God morgen fra det sørligste Asia

Ståle

Amatør
God morgen fra det sørligste Asia

G´morn, at folket på Marina Bay Sands klarer å mekke god mat og bra fester kan jeg nå skrive under på. Klar for nok en fin dag i Singapore, ser ut til at sola kommer til å gløtte frem litt idag så varmt blir det nok.

Ha en fin dag! :)

Re: God morgen fra det sørligste Asia

God morgon frå Kuala Lumpur!

Det blei ein flott dag i går, dog ikkje i 17.mai-tog, men ein flott samankomst eller cocktailparty, i regi av ambassaden. Det blei servert (norsk?) laks og mykje god mat og drikke. Store norske flagg, og lysbildeshow av den norske naturen og dei norske toga gav litt heimlengsel....men det forsvant etter ei stund, når eg forstod at det var relativt kaldt og surt ein del plasser heime i går. Her ligger det vel stabilt på 30+ ;) Ikkje noko mindre i dag, og sola er framme her også som i Singapore. Snart helg!

Ha ein fin dag alle saman!

God kveld fra Vancouver. Her feires 17. mai med en kvikk-lunsj etter en lang dag :) En dag til så er det helg!

G'aften fra Coal Mountain. Her avsluttes aftenen med litt dyrt skotsk myrvann og splitterny DumDum Boys. Ingen ueffen blandng! Guttungen har fri fredag, så det betyr et par timer ekstra på øyet - o'lykke!

Heppsann fra Singapore. Mat i går kveld ble også for undertegnede inntatt på Marina Bay hos Mario Battalis Pizzeria

Hei og hå og en flaske med rom ble fasiten på Clarks Quay til klokka dæven, noe som betyr en sterkt redusert herremann i dag.

Skulle egentlig ha fri i dag med kun galamiddag i kveld, men man er blitt innkaldt til HQ på Exeter Road, så man må dessverre melde avbud på miniflyprattreff i dag :(

I morgen er det heldigvis slutt og man kan sette seg på flyet til Tokyo med over en uke ferie på tapetet. Flyet går KL 0710, huffameg

God 18Mai. Våknet trøtt og sliten etter en kanon17 Mai. Kjenner jeg er trøtt så misunner dem som har fri i dag, satser på en bra dag med sol i dag da.! Ellers blir det vel en rolig Fredag for meg, ha en bra dag forumister rundt i verden.

God morgen for siste gang fra Lambertseter.

Nå skal siste runde med forberedelser gjøres i heimen før flyttefolka dukker opp om et par timer for å ta med seg flyttelasset. Flytter litt nærmere sentrum så det blir fint :)

Ha en fin fredag alle sammen!

God morgen til det fjerne østen, og Lamber'n! :lol:
Oppstandelse 04:00 18 Mai er grisetidlig, men været er enn så lenge bra og trafikken flyter på 80% program.
Av en eller annen merkelig grunn kaller FDX5188 inn til oss på Røros hver bidige morgen, selvom det er RoadFeeders som har handling, vel vel - the aircraft is good og parking 207 :up:

Ha en god og meget trøtt helg.

Mornings fra Forus. Var godt å ha fri i går. Drittværet gjorde at det ikke ble noe tog'ing på oss. Men det var ikke noe savn. Koste oss som vanlig med lunsj på Atlantic før vi hadde gjester på Tapas om kvelden. Vellykket opplegg.

"Halve Norge" har jo tatt seg fri i dag så jeg regner med det blir en ganske så rolig dag på jobb i dag. Mulig jeg stikker litt før tiden også. Så blir det visst en tur ut med kollegaer i kveld.

God morgen fra Bergen. Selv om det var drittvær i går ble det pølser, is og tog-titting. Alltid like herlig å se buekorpsene tromme av gårde.

Rolig dag planlagt i dag, kun litt transporttjenester til flyplassen og Avengers i kveld. Godt med langhelg :)

Ha en strålende fredag!

God morgen fra Sandaker. Solen skinner og tror det blir en god dag for hjemmekontor. Spesielt siden jeg har lagt igjen strømkabelen til laptoppen på jobb. Svigers kommer på overnattingsbesøk i kveld, hvilken innebærer litt rydding. Nok rester av både eggerøre, roastbeef og kaker til å holde meg i live i flere dager fremove. Ha en fin dagImageUploadedByTapatalk1337325349.149503.jpg

Last edited:

God inneklemt fra Lillestrøm. Mens andre utforsket Lanson igår, utforsket jeg mitt livs første innkjøp av pappvin. Den var meget vond, men kom seg etter det femte glasset og en halvliter. Synes Tax-Free kunne utforsket mulighetene for flere valg enn Arrow.

Elefanten jobber med oppdaterte barnevernsregler. "Alle små fyrer har rett til is på inneklemte dager"

Ha en inneklemt en!

God formiddag fra DY9526 charter fra SVG-CHQ 1uke på Kreta og bort fra godværet hjemme!. Har vært snoker på forumet til nå, så jeg tenkte at det må være en fin anledning å bli medlem av forumet i lufta :-)
Wifi i lufta slår det meste av annen ife for mitt vedkommende.

Vidar :-)

Skulle egentlig ha fri i dag med kun galamiddag i kveld, men man er blitt innkaldt til HQ på Exeter Road, så man må dessverre melde avbud på miniflyprattreff i dag :(

Uff, skal til nøds gå greit her på Executive Lounge..ha en fin weekend videre! :)

God morgen fra KSU.

Her blir det litt venting før det blir hjulvisp ut på havet, satser på at plattformen står der da vi kommer... :-p

Ha en fin dag forumister :)

God dag fra Oslo.Er innom studiestedet en liten tur for å printe ut noen papirer osv da jeg ikke har printer på hybelen. Ellers har jeg kjøpt et par fotballsko siden jeg skal begynne å spille for et 7 divisjonslag... He-he

Så var det alt fredag aften. Har lørdagsfølelse i dag. Blir greit å våkne i morgen til nok en lørdag da. Dagen har vært brukt til hagearbeid på hytta, og det er planen i morgen også.

Men nå først; BØRST :drink:cheers:

Fortsatt god aften!

BF:drunk:

Back