• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra DXB

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Ti timer søvn er ikke ofte vi opplever for tiden. Nå er det uthvilte ned til lang frokost hos hoff-kokken på Al Qasr og så på Summer Salt Beach Club hvor pulsen skal bli enda lavere. Nyt dagen.

Last edited:
Mornings fra Hvalstad. Godt jeg ikke trenger ti timer med søvn sier nå jeg. Planen etterpå er å ta med eldstemann i slalombakken så han kan teste sine nye ski. Men i mens: espresso. Ha en fin dag

Uthvilt her på Ris også:-)

God morgen - nå er det Nespresso og nyheter på nett, radio og papir. Formiddagen byr på en treningsøkt før det blir nok et middagsselskap i kveld. Ha en bra søndag der du er også.

God morgen fra Bærums verk. Ute har mildværet overtatt igjen. Frokosten inntas før kursen settes mot OSL for andre gang denne jula. I dag er det Thai som venter på meg. 2 uker i Bangkok og Koh Kod, en øy ved Koh Chang, blir nok bra.

Uthvilt her på Ris også:-)

God morgen - nå er det Nespresso og nyheter på nett, radio og papir. Formiddagen byr på en treningsøkt før det blir nok et middagsselskap i kveld. Ha en bra søndag der du er også.

...og der var faktisk Flyprat og vår egen gustavf en del av nyhetsbildet. Bra intervju i Nordstrands Blad.

Mornings fra Kraków. Hjemreise i dag med Wizzair. Nå kom det jo en fra hotellet også og vil ha meg ut. Utsjekkstiden er 12. Skjønner jo at de vil vaske altså men tja.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Morn fra Bergen.

Her er det ikke så mye å si.
Relativt tidlig våken og grei form etter gårsdagens gin inntak tatt i betraktning. Bareksten har jo gin som er 60% . Farlige greier.

Innsjekket med DY er gjort. Blir London i morgen for litt nyttårs feiring. Skal få testet ut den nye håndbagasjen som eg fikk til jul. Hvordan pakke innenfor 10 kilo er dagens utfordring og nytt for meg som er vant med sas.

Paracet fri søndags hilsen ønskes.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra en senator lounge i MUC. Her er det litt avslapping før boarding av neste balje til Osaka Japan. :) Fin tur til MUC som tok bare 1 time og 36 minutter. Er ikke det ganske raskt?
Neste Lufthansa fly er en A350-900 og Premium economy skal prøves ved bulk head så første rad. I hvertfall bedre enn economy! Tilbake er det ANA i Biz. :)
Ha en fin en!

...og der var faktisk Flyprat og vår egen gustavf en del av nyhetsbildet. Bra intervju i Nordstrands Blad.

Vi skaper nyhetene, for små verdier av nyheter.

Jeg har faktisk ikke lest intervjuet, men skal se om jeg finner avisa til salgs i nærområdet.

Jeg har faktisk ikke lest intervjuet, men skal se om jeg finner avisa til salgs i nærområdet.

De har salg på nettet for 5 kr for 5 uker. Er nok beste dealen.

God morgen fra Wigan. Her er det sløvemorgen før man skal se storkampen Accrington-Burton om noen timer. Må vel få logget attraksjon Wigan Pier før den tid, slik at turist delen er fullført.

...ellers så koster en måned med Nordstrand Blad kroner 5,- :-)

God søndag fra regnfulle Stavanger, skulle nesten tro en var i Bergen. Her var en oppe ved 8 tiden og var ute på en kjøretur på morgenen. Ellers har det vert relativt sløvt fremfor TV.
Har også kikket etter flybilletter da jeg har to, mulig tre turer i Biz til Asia som skal bookes, men de gode tilbudene lar fortsatt vente på seg. Og om ikke noen av *A selskapene disker opp med noe bedre en det som nå ligger ute, da blir det oneworld hvor jeg i så fall vil oppnå shapphire status.
Ha en flott ettermiddag :)

God morgen fra Lommedalen. Det ser ut til at vi endelig har klart å bestille togbilletter fra Mumbai til Jaipur. Det var ikke bare enkelt. Vi prøvde flere forskjellige sider før vi endelig fikk det til. For øvrig første gang i mitt liv jeg har bestilt første klasse av noe som helst. Billettene kostet ca 450kr/pax mot 250 på 2 klasse. Vi bestilte på Jaipur superfast Express, med avgang Mumbai Centralstasjon (MMCT) 18.50 og ankomst Jaipur (JT)12.45 neste dag. PÅ første klasse skal alle måltider være inkludert.
Vi skulle også bestille eVisa til India, noe som maks kan gjøres 1mnd før ankomst og er flyet i rute så lander vi i Mumbai om 1mnd og 10 min. Men så viser det seg at det ikke er en mnd men 30 dager, så da må vi vente en dag eller to til. Da gjennstår bare visum til Srilanka.

Last edited:
God ettermiddag fra Groruddalen, stedet hvor man går fra snølagte veier, plener, fortau til bare veier, grønne plener på noen timer. Det går mot vår i allefall :) Ha en flott fridag videre.
Jan

God formiddag fra Fnat Palmas. Her synger et Spansk band utenfor vinduet i gamlebyen. Litt fint å bo i denne delen av byen ettersom det nesten bare er Spanjoler her og ikke masse Skandinaver og Briter i ManU trøyer, crocks med sokker og avklipte olabukser.

Til lunch (frokost) i dag blir det å tusle ned til tapasbaren Bodega 1890 for litt ost, serrano og scampi. Der har vi vært hver dag frem til nå, så det kan ikke slå helt feil i dag heller.

Elefanten har fått fyllt opp minibaren så han skal vel stort sett sitte på verandaen og jobbe med innholdet.

Godt jobbet til Gustav og ha en fin dag alle sammen

Her noe lenger vestover har man akkurat fyrt opp EDB-maskinen og det forberedes til arbeidsdagen begynner. Ingen minibar, men har en skuff med litt godsaker i. Slutt på norsk julemarsipan, men Aldi har tysk og belgisk sjokkis i diverse varianter, så man overlever.

Og Svigerbeistet er 80 i dag, så hun må jo feires. Har kjøpt en ballong.

Vått og småmørkt ute, og sånn skal det visst holde seg. Temperaturen er imidlertid nesten på t-skjortenivå. Det skal visst imidlertid endre seg etter at en front feier gjennom her i kveld eller til natten. Oh well, det er jo vinter ...

God morgen fra Moss. Det har vært en fantastisk jul med familie og masse god mat.
Veldig mange det er som bestiller reise eller skal ut på reise... Nå fikk jeg lyst på en reise :)

Hva heter den tråden som Fnate laget for en tid tilbake om elefantene?

Ååååååhhhh... Hello sunshine :)
497ad0e05ca338888314eebf039a7d83.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Hva heter den tråden som Fnate laget for en tid tilbake om elefantene?

Om du går via profilen hans og velger «Find all threads started by Fnate” så finner du den kanskje?

God romjulssøndag herifra. Her skjer det fint lite. Vaskemaskinen jobber, og jeg funderer på å plukke opp en gitar og være litt kreativ.

Bookingfingeren klør også litt.

Ha en god en [emoji846]

Back