• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra de Røde Øynes Buss.

kekker

Onkel reisende kekker
04.26 bussen er i overkant tidlig, men skal man nå fakirekspressen (SK1461), så må man opp før hanen har avslutter nachspielet...
Lar meg fortsatt underholde av sjåførene på Flybussekspressen, som kaller oss som har kunde/rabattkort for proffbrukere!

Bonusen er at møtet er flyttet til et hotell ved CPH, så da slipper jeg turen ut til Fyn og ikke minst kommer meg til BRE i kveld.
Så går det slag i slag, før KL tar meg hjem fredag kveld.

En god dag og uke til dere alle!

Edit:
Noen som har gode tips om hvor man får seg en grei frokost på utenlandspiren på denne tiden av døgnet??

Last edited:
Re: God morgen fra de Røde Øynes Buss.

God morgen fra Forus!

Urk sier nå jeg, ikke at jeg ikke er glad i mandager, men jeg vet at dette kommer til å bli en laaaaaang dag. :drunk:

Ha en fin en :)

Urk, vond rygg, dårlig form tvers gjennom, dårlig vær, sen buss, vaskedag ikveld, dobbelt og trippel urk! Hamburg i helga var bra da..men

JEG VIL HA HELG!

Ha en bedre dag.

Mornings fra en våt og grå hovedstad. Selv om man kan vel egentlig ikke klage da vi knapt nok har hatt nedbør de siste par månedene. 8mm i mars er det vel omtrent Gobi-klasse over? Om man ikke selv skal bruke bookingfingeren idag, så regner jeg det må telefoneres til Via så de kan bekrefte billetten de har reservert for meg. Ha en fin dag

Hepp fra Bergen. I gang med det som forhåpentligvis er siste arbeidsuke før 20. Aug.

Første sykkeldag i dag med bare en trøye og piggfrie dekk, herlig selv om ganske vått.

Goood morning her oppe fra Mosjøen !! Etter et døgn tilbragt i MD88, A346, A319, B737 og DH1, ristet jeg meg endelig inn her i går. Værgudene skulle tydeligvis ikke ha noe av at jeg slumret meg inn det siste stykket .... neida ...

Vel - her er det sne, men det gjør ingenting. Kaffen er varm her hos WIAS.

Last edited:
God "ettermiddag" fra WIAS provinskontor avd. Jomtien.
Her er det ikke mye snø, og for å sitere fruen så er det over gjennomsnittet god klestørk her. Værgudene har meldt om spektakulært lys (og kanskje lyd) show på himmelen i kveld, men først.. Noen timer på stranda :)

E!

God formiddag fra Alnabru...
Vått og grått som flere andre har bemerket, halve arbeidsdagen er snart gått.
Etterpå i dag er man klar for overtagelse av ny bolig.....

Ha en fin grå dag folkens.

hurvert :)

God morgen fra Narvik. Jeg slapp heldigvis hel ut fra Lillestrøm i går, og rakk siste flyet til BOO. Ble morgenavgangen BOO-NVK, og nå er jeg på plass på jobb. Surt og vått her også, noe det tydeligvis er over hele Norge nå.

God morgen fra OSL. Har dura avgårde med SK2302 ned hit tåke heaven , før jeg skal videre med DY 1126

God morgen fra Lillestrøm. Toget til byen er forsinket med påfølgende miss av tbane. Grrrr.

Man får glede seg over at sommeren endelig har kommet.

Ha en fin dag.

God morgen fra litt vestenfor.
En lang økt med reise fra fredag til fredag (siste halvdel på jobb) og nattvaktshelg på tampen er over. Fri til fredag kveld og dagene skal brukes til å trimme bukfett og fintune programmet for New York-tur neste uke :)

Ha en flott en alle sammen!

God formiddag fra Trondheim

Lat dag idag, minstemann sover,størstemann i barnehage og mitt problem idag er hva vi skal ha til middag.....
Ha en strålende dag forumister (",)

God dag fra IFI. Her går det i systemutvikling og diagramtegning. Sykkelen ble også tatt i bruk idag og deilig var det. Ellers så jeg også igår at telefonen og ruter sin app foreslo en rimelig kreativ vei hjem natt til søndag. Holdt meg til nattbussen jeg

Attachments

• uploadfromtaptalk1366028170179.jpg
    uploadfromtaptalk1366028170179.jpg
    52.9 KB · Views: 167
Hepp fra Chicago. Tilnærmet sommertemperatur i går kveld og natt, ser ut til at det holder seg, dog litt rufsete.

Til Europa denne uke, starter med BA i CW til LHR litt over klokka 17 i dag. Blir sikkert greit

Back