God morgen fra Doha

Da var man kommet seg til Fnatfurt og her drikkes det kaffe av flott kopp!

za5uqyme.jpg

Det skal jeg klare, det er sannsynligvis kun en 1-dags greie uansett :p

Husk at det heter Fly og ØL. ØL!!!

God onsdag fra den føderale ekspressen. Nok å henge fingra i, så en får sette i gang og gjøre seg fortjent til lønna. Ikke så alt for lenge til flytur heller, tror jeg. Neste måned en gang.

God middag fra Lillestrøm.. Sjekket inn på 39 I morgen. Gleder meg til møte neste lørdag, Martin versus BSSW:colgate:

God onsdag fra Sola, effektiviteten lenge leve...
Stille og rolig på kontoret for tiden så i dag ble de siste nettene på den nært forestående DM turen bestilt. Når jeg ser ut vinduet forstår jeg at gjentatt utsetting av våronna i hagen går mot slutten.
Ha en bedre ettermiddag.

God lunsj fra Cairo :)
Akkurat ankommet Radisson Blu Heliopolis.. tok ca 20 min totalt fra flytrappa til hotellrommet - slett ikke ille!

Tilbake til Doha igjen i morgen, og så hjem i "the pointy end" på 787. Blir aller første gang i 787, så det blir spennende! :)

Gled deg boeing 787en til Qatar er å anbefale i C.

God aften fra Cape Town. Nyter et glass Black & White whisky før kveldens tur på byen. Det blir enten Mama Africa rett over gata eller en tur på Waterfront i aften. Taffelfjellet ble besøkt tidligere i dag, sannelig bratt stigning opp mot fjellet på slutten. Viktig med gode sko. :lol: Helt grei dag med 32 graders varme og noen klager på det også.

Orker ikke flere drinker etter krokodille, struts, Springbook, Kudu og viltpølse på Mama Afrika. God stemning og god mat. Verst for Syklist-Blondina ved siden av meg i baren som fikk regningen, fordi noen tok oss for å være par.... :-D

Velger å overse AirbusTrond sine poster fra tid til annen og skuffer innpå litt kylling tikka masala og et glass vann i tåka i Oslo

Back