robertaas Helgeturekstremist Medlem 28 Mar 2016 #21 RJon said: Malarone er et skikkelig ustoff som gjør mere skade enn det hjelper om man tar der over lengre perioder (min erfaring). Click to expand... Hva konkret er det du har merket?
RJon said: Malarone er et skikkelig ustoff som gjør mere skade enn det hjelper om man tar der over lengre perioder (min erfaring). Click to expand... Hva konkret er det du har merket?
Hypern ScanFlyer Rusty 28 Mar 2016 #22 robertaas said: Hva konkret er det du har merket? Click to expand... Eneste jeg merket av malarone som bivirkning var bare at jeg var litt uggen et par timer etter inntaket. Så skjønner ikke hva RJon snakker om.
robertaas said: Hva konkret er det du har merket? Click to expand... Eneste jeg merket av malarone som bivirkning var bare at jeg var litt uggen et par timer etter inntaket. Så skjønner ikke hva RJon snakker om.
RJon ScanFlyer Dusty Medlem 28 Mar 2016 #23 robertaas said: Hva konkret er det du har merket? Click to expand... Mageproblemer, mareritt... dessuten har levera sikkert mye bedre av at man drikker et melkeglass med vodka om dagen (satt litt på spissen)
robertaas said: Hva konkret er det du har merket? Click to expand... Mageproblemer, mareritt... dessuten har levera sikkert mye bedre av at man drikker et melkeglass med vodka om dagen (satt litt på spissen)
RJon ScanFlyer Dusty Medlem 28 Mar 2016 #24 Det skal også sies at jeg oppholder meg i område med malaria omtrent halve året, så jeg er mer eksponert mot bivirkninger enn noen som er på ferie i noen uker.
Det skal også sies at jeg oppholder meg i område med malaria omtrent halve året, så jeg er mer eksponert mot bivirkninger enn noen som er på ferie i noen uker.