God morgen fra DXB

nime

ScanFlyer Silver
God morgen fra EK sin F-lounge i DXB. Ca 1 time til boarding starter for turen til ARN. Ser ut som vi har hele F-kabinen for oss selv i dag. Kanonbra tur fra HKG, med flyvertinner som virkelig var friske og opplagte.

Ha en fin dag!

God natt fra Honolulu ... 12 timer etter dere... I morgen få en gubbebil fra Budget denne gang.. Øya trill rundt for n'te gang...

Ha en topp søndag i Indian Summer Norge... Herlig å se at den globale oppvarmingen endelig har nådd Norge...:colgate::lol:

God natt fra Honolulu ... 12 timer etter dere... I morgen få en gubbebil fra Budget denne gang.. Øya trill rundt for n'te gang...

Ha en topp søndag i Indian Summer Norge... Herlig å se at den globale oppvarmingen endelig har nådd Norge...:colgate::lol:

Hva med å hoppe på The Bus? He-he, da kan man jo drikke selv om endestasjonen på North Shore ikke er allverdens spennende sted da, men det er et resort som har en bar.

God morgen fra Sandaker. Solen skinner og det er på tide å hive litt appelsin, kiwi og mango i juicemaskinen min. Itillegg har vi en dyrelik det må kokes litt kraft på siden kona vil å suppe til middag.
Eller er det ingen nåde lenger: hyllene i boden må monteres og det må ryddes og skines der. Ulempen er at det utløser en følgereaksjon som innebærer mer rydde og fikse jobb i leiligheten. En liten innsats for arbeidsgiver kreves også, og siden VPN kodebrikken min ikke funker blir det en tur ut til Prærien......hvor var det timeføringsgaffelen min lå igjen?

Ha en topp søndag i Indian Summer Norge...

... Eller en Indian Monsoon i Mumbai?

God formiddag fra FS Mumbai. Passende nok starter elefantfestivalen nå. Den største festivalen i India. De feirer elefantguden Ganesh, så det er unødvendig å fortelle at Fnate er i ekstase. Får spørre Conciergen om det er mulig å orge noe sightseeing imorra.

Så får dere ha en fin dag hvorhen dere nå er. Om det er i EK F, prærien eller i Sponnodulu.

Morn fra handlesenteret på Yes Heim. Her har man sovd lenge og vel og om en time eller to etter sakte oppvekking skal man labbe over til terminalen og melde seg til tjeneste i et av de mange sete nummer 2A som flyr herfra.

-A

Grynt fra Bislett, at jeg ikke dro hjem etter fyrverkerishowet på kaia i går og havna på sportsbar for å titte litt Brækhusboksing..urk! Nuvel, enda godt det snart er en ny helg på dør og da får man også vel litt tid til å sove litt? Eller? :p

Været ser også bra ut så dagens spasertur går vel til nermeste valglokale.

Ha en fin dag!

God dag fra studentbyen. Dagens innfall i finværet var å traske t/r Sognsvann + en runde rundt med iskjøp i kiosken. Ble jo et par km det og det var egentlig ganske behagelig.

Etter mye om og men ser det ut som jeg valgte det flyet som var ladet. Ha en bedre høst hilsen 2A! :)

-A

Ps: boarding igjennom 1L er en uting. Masse folk som stirrer på laksen min!

Etter mye om og men ser det ut som jeg valgte det flyet som var ladet. Ha en bedre høst hilsen 2A! :)

-A

Ps: boarding igjennom 1L er en uting. Masse folk som stirrer på laksen min!

Bedre enn 1R, for da er du laksen din (om jeg forstod korrekt)

G'eeeeettermiddag! Da har man ENDELIG fått satt seg ned med kaffe og forum. Tur-retur med kjerringa til flyplassen og deretter til paintballbanen med guttungen og en kompis er nok til å fylle formiddagen.

Så da har man fortjent å sette seg ned og slappe av litt .... Snart blir det å sette seg på et annet kjøretøy - har noen mål med gress som må slås igjen. Og i morgen blir det enda noen timer bak rattet da jeg må opp og høytrykksspyle 'sommerhuset' til Svigermor. Blæh ... godt bensinen 'bare' er en dollar liter'n ...

Attachments

• faffe.jpg
    faffe.jpg
    66.3 KB · Views: 120
Back