• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Doha

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
- "don't you want to use the First class lounge, sir?"
- "But... can I do that?"
- "You have a first class ticket, sir"
- "I do?"

Så det har jeg tydeligvis. Ikke rart kontoen ser slank ut. Anyway - det som lå an til å bli full krise flight fra HKG ble helt ok. Begynte med masse ungeskrik og en som så på film på høyttaler... Men så satte jeg på headphones, tittet litt på Muppet Show og fikk en GT. Når jeg tok dem av igjen var alt mørkt og stille. Så da sov jeg hele resten av veien og er rimelig uthvilt.

Park Hyatt Dubai neste.

Ha en fin dag

God morgen fra Lillestrøm. Da var det blitt mandag og ny uke igjen. Meldt dårlig vær er det og. Vel håper på en jobbtur med fly på fredag! :) Ønsker alle en riktig fin dag! :)

Dæææven... ny pers:

08.10: touchdown på DXB
09.04: Sitter på hotellrommet. Ferdig tisset og med Co.. Pepsi i hånda.

Det er jaggu verd pengene med "Stora Rabarbra-paketet"

Glad feriemandag fra Rondaene. I dag blir det fjellturer for store og små. Blir nok et bad på 950 meters høyde også... Ha en frisk mandag du også:-)

God morgen fra en regnfull morgen fra Oslo nord/øst - sitter på kontoret og ser at det bøtter ned allerede denne morgen - ha en flott regnfull dag videre.

Jan

Første arbeidsdag etter ferie. Mye mennesker på Osl, blir jo litt grinete når det tar 20 min fra perrong til innenlandslounge... Sas følte også ansvar for å trimme vekk feriefettet mitt med gate B3. Litt sene blir vi også ser det ut for.

Håper været letter litt innen jeg er tilbake i ettermiddag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mornings. Her venter jeg på at 20-bussen skal dukke opp. Arvingen er levert i barnehagen og de store spørsmålet er om jeg husket sende med alt av skift og uteklær etter ferien. En tur ut med jobb for en matbit etter jobb. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgon från Göteborg,

Ser ut som om hösten kom idag, allt för tidigt. Plently att göra på kontoret idag så det är väl dags att sätta igång snart.

Ha en strålande måndag!

God mandag. Eller, strengt tatt ikke. Mandager er sjeldent gode. Trøtt som den berømte strømpa etter å ha "justert" døgnrytmen i natt.

Ut å fly til helgen, og det for første gang siden HEL-OSL i oktober i fjor. Usikker på når jeg sist gikk så lenge mellom to flyturer. Fant ut at det var greit med en liten "tilvenningstur" med noe mindre, før jeg skal flakse A330 til Newark neste måned.

Ha en god en :)

Regnfull mandag fra tiggerstaden. Har gått over til langbukser etter over en måned uten. Har til og med lagt solbrillene hjemme idag. Dette var grått og kjedelig. På tide å planlegge reiser til mer solrike områder.

Ha en god en alle som klarer se lyset i regntunellen.

God Morgen fra Bærums Verk. :) Her har det regnet over 10 mm på to timer. Kanskje det blir like ille flomtilstander i dag? Det frister å booke en reise til varmere strøk men av en merkelig grunn så ser jeg på billetter til YVR i oktober. ;)

God morgen fra Happy Bar og Grill, Varna! Her sitter man i shorts og solbriller. Brunsj type engelsk frokost underveis. Siste ferieuke påbegynt, flaks at den skal tilbringes i favorittbyen. God mandag alle med andre skjebner!

Shitty Morgen fra Gullkysten også kjent som regnkysten!

Regnet laver ned og metrologen sier det bare blir verre. Samtidig ser det ut som lungeviruset har fest på 5 uken! Og plutselig er det lenge til man skal fly også! Flaks man snart starter noen uker pappaperm!

Fin uke til dere alle! :D

Det frister å booke en reise til varmere strøk men av en merkelig grunn så ser jeg på billetter til YVR i oktober. ;)
Man vet jo at høsten kommer så det fint å planlegge i tide. Da kan man allerede sitte med billett til Vancouver i september mens det er varmere og før høstregnet kommer i oktober... og ved å være ute i tide kunne man sikret seg en slik tur til knappt 3k. :colgate:

Har booket helt frem til juni(Quebec City, 3k), men har fortsatt noen ledige spots å fylle frem til da.

Hei fra Stavanger. Villt deilig med ferie! En uke gjenstår. Borte bra, hjemme best osv. Bruker tiden godt og rydder både her og der og har oppdaget hvor enkelt Finn.no egentlig er.

G'moorgen! Varmt, fuktig og skyet ute. Ser ut som det skal bli noen fuktige dager fremove.

Hæljevakta er over, og det feirer vi med et par arbeidsdager til. Ferieavvikling ødelegger mitt vanlige fridagsmønster. Menmen - det går. Ser imidlertid ut til at guttingen og jeg blir våte i håret lørdag, når vi skal på utendørs Disturbed-konsert i Houston.

God morgen fra Rapid City, SD. Snart blir det tur ut for å jakte frokost og deretter en tur til Deadwood. I kveld blir det Sturgis, der Lynyrd Skynyrd står på programmet. Håper bare ikke det kommer monster regn som i går..

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Back