smak i dag, men litt trening få jeg presset inn. Ha en fin dag

God morgen fra hybelen i Bergen. Ingen jobb i dag da ekspertene på Haukeland skal romstere litt med nåler og store maskiner. Grått og kaldt her, og mye is og sånt på fortauer og sideveier.
Ha en fin fin mandag :)

God morgen fra bortekontoret på en flyplass i nærheten av _Jessheim

På god vei til å tømme kaffekanna og sliter litt med motivasjonen til å komme skikkelig i gang med dagen.
Halve kontoret befinner seg ennå på hjemmekontor, noe som er helt kurrant for oss som sitter her i hver vår ende.
Ettermiddagen blir vel i logistikkens navn, tenåringen skal på trafikalt grunnkurs, så det skal vel hentes og bringes.

jaja, bare to dager igjen til Onsdag, og da er vi halveis til helgen

S

God morgen fra hjemmekontoret. Her har man mailet litt og det ser ut til å være en rolig dag i dag. Det er i og for seg greit. Så da blir det vel snart fint å fikse litt lunch.

Venter også på svar på lørdagens koronatest. Synes det hadde vært kjekt å få den snart siden man er i karantene i ventetiden. Håper at vår ikke er en av de som tar 3 døgn. Svigers tok et par timer før oss og fikk svar i går morges. 99% sikkert negativ men allikevel.

Ha en fjong dag :)

Hei fra Kollen. Ferdig med å lage en presentasjon - nå har jeg plutselig blitt en av de irriterende som må lage langt flere sider en nødvendig - det er bare så masse man ønsker å formilde.

Håper på en tur i marka straks og i kveld blir det lokal pizza med litt trimming.

G’morgen, ja .. mandag er fridag, men uken blir preget av Teamsmøter her og. Og siden jeg er i ukurant tidssone, må jeg finne meg i det meste. Unntatt møtet klokken 0400. Der takket jeg pent nei takk ...

Skiftsystemet vårt er fortsatt i lockdown etter nyttår, så ikke helt sikker på når jeg jobber neste gang, men får høre litt rundt.

Kaffe og frokost overstått. Snart kommer pleiersken. Hun hadde store smerter fredag etter å ha fått vaksine (moderna), så det blir spennende å se hvordan det gikk videre ..

Slik går no dagan ....

Da var testen negativ og det feires med Munkholm og filmperlen Battleship.

Og ikke bare det. Etter i morgen, overimorgen og overioverimorgen er det overioverioverimorgen. Det er fredag. Da kan man feire mer. Stas.

Back