• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Danmark

oy-viv

ScanFlyer Silver
Hvad sker der, Norge?
Er I blevet nogle sovetryner?
Anyway, et stort god morgen med de
bedste ønsker om en god søndag fra Østfyn,
hvor solen skinner og temperaturen vil være os venlig
stemt resten af dagen!

God morgen fra Skillebekk. Merker litt på formen det var det hyggelig bryllup i går. Godt også de gamle har en nespressomaskin jeg kan fyre opp. Hjem ut til Asker i formiddag. Ha en fin dag

God morgen fra Indre Østfold
Kofferten er pakket og snuten settes mot Gardermoen hvor Dy skal ta meg til Gdansk.
En ukes rundreise i Polen med tog og fly.
Ha en flott søndag forumister

Morn fra Kolsås. Blir litt inntak av kaffe og mat før man setter kursen mot Hokksund for å begynne opplæring på fly uten motor

God morgen fra Stavern. :) Etter en knallfin dag i går er det litt mer tåkete og skyet i dag. Det skal vel lette litt etterhvert. Hjem med VY i ettermiddag. Ha en fin en! :)

God morgen fra Sandefjord. Pannikvåknet en time etter skjema, men fikk kommet meg opp, hivd nedpå litt frokost, fikk sjekket ut og ankom fergeterminalen med en goood 20 minutters margin til boarding. Straks batteribåt over fjorden og så litt tog videre til neste destinasjon.

Ha en god en [emoji846]

God morgen fra Grønland[emoji3] Nok en strålende høstdag. Planlegger årets siste (?) tur på jernhesten. Blir en tur til Drøbak eller Son for lunsj. Ha en strålende søndag!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mornings fra Nice.
Aldri, aldri, aldri igjen.
Takk og sløv søndag ønskes :)
8dd17c10826a3d24a886f46acde36c47.jpg

Glad formiddag fra Ris. Tilbake i byen etter et lite døgn i Sandefjord. Nå klar for brunch på Tøyen...blir en bra ettermiddag tenker jeg.

God søndag formiddag fra Lillestrøm. Mens Storsmurfen ligger og sover kan jeg og Pellefanten sitte og daffe med kaffe og National Geographic (og lignende) på TV.

Blir vel ut og spise litt med svigers i kveld og før det lage litt reiseregning. En episk sådan.

Ha en fin en

Morn fra Lillestrøm straks. Nede en svipptur for å se KBK borte mot LSK.

Kjenner på kroppen at gårsdagen ble vel heftig. Operasjon Reperasjon er i gang.... :cheers:

Back