• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Det er mandag, ny uke osv, bla bla bla... Hva mer kan mani si, enn at det er ca 52 mandager for mye i en uke! :p

Ha en fin en! :)

Hva mer kan mani si, enn at det er ca 52 mandager for mye i en uke! :p

Og jeg som trodde det bare var en :p

Vel, på tide og komme meg på jobb. Pga møter ser det ut som det blir er Præriedag. Kona får venninnebesøk i kveld så leter frebrilsk etter noe og finne på. Ha en fin dag

Forresten, den tåa jeg i går smalt inn i et stolben gjør akkurat like vondt som fryktet når jeg putter den ned i et par moteriktige dresssko. Ja ja, jeg får være han i sokkelessen i dag :p

Last edited:
Goden morge`n fra Oslo nord - sola skinner på en blå himmel - bare 7 garder denne morgen - men gleder meg til 20 grader utpå dagen. Møtene starter i dag kl 9: 00 og del rappoerter må lages ferdig før det - ha en god mandag.

Jan

God morgen....eller ettermiddag fra sunny Bangkok :cool:
Må si at Lufthansa imponerte godt.
Jeg satt i 16A som er første rad i economy. Gode mat, entertainment systemet var knall bra med egen skjerm som var stort og meget følsomme. Så utrolig mye bedre enn det som var før.
Ankom Bangkok og gikk ut flydøren 09:49. Klokken 09:59 var jeg i taxien!!! :lol:
Hvem hadde trodd at flyet skulle parkere med gaten som var rett med passkontroll! :up:
Uansett....hadde kun håndbagasje og suste rett til Marriott hotellet. Ble oppgradert til et supert rom og bare digger det her.
Kos dåkke der oppe i norge! :)

God morgen fra Radisson Blu Scandinavia, København. Inntar en heller usunn frokost bestående av bacon og wienerbrød. Siste dagen i København og planen er å få brukt årskortet på Tivoli en siste gang i år.

Hjemreise er kl 17 fra CPH via OSL (flyr jo ikke direkte når man har fått bonus challenge!)

Ha en flott dag :)

ed9c0057e6824611f0c64ce56e54b428.jpg

God formiddag fra Trondheim
En trist helg er over etter at min svigerfar fikk et illebefinnende og døde fredag morgen..... Tar litt tid å komme seg etter sjokket, men trøster oss med at han har det bedre nå.

Heldigvis har man nære familie og unger som tar en tilbake til hverdagen. Uken blir vel så som så, men det går seg til... :)

Ha en flott dag folkens :D

God morgen fra San Jose.. Oppe tidlg, 04.45, 5 timers busstur til Stillehavskysten og Hilton Papagayo, all inclusive...:up:

Kondolerer, Frode .. :(

G'morgen fra Vestsørøst. Vært litt travelt med media og interne etterforskningsorganer etter at det kom ut hvem som sto bak problemene i SAS forrige uke. Disiplinære grep er tatt og vi håper på en rolig arbeidsdag.

10687478_10152259092061036_4709351121593238722_o.jpg

Kanada-Kåre i midten er forøvrig han som driver SAS-chat'en.

Skyet, knapt 20 grader. pefekt å sitte med åpen dør. :)

Kondolerer, Frode .. :(

G'morgen fra Vestsørøst. Vært litt travelt med media og interne etterforskningsorganer etter at det kom ut hvem som sto bak problemene i SAS forrige uke. Disiplinære grep er tatt og vi håper på en rolig arbeidsdag.

10687478_10152259092061036_4709351121593238722_o.jpg

Kanada-Kåre i midten er forøvrig han som driver SAS-chat'en.

Skyet, knapt 20 grader. pefekt å sitte med åpen dør. :)

Åj åj, var det noen som snubla i nettverkskabelen etter litt for meget elgdosis?

Back