God morgen fra BKK

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
God morgen alle sammen!

Her i bkk er klokken straks 7 og man sitter i loungen etter en ganske grei TG Flight fra FRA. 40 min til neste Flight.

Ferie er egentlig undervurdert! Ser frem til å kaste meg i bassenget når jeg kommer frem senere i dag!

Ha en god lørdag dere også!!

BF:cool2

God morgen Biz, kveld fra SAT, ha en topp tur til MNL... Ta et par Red Horse for meg.. :musikk:cheers:

God morgen/kveld fra Florida!
Middagen er inntatt, overmett og ligger å ruger med "Dark Night" på TNT - meldt litt snasent vær utpå natten, så det blir nok ett lite leven.. ^_^

God tur videre til BizFlyer og til EWR med Mr Platinum. :p Skal bli godt å fly litt BF igjen på Søndag, abstinensene tar overhånd i varmen :colgate:

God morgen fra nord! Dette midnattsol opplegget ødelegger døgnrytmen
God tur til dere som er på reise!

Takk, Thomas og her nådde vi off temp 41 i dag...

Her i junaiten er man flasket opp med i Chicago,hvor jeg jobbet som litt mer i alder enn en guttunge, "wind chill effekt" på vinteren..

I dag blåste det mye, og de har "heat index" . Ja, ja kan kun sammenligne med en gammel dårlig hårføner.. Indeksen var høyyy .

Klager absolutt ikke... Vil bedre kose meg her noen måneder enn vinter i Lillestrøm...:spin

I morgen blir gubbebilen , DTS'en , levert , kanskje med en tåre eller to. For et kjøretøy for gamle usikre gubber..finns ikke makan...

Last edited:
Gooooooood Morgen! (Kveld)

Her tar en lang festdag slutt, jeg begynner å bli edru igjen - og en verdig avslutning på en av de mest fantastiske opplevelsene i mitt liv har blitt avholdt! For en gjeng, jeg kommer til å savne brakkekompisene mine, klassekompisene mine og hele Svalbard! Heldigvis har jeg en hel dag igjen ;) hihi.

Ha en fin dag, håper å få sove til 12-13... hmm.

G'morgen fra Galemoen. Fy satan for et sirkus! Klarte imidlertid å navigere meg gjennom kaoset i nogenlunde timely fashion. Sånne dager er en Business Class billett verdt sin vekt i gull - elektronisk eller ikke.

Frankfurt neste - så snart de er ferdige med å fjule.

Jaja ... Slot i Frankfurt.. Ingen bombe. Men jeg har god tid til neste fly, så det gjør meg ikke så mye. Mange stressa folk her imidlertid...

God morgen fra hovedstaden.

Her skal man en tur ut for å fylle opp kjøleskapet etter en ukes ferie. Ellers får vi se hva dagen bringer.

God morgen alle sammen!

Her i bkk er klokken straks 7 og man sitter i loungen etter en ganske grei TG Flight fra FRA. 40 min til neste Flight.

BF:cool2

Så retro-747'en til TG på FRA i går da vi ble busset til kveldsavgangen til SAS til OSL, så da møttes vi nesten BF :p

I morgen blir gubbebilen , DTS'en , levert , kanskje med en tåre eller to. For et kjøretøy for gamle usikre gubber..finns ikke makan...

DTS koster jo hele 280000 kroner i den frie verden inkl. typisk amerikansk merverdiavgift. I Norge blir det ca. 260000 (bilpris) + 65000 (merverdiavgift) + 780000 (engangsavgift) = 1,1 millioner kroner. Bare å importere da :-)

God ettermiddag fra Stavanger!

Feriedag en er i gang :D

Ut å få gjort unna noe handling, ellers ingen store planer for dagen. Bare nyte ferie og finværet. Det høres ut som en fin plan :)

Ha en fin dag forumister! :)

God ettermiddag fra Stavanger. Endelig på tide med en skikkelig sovemorgen etter to uker med oppstandelse før kl. 0600. Sitter med "frokost" og kaffe og Hurtigruta på tv'en. Har ikke de store planene for dagen. Bare slappe av tenker jeg.

God dag fra Oslo. Begynte dagen med å forklare hvordan jeg klarte å søle whisky i tastaturen til laptoppen til samboeren i går kveld, hvilket også betyr at jeg har vært innom en PC-reparatør og bestilt nytt tastatur.....det ble en dyr whisky gitt. Men har fått vært en tur innom Strøm-Larsen, så det er middag de to neste dagene i boks. Ha en fin dag

God etermiddag fra Oslo. Da har man våknet til liv, og egg å bacon er inntatt.
Ikke så mye planer idag, bortsett fra en tur på butikken. Og det er vel best å dra, før regnet øser ned..

Ønsker alle en flott lørdag. :)

God ettermiddag fra International School Moshi, Tanzania.

Ok flytur nedover med KLM, liten anelse for trangt men med ledig midtsete gaar det bra. Overskyet her idag, saa utsikten til Kilimanjaro er det daarlig med, temperaturen er fortsatt behagelig da. Gaar ogsaa rundt med 70000 i lommeboka, saa foeler meg rik. Cola koster 500 (rundt to norske kroner iirc). Veksler inn 50 USD av gangen, eneste maaten jeg kommer til aa holde nogenlunde styr paa pengebruken tror jeg.

God ettermiddag fra International School Moshi, Tanzania.

Ok flytur nedover med KLM, liten anelse for trangt men med ledig midtsete gaar det bra. Overskyet her idag, saa utsikten til Kilimanjaro er det daarlig med, temperaturen er fortsatt behagelig da. Gaar ogsaa rundt med 70000 i lommeboka, saa foeler meg rik. Cola koster 500 (rundt to norske kroner iirc). Veksler inn 50 USD av gangen, eneste maaten jeg kommer til aa holde nogenlunde styr paa pengebruken tror jeg.

Du må komme deg ut av byene, sist jeg var der nede fikk du en hel kasse cola til 3.000... :p

-A

Desverre litt begrenset med frihet, da det er en tur i regi av skolen, og det er begrenset med plass i bagen (sovepose + liggeunderlag tar mye plass)

Back